اعضای هیات علمی

ناصر رشیدی

ناصر رشیدی

ناصر رشیدی    (EN Page)

استاد
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
کیومرث رضوی پور تبعات و پیامدهای کنکور سراسری منحصرا زبان و شواهدی در مورد روایی آن دکتری 1389/09/27
مهشید رفیعی راد بررسی ساختارهای ارتباطی بین آموزگاران و زبان آموزان در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1387/07/30
حمیدرضا زارع اصل ارزشیابی مقایسه ای عمیقی از دو کتاب درسی انگلیسی پیش دانشگاهی کارشناسی ارشد 1386/06/31
مانی ساسانی پور توسعه‌ی یک رویکرد آموزشی استدلال‌محور برای تدریس متون درسی دانشگاهی به دانشجویان ایرانی رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1398/06/31
مرتضی عباسی بررسی رابطه بین دانش پیشین از ژانر متن و عملکرد خواندن زبان¬آموزان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1387/05/02
شاداب مصلحی ارزیابی کارایی مقیاس نمره گذاری چند جزیی، پلکانی، تعاملی برای نمره دهی بندهای انگلیسی با شیوه های مختلف بلاغی کارشناسی ارشد 1385/11/01
فاطمه علی حسینی بررسی مقابله ای نشانگرهای فراگفتمانی درچکیده مقالات انگلیسی و فارسی رشته های جامعه شناسی و مکانیک کارشناسی ارشد 1390/03/25
زهرا علی مراد بررسی فرایند گفتمان مدار شکل گیری یا کاهش انگیزش: مطالعه موردی دانشجویان مقطع کارشناسی زبان انگلیسی دانشگاه شیراز دکتری 1392/06/17
فرزانه اله یار توصیف و تحلیل ِ مجموع? «فارسی بیاموزیم» براساس ِ الگوی لیتل‌جان(2011) کارشناسی ارشد 1393/12/12
سمیرا انصاریان ارائه ی الگویی تکلیف محور بر اساس چارچوب نونان(2004) جهت تهیه ی مواد درسی مهارت خواندن و درک مطلب در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1396/11/15
الهام اصغری آستانه تجزیه و تحلیل گفتمان ساخت خودکارآمدی زبان انگلیسی در زبان آموزان ایرانی در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری
رقیه اصغرزاده پاوه بررسی تاثیر آموزش خواندن انتقادی از طریق تحلیل انتقادی گفتمان بر توانایی درک مهارت خواندن دانش آموزان دبیرستانی کارشناسی ارشد 1388/03/18
زهرا بهادری نژاد بررسی تاثیر ارزشیابی پویا در پیشرفت نگارش تکوینی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1393/06/30
میترا بهمنی تدوین فرهنگ اصطلاحات زبان شناسی کارشناسی ارشد 1389/06/01
سمانه برخوردار ارایه مدلی توصیفی برای آگاهی زبانی انتقادی دربافت زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران دکتری 1395/12/11
سید بهروز بهزادی طراحی چهارچوب های ژانر-بنیاد به منظور تهیه مواد آموزشی برای دوره های آیلتس کارشناسی ارشد 1396/06/29
سیدبهروز بهزادی مسئله سازی فلسفیِ مفهوم آموزش و شناخت معلمان در گفت‌وگو با فراتحلیلِ تحقیقات انجام شده در زمینه شناختِ معلمانِ زبان دوم/خارجی دکتری
سیما بینا نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در مجموعه کتاب‌های «زبان فارسی» دکتر احمد صفار مقدم کارشناسی ارشد 1401/06/29
اعظم چراغی تحلیل مقابله ای ساختار بلاغی نگارش تفسیری فارسی و انگلیسی دانشجویان ایرانی زبان کارشناسی ارشد 1392/06/23
اسما دبیری تجزیه و تحلیل متنی و بین متنی مهارت های خواندن با دقت متون انگلیسی توسط دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی دکتری 1395/04/23
فائزه داورپناه تاثیر آموزش تلفظ به کمک رایانه بر پیشرفت مهارت صحبت کردن زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: اثرگذاری خودکارآمدی و رابطه ی آن با سن و جنسیت کارشناسی ارشد 1402/06/27
مهرنوش ده بزرگی مدلی برای تأثیر مهارت ادراکی بر یادگیری زبان میان زبان آموزان خارجی: مقایسه بین کلاس‌های آنلاین و حضوری دکتری
شهرزاد دهقان مقایسه ی دانشجویان ایرانی سال اول و سال چهارم زبان انگلیسی در زمینه ی آگاهی آنان از راهبردهای فراشناخت شنیداری در فراگیری زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1392/12/19
حضیر امینی نیا ارزیابی کتب زبان فارسی دوره ی متوسطه دوم ایران براساس چارچوب پیشنهادی لیتل جان (2011) کارشناسی ارشد 1394/06/28
الهام عمادی تجزیه وتحلیل مقابله ای ویژگی های بلاغی نگارش تفسیری-استدلالی فارسی آموزان فارسی زبان و غیرفارسی زبان کارشناسی ارشد 1400/06/31
فاطمه اسماعیلی تدوین الگویی برای بررسی هویت دانشجویان زبان انگلیسی در مقالات علمی نگارش شده توسط آنها دکتری 1401/11/03
میلاد فحول آموزش مفهوم محور و رشد زبان دوم از طریق زبان دوم در فراگیران زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1398/06/31
مریم فال سلیمان تاثیر رویکرد تعاملی رایانه محور بر عملکرد نوشتاری دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی: نقش واسطه گری استقلال، عاملیت وهویت دکتری
امیر یوسف فرهمندی ظهور و ارائه در فرایند یادگیری دستور زبان: دستوری شدگی به عنوان روشی جدید در آموزش دستور زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در دبیرستان ها، موسسات خصوصی و دانشگاهی دکتری 1396/10/05
شهین فرزانه ارزیابی و مقایسه ترجمه های فارسی رمان انگلیسی شاهزاده و گدا اثر مارک تواین براساس مدل گارسس (1994) کارشناسی ارشد 1387/11/30
سیدفاضل فاضلی گزیک ارائه ی الگویی بر اساس کنش گفتار و کارکرد زبان برای تدوین مطالب درس "بررسی اثار ترجمه شده ی اسلامی" کارشناسی ارشد 1391/06/18
علی فروتن : بررسی وضعیت نظارت برعملکرددانشجو معلمان ومعلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایرا ن دکتری 1394/10/23
حدیث قائدی تحلیل و بررسی حرکت، ساختار آغازین و ' که' ارزشیا بی در بخش نتیجه گیری مقالات تحقیقی رشته های آموزس زبان انگلیسی و زمین شناسی کارشناسی ارشد 1389/03/01
شیوا قائدشرفی تحلیل انتقادی گفتمان مجموعه کتاب های اموزش زبان انگلیسی سامیت بر اساس چارچوب ون لیوون کارشناسی ارشد 1391/12/15
هاجر غفارپور ماهیت تکاملی ژانر: چکیده در آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی و اخترفیزیک کارشناسی ارشد 1387/08/01
امیر قنبری عدیوی مطالعه آسیب شناسانه گستره و چگونگی تفکر انتقادی در گفتمان کلاسی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1389/12/01
مریم قاسمیان مقایسه تکه های واژگانی متون گفتاری و نوشتاری زبان فارسی و ارایه ی الگویی مناسب برای آموزش آنها در مواد آموزشی زبان فارسی به غیرفارسی زبانان کارشناسی ارشد 1402/06/28
الهام قاسمی ارزیابی مقایسه ای ژرف نگر کتاب های درسی انگلیسی مقطع متوسطه ی دوم ایران بر اساس چارچوب لیتل جان (1998) کارشناسی ارشد 1398/06/31
سیده مرضیه قرشی تجزیه و تحلیل کتابهای فورکورنرز بر اساس نشانه شناسی اجتماعی در چارچوب هاج و کرس و کرس و ون لیوون کارشناسی ارشد 1398/06/31
ارزو قربانی دهج ارائه الگویی برای آموزش واژگان پایه زبان فارسی به فراگیران غیر فارسی‌زبان براساس چارچوب مورای برامبرگ و ملوین گوردون (2008). کارشناسی ارشد 1400/06/31
احسان گرگین تحلیل بین فرهنگی کنش گفتار "دعوت" و کابردهای آن در آموزش زبان انگلیسی: مقایسه ی بین فارسی زبانان، دانشجویان زبان انگلیسی،انگلیسی زبانان، و راهنمایان گردشگری ایرانی کارشناسی ارشد 1397/06/31
بهناز حسن پورچالشتری یادگیری زبان بااستفاده ازموبایل: یادگیری اصطلاحات انگلیسی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1393/12/20
کمال حیدری سورشجانی بررسی نقش "تمایل برای ایجاد ارتباط" و "تفکر نقادانه" در میزان دانش لغوی پذیرنده و تولیدی در بین فراگیران دارای استعداد درخشان و فراگیران معمول در محیط های خارجی دکتری 1398/11/29
سیدعلی حسینی بررسی تطابق و عدم تطابق دیدگاه منعکس شده سیاستگذاران در سند ملی آموزش زبان خارجی ایران و دیدگاه اجرا کننده گان در مورد آموزش زبان با استفاده از نظریه زبانشناسی سیستمیک نقش گرا دکتری 1397/02/15
زینب جعفریان نگرش معلمان و فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در مورد دوره های آنلاین همزمان کارشناسی ارشد 1400/06/31
پگاه جعفرپور ادراک معلمان ایرانی زبان انگلیسی از رویکرد ژانر محور به آموزش مهارت صحبت کردن کارشناسی ارشد
فاطمه جوانمردی رابطه بین هدفمندی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1390/11/10
فاطمه جوانمردی تاثیر میانجی خودکارآمدی بر رابطه بین هد فمندی پیشرفت اساتید زبان انگلیسی و نتایج شناختی، عاطفی و رفتاری آنها: اثرات تعدیل گر جنسیت و تجربه تدریس دکتری
نیلوفر جوانمردی ادراک فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از گفتمان کلاسی موثر کارشناسی ارشد 1400/06/31
زهرا جاویدان مهر بررسی کاربرد تدریس تاملی در موسسات خصوصی زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1390/06/30
محمد جوکار ترجیحات دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی وابسته به زمینه و غیر وابسته به زمینه نسبت به تصحیح غلط های نوشتاری کارشناسی ارشد 1395/06/31
کتایون کلانتری مقایسه استنباط مدرسان و زبان آموزان آموزشگاه های خصوصی زبان درباره کاربردهای کلان پساروش در آموزش زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1396/11/14
الهام کریمی فام بررسی وجودونحوه تاثیرات ایدئولوژیکی وچرخش گفتمان درترجمه:درچارچوب تحلیل انتقادی گفتمان کارشناسی ارشد 1390/04/21
زیبا خواجه ئیان تهیه و تدوین فرهنگ زبان آموز فارسی- سطح پیشرفته کارشناسی ارشد 1396/06/29
مرتضی مجدالدین نقش گفتمان واسطه در رشد راهبردهای بازخورد اصلاحی شفاهی معلمان زبان در چارچوب نظریه اجتماعی فرهنگی: فعالیت بینا روانشناختی واسطه ای دکتری 1401/11/15
مرتضی مجدالدین ارزیابی انتقادی برنامه تربیت معلم در ایران بر اساس مولفه Knowing در چهارچوب KARDS کوماراوادیولو کارشناسی ارشد 1395/06/31
فاضل ملک حسینی تحلیل کتاب های خواندن و درک مطلب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در چارچوب تفکر انتقادی کارشناسی ارشد 1402/06/20
عارفه ملک پور سنجش تاثیر آموزش معکوس ( معکوس کردن نقش معلم و زبان آموز) بر اضطراب ناشی از کلاس زبان خارجی کارشناسی ارشد 1401/11/15
حسین میهمی نقش تعامل در رشد هویت فرهنگی مدرسان دروس انگلیسی عمومی و انگلیسی با اهداف ویژه دکتری 1397/11/30
سید علی میرسالاری بررسی درک و فهم و تولید هم آیی های واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی- با تمرکز بر بسندگی و راهبردهای یادگیری دکتری 1395/09/06
زهرا میرزایی بررسی ایدئولوژی گفتمان اخبار بین المللی : تحلیل گفتمان انتقادی اخباراوکراین در سه آژانس خبری بین المللی در چارچوب مدل ون دایک کارشناسی ارشد 1393/10/16
افسانه معافیان بررسی کتاب Talk Time از دیدگاه منظور شناسی کارشناسی ارشد 1390/11/15
میثم مقدم تأثیر عقیده و احساس خودکارآمدی دبیران بر احساس رضایتمندی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان کارشناسی ارشد 1388/09/29
بهناز محبی بررسی تاثیر دو کاربرد افزار تلفن همراه بر آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1395/06/31
الهه موسوی توسعه آموزش زبان انگلیسی در سایه اقتصاد دانش بنیان در ایران : بررسی نظر استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته¬ی آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1396/06/29
محمدمهدی مطهرنیا تحلیل گفتمان انتقادی کتاب فور کرنرز 4 در چارچوب زبانشناسی نقش گرای سیستمیک هلیدی کارشناسی ارشد 1396/06/30
فرزانه مظفری آموزش و پرورش به سوی آینده : بررسی کاربرد آموزش انتقادی در کلاس های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی ایرانیان کارشناسی ارشد 1390/06/30
هژار محمدی نکو نگرش معلمان زبان انگلیسی در مورد استقلال فراگیران: طراحی یک مدل جهانی-بومی دکتری 1395/11/27
سحر نادری بررسی تاثیر جنسیت، دانش زبانی و سبک یادگیری بر الگوهای تعاملی کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1390/03/25
سمیه نجمی نژاد تحلیل مقایسه ای نیازهای شناختی فراگیران یک زبانه و دو زبانه ایرانی کارشناسی ارشد 1394/12/19
مرضیه نامدارزاده تجزیه و تحلیل دکتر جکیل و آقای هاید اثر استیونسون بر اساس نشانه شناسی اجتماعی کارشناسی ارشد 1390/06/27
اطهر ناسک بررسی رابطه ی بین شخصیت فراگیران بزرگسال و عملکرد انان در خواندن و درک مفاهیم زبان دوم کارشناسی ارشد 1393/06/30
پارسا استوان بررسی نگرش مدرسان به رویکرد خواندن گسترده در برنامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1401/06/29
مریم پرویز شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: بررسی ارتباط بین نقش رفتار های غیر کلامی معلمان و واکنش رفتاری فراگیران کارشناسی ارشد 1398/06/31
منیره پورسعید بازنمایی مولفه‌های هویت ملی در مجموعه "فارسی بیاموزیم" آموزش زبان فا‌رسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد
محسن راغ نژاد ارزیابی محتوایی کتاب‌‎های زبان فارسی ( "درس های پایه"، "پایتخت ایران"، "درباره ایران امروز" و "تاریخ فرهنگ و تمدن ایران") در چارچوب طبقه‌بندی تجدید نظر شده بلوم کارشناسی ارشد 1393/06/23
مرضیه رحیمی بررسی پدیدارشناختی ادراک معلمان انگلیسی نسبت به شهروندی جهانی: چالش‌ها و پیشنهادها کارشناسی ارشد 1401/11/15
محمدحسین ثابت زمین تأثیرات استفاده از دستگاه های همراه در یادگیری واژگان دانشجویان سطح متوسط EFL ایرانی کارشناسی ارشد 1400/02/21
نداالسادات سادات جهرمی ادراک معلمان زبان انگلیسی از آموزش ثمربخش: مقایسه ی معلمان خبره و معلمان تازه کار کارشناسی ارشد 1396/12/19
سینا سعیدی تاثیر آموزش تحلیل گفتمان انتقادی بر رشد مهارت نگارش ترغیبی در زبان آموزان پیشرفته ایرانی کارشناسی ارشد 1392/06/23
اصمعان سعیدی بررسی ویژگی های اجتماعی و فرهنگی موجود در جلدهای سوم و چهارم کتابهای درسی "آموزش زبان و فرهنگ ایرانی" به غیر فارسی زبانان از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی کارشناسی ارشد 1394/09/16
پروین صفری ارائه ی مدل ارزشیابی دموکراتیک برای سه آزمون فراگیر در حوزه ی آموزش زبان انگلیسی ایران دکتری 1396/12/17
صدیقه صالحی تحلیل گفتمان انتقادی مجموعه کتاب‌های آموزش نوین زبان فارسی، اثر دکتر احسان قبول، بر اساس مدل ون لیوون (2008) کارشناسی ارشد 1399/11/29
عفت سلیمی درک معلمان ایرانی زبان انگلیسی دبیرستان در مورد انگیزه زبان آموزی در چارچوب سیستم خود انگیزشی دورنی و KARDS کوماراوادیولو دکتری
محمد مهدی سرابی تبریزی بازتاب تنش میان کره ی شمالی و کره ی جنوبی در اخبار: بررسی انتقادی گفتمان مطبوعات آمریکایی و روسی کارشناسی ارشد 1392/06/26
سارا شهاب فرهنگ پذیری رشته ای: مقایسه کتب درسی مقدماتی رشته های جامعه شناسی و زبان شناسی در زبان انگلیسی و فارسی کارشناسی ارشد 1392/06/31
سارا صراف بررسی نظر مدرسان زبان انگلیسی درباره استفاده از ترجمه در آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان در سطوح مختلف توانایی زبانی کارشناسی ارشد 1394/03/30
الهام شفیعی سروستانی عوامل احساسی و اضطراب ارتباط گفتاری: اعتماد به نفس درونگرایی/برونگرایی کارشناسی ارشد 1387/07/30
سیده هدی شجاعی آموزش لغات چند معنایی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: مقایسه ی رویکرد معنای زیر ساختی و رویکرد گزینش معنایی کارشناسی ارشد 1391/09/15
میترا شکراللهی کاهش همخوانی در گویش شیرازی و تاثیر عوامل اجتماعی کارشناسی ارشد 1387/04/29
زینب سدیری خبازطوسی آموزش افعال چند بخشی انگلیسی به فراگیران نوجوان سطح مقدماتی با استفاده از استعاره مفهومی کارشناسی ارشد 1400/11/15
فاطمه تابع بردبار نگرش مدرسان زبان انگلیسی در مورد نیازهای زبان آموزان کارشناسی ارشد 1397/06/31
احمدرضا تمدن تحلیل منتقدانه ساختار موجه/غیر موجه سازی در گفتمان: مطالعه موردی یک رخداد خبری در فارس نیوز، بی بی سی و وی او ای کارشناسی ارشد 1391/06/26
زهرا توکلی طراحی مدل جهانی-بومی آموزش پایداری: مقایسه¬ی آموزش زبان انگلیسی و علوم اجتماعی در ایران دکتری 1400/06/31
الهام تیموری آموزش همزمان زبان انگلیسی به والدین و کودکانشان در ایران کارشناسی ارشد 1393/11/29
سارا ترابیان فراگیری دو زبانگی در سنین خردسالی: مطالعه موردی فراگیری زبان فارسی و انگلیسی کارشناسی ارشد 1392/07/10
مجتبی یعقوبی ارائه چارچوبی با رویکرد دیالکتیک کلامی برای آموزش مهارتهای گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی دکتری 1398/06/23
زهره یزدانی بررسی تاثیر شیوه های استنباط از متنهای روایی و توضیحی بر درک مطلب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1391/07/11
مریم زارعی : تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی زنان و مردان در داستانهای کوتاه بزرگ علوی کارشناسی ارشد 1390/04/05
محدثه زارع مقایسه ی مفاهیم فرهنگی در کتب درسی آموزش زبان انگلیسی دبیرستان در کشور های انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان با استفاده از مدل کرمش و وایت ساید کارشناسی ارشد 1402/06/26
فاطمه ذوالفقاری ارزیابی نظام آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در دانشگاههای ایران بر اساس چارچوب اجتماعی فرهنگی دکتری 1397/04/04
زهرا اسمعیل پور ارائه و تعبیه الگویی تکلیف‌مدار جهت تدوین مطالب در متون آموزش زبان فارسی کارشناسی ارشد 1384/04/26
زهرا باقری بررسی فواید بالقوه آموزش راهبردهای خواندن کارشناسی ارشد 1387/06/26
نجمه حمیدی فرد اضطراب در یادگیری زبان خارجی و اضطراب مهارتهای خواندن و شنیدن، و عملکرد زبانی در میان فراگیران زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1387/03/08
گلناز دوات گرزاده بازنمایی کارگزاران اجتماعی در مجموعه کتابهای Interchange Third Edition :تحلیل انتقادی گفتمان با توجه به مؤلفه های جامعه شناختی-معنایی کارشناسی ارشد 1386/09/14
حسن فرامرزی نشانه شناسی فیلم ده کیارستمی و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1387/06/25
سولماز مومن تاثیر استفاده نقشه های ذهنی بر پیشرفت گفتار جدلی و راهکارهای مکالمه زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/06/26
مریم ناصری مطالعه گسترده و نقش آن در آموزشگاههای زبان انگلیسی در شیراز کارشناسی ارشد 1385/11/14
نسیمه نوحی جدسی بررس نقاط قوت و نقاط ضعف فرصت ها و تهدیدهای برنامه زبان انگلیسی دوره راهنمایی در ایران کارشناسی ارشد 1389/11/01
اکبر عباسی باقریان پور فراگیری افعال لازم شبه مجهول انگلیسی توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی در ایران دکتری 1389/08/22
ملیحه افهمی بررسی تأثیر نشانگرهای آشکار نحوی بر پردازش جملات: بررسی مهارت درک مطلب فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1401/06/30
یگانه اقامحمدی رابطه کمال گرایی منفی و مثبت و اضطراب نگارش انگلیسی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1393/06/30
حسام الدین اغشته بررسی روش های نظارتی مدرسین زبان انگلیسی در ایران: چالش ها و فرصت های فرآرو دکتری 1395/12/18
ساناز اکبرزاده مقایسه بازخورد نوشتاری و ارزشیابی معلمان انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان: نگارش دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1390/11/10
الهام آل محمد روانی در خواندن و نوشتن زبان آموزان ایرانی: بررسی تاثیر فعالیت های زماندار در یک برنامه تلفیقی خواندن و نوشتن کارشناسی ارشد 1391/12/12
یاسر امینی فرد تاثیر تحمیل عواطف ناهمخوان بر عاملیت و هویت معلمان زبان انگلیسی مدارس دولتی و موسسه های خصوصی در ایران دکتری 1402/06/22
احسان انصاری پورجرم افشاری عوامل انگیزه زدایی و انگیزه زایی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه های ایران کارشناسی ارشد 1391/12/15
جاسم ارضی بوزنجانی بررسی موضع نقادانه در بخش پیشینه تحقیق مقالات منتشر شده در مجله آموزش مهارت های زبانی (JTLS) از سال 2013 تا 2017 کارشناسی ارشد 1397/04/03
ابراهیم اسدی رهیابی تأثیر دو روش مستقیم و غیرمستقیم تصحیح اشتباهات نوشتاری بر ساختار و محتوای متن¬های اصلاح شده و متون نوشته شده جدید زبان¬آموزان کارشناسی ارشد 1389/12/01
مجتبی بانشی آموزشی کردن دستور زبان عربی در پرتو زبانشناسی نقش گرا: رویکرد مفهومی-نقشی دکتری 1402/06/22
حجت اله برومندی تحسین و پاسخ به تحسین در زبانهای آمریکایی انگلیسی و فارسی کارشناسی ارشد 1388/10/01
مهروش ده بزرگی تاثیرگستردگی واژه ها برکیفیت دگرگویی درخلاصه نویسی زبان اموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/07/30
محمد هادی ایل بررسی درک جملات معلوم و اقسام جملات مجهول انگلیسی توسط فراگیران ایرانی سطح متوسط دکتری 1401/11/10
بابک امامی عقاید مدرسان ایرانی در مورد اشتباهات نوشتاری زبان آموزان و نحوه تصحیح آنان: تاُثیر تجربه تدریس و میزان تحصیلات مدرسان و سطح بسندگی زبانی نویسندگان کارشناسی ارشد 1391/07/11
عبدالحمید فیروزی بررسی علل عدم موفقیت دانش آموزان دوره¬های راهنمایی و دبیرستان در یادگیری زبان انگلیسی و ارائه‌ی یک راهکار مناسب برای بهبود کیفیت یادگیری کارشناسی ارشد 1389/12/01
شقایق قالیباف ثانی بررسی تاثیر عوامل بی انگیزه کننده و مهارت گفتاری در زبان انگلیسی: مطالعه عقاید زبان آموزان و معلمان کارشناسی ارشد 1390/07/19
فرزانه قرقانی نژاد یادگیری خود سامان و رابطه آن با کنش نگارشی و انگیزه یادگیری فراگیران زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1390/06/27
ندا قیاسی بررسی تحلیلی دلالت و نسق سوره توبه/ دراسه تحلیلیه فی دلاله و نسق سوره التوبه کارشناسی ارشد 1393/12/18
غزاله حقیقت نژادشیرازی عوامل موثر در ادراک دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی از اجرای کار گروهی در نظام آموزش عالی کارشناسی ارشد 1396/12/20
راضیه حلال خور مطالعه ی ایدئولوژی نهفته در گفتمان زبانی امام خمینی درباره ی مردم ایران بر اساس چارچوب فرکلاف (1989) کارشناسی ارشد
کمال حیدری تدریس جنبه غیررسمی زبان انگلیسی در یک محیط خارجی ایرانی: بررسی عقاید زبان آموزان، معلمان، و متخصصان کارشناسی ارشد 1389/08/01
یاسمین سادات حسینی سبزواری بررسی کیفی روش‌های مواجهه با اجزای وجهی آلمانی در سه ترجمه‌ی فارسی عقاید یک دلقک در چارچوب اسکوپوس عنوان انگلیسی کارشناسی ارشد 1402/12/15
محمدعلی ایزدپناه رابطه بین سواد (خواندن و نوشتن) و سبکهای پردازش هویت در میان زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/10/06
الهه کاظم پورفرد بازنمایی چارچوب اصلاح شده بلوم در کتابهای اینتر چنج کارشناسی ارشد 1389/11/11
ندا کیخائی بررسی الگوهای پاسخ به تحسین در زبان فارسی در شهر اصفهان: تأثیر سن، جنسیت و موقعیت اجتماعی. کارشناسی ارشد 1393/06/30
ساجده خیراندیش بررسی توضیحات ارائه شده برای درخواست در مکالمات تلفنی فارسی زبانان: مکان، محتوا، واژگان و ساختار دستوری آنها کارشناسی ارشد
صبا محمودی آموزش و کاربرد راهکارهای یادگیری زبان برای فراگیران مبتدی زبان انگلیسی در مدارس راهنمایی ایران : روش ترکیبی کارشناسی ارشد 1391/12/15
مژگان محمودی کیا بررسی اثربخشی ارزشیابی پویای درک شنیداری برای زبان آموزان انگلیسی ایران کارشناسی ارشد 1391/12/15
سارا مشایخ بررسی تاثیر اموزش تفکر انتقادی بر درک مطلب، انگیزش و نگرش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1389/06/31
عادل میرزاده بررسی پدیده ی اعراب بین اصول نحو عربی و نحو ساختار گرایی و زایشی - گشتاری کارشناسی ارشد 1393/10/27
میثم محمدی تاثیر آشنایی با گونه‌ی متن و نوع شرح واژه بر یادسپاری آنی و تاخیری واژگان در بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/04/17
مهران محمدی مقدم بررسی پیشرفت شناختی و احساسی معلمان و فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از روش میانجیگری کلامی از دیدگاه اجتماعی فرهنگی دکتری 1399/06/31
زهرا منتظری بررسی نظام بسامدی واج و هجا در قرآن کریم و مقایسه آن با زبان فارسی: رهیافتی در آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1394/12/18
مرجان نادری تحلیل گفتمان شناسی گزیده‌ای از سرودهای ملی کشورهای جهان کارشناسی ارشد 1388/04/08
سام نظری نقش اصطلاحات بافتمدار در زبان فارسی کارشناسی ارشد 1387/10/25
زهرا نشاطیان بررسی عوامل موثر بر تشخیص بصری کلمات در فراگیران زبان انگلیسی سطوح متوسط و پیشرفته به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1402/06/20
امید نوری تأثیر روش های طراحی عصبی-کلامی (الگو سازی ، تجسم سازی) بر مهارت های شفاهی فراگیران زبان انگلیسی سطح مبتدی در کلاس های برخط کارشناسی ارشد 1401/11/15
نجمه پورجعفریان بررسی نظریه و عمل در برنامه کارورزی زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان: تلاشی برای تدوین مدل عملی-نظری بومی دکتری 1402/06/28
هایده رحیمی بررسی و تحلیل مظاهر طبیعت در ترانه‌های کردی کارشناسی ارشد 1392/07/09
فرخنده رهسپار تحلیل مقابله ای واژگان هسته ای و غیرهسته ای در رمان مزرعه حیوانات و ترجمه مشترک آن توسط صالح حسینی ومعصومه نبی زاده کارشناسی ارشد 1393/10/06
سیده سارا رمضانی تاثیر بازخورد جمعی همکاران و زبان آموزان در تدریس ژرف‌اندیش بر پیشرفت مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/12/16
مرضیه رئیسی شروع موضوع درمکالمات تلفنی روزمره : مورد فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد
افروز رضایی رابطه بین هوش هیجانی، راهکارهای مورداستفاده در آزمون و بسندگی زبان آموزان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1391/07/12
سپیده رضایی بررسی انسجام معنایی در دعای ابو حمزه ی ثمالی کارشناسی ارشد 1393/12/20
سمیرا رستمی تحلیل روایت خودبخششی دانشجویان ایرانی از منظر ذهنی سازی دکتری 1401/08/02
فائزه صفری کاربرد آزمون تطبیقی آفلاین به منظور نمره دهی و تعیین سطح کارشناسی ارشد 1391/06/28
ساغر صنیع شرقی بسندگی در زبان دوم و نکات معنایی/ نحوی در درک شنیداری دانشجویان زبان انگلیسی در دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1387/06/01
شیوا صدیقی رابطه‌ی بین تراکم هم‌آیی واژگانی و درک مطلب زبان‌آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1389/12/11
طناز شگفت تاثیریادگیری زبان خارجی براستفاده ازعبارتهای تابودرزبان اول:بررسی زبان آموزان پیشرفته انگلیسی,فرانسه وعربی کارشناسی ارشد 1397/04/30
هانیه شجاع حیدری طراحی نرم افزار موبایل برای یادگیری واژگان زبان فارسی درآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1398/02/28
مرضیه سوزنده فر آموزش سواد چندگانه و کارآیی آن در شناسایی ایدئولوژی های نئولیبرالیسم در فضای مجازی در کلاسهای انگلیسی عمومی مقطع کارشناسی: مطالعه ی زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1394/04/24
محسن ویسی به کارگیری زمینه سازی در بازیابی واژگان و درک خواندن/شنیداری زبان آموزان خارجی زبان انگلیسی: شواهدی از تکنیک های زمینه سازی معنایی و املایی-آوایی دکتری
خاطره ظهرابی طراحی الگوی برنامه ی درسی کثرت گرا برای آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان در ایران دکتری 1399/06/31
سیده رضوان غالبی دانش واژگان انگلیسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته زبان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1386/10/19
ریحانه مؤیدی بازنمایی کشور و ملت ایران در مطبوعات بر خط انگلیسی قبل و بعد از برجام از منظر تحلیل گفتمان انتقادی کارشناسی ارشد 1397/06/17
نام درس
 
نمایش 13 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
اصول و فنون آموزش مهارتهای زبانی 120644081 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
دستور نگارش (1) 120633211 4 1 هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000) | هفتگی - 2 (دو شنبه - 1600 الی 1800) (0000 - 0000) ترم اول 1400
زبانشناسی مقابله ای و تحلیل خطاها 120633491 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1600 الی 1800) (0000 - 0000) ترم اول 1400
نقد و بررسی مسائل آموزش زبان 120679105 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
دستورونگارش 1 120631011 4 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1400 الی 1600) | هفتگی - 2 (دو شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
اصول و روش تدریس زبان های خارجی 120642041 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
اصول و فنون آموزش مهارتهای زبانی 120644081 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
جامعه شناسی آموزش و پرورش 120633351 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
دستور نگارش (1) 120633211 4 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نظریه های آموزش و یادگیری 120644021 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نقد و بررسی مسائل آموزش زبان 120679105 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
دستورونگارش 1 120631011 4 2 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
درآمدی بر تحلیل گفتمان 120642031 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 13 نتیجه
از 1