پیشخوان الکترونیکی دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
سامانه نوبت دهی مدیریت امور آموزشی
دانشکده
ادبیات و علوم انسانی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
اعضای هیأت علمی
اعضای هیات علمی
علیرضا احمدی
علیرضا احمدی
(EN Page)
استاد
بخش زبان های خارجی و زبان شناسی
اتاق: -
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/arahmadi
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
علیرضا احمدی ,بیماریهای ماهی کپور و سایر کپورماهیان ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,1389 ,1-016-141-600-978 , اهواز ,
علیرضا احمدی ,ایمنی شناسی پایه عملکردها و اختلالهای دستگاه ایمنی ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,1390 ,978-600-141-061-1 ,اهواز ,
علیرضا احمدی ,فرهنگ دو سویه وازگان ترکی صفاشهر ,1392 ,
علیرضا احمدی ,داوری طرح پژوهشی بررسی استراتژیهای نگارش و به چاپ رساندن مقاله در مجلات بینالمللی توسط پژوهشگراندانشگاه علوم پپزشکی سبزوار در سال 88 ,1388 ,
Alireza Ahmadi ,انگلیسی برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی ,0 ,
Alireza Ahmadi ,فرهنگ واژگان تخصصی علوم تربیتی ,0 ,
Alireza Ahmadi ,زبانشناسی کاربردی (برای دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی-دانشکده مجازی) ,0 ,
Alireza Ahmadi ,آمار زبانشناختی (برای دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی-دانشکده مجازی) ,0 ,
Alireza Ahmadi،Abdollah Derakhshandeh ,English for the students of Veterinary Medicine ,0 ,9786000204419 ,
مقالات
علیرضا احمدی،لیلا نقوی ،سنجش دانش کاربردشناسی فارسی¬آموزان غیرایرانی بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، زبان مادری و سطح زبانی زبانآموزان ،پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان ،شماره 0 ،2017 ،صفحات 93 تا 125 ،
مرتضی رضائی شریفآبادی،امیرسعید مولودی،علیرضا احمدی،علیرضا خرمایی ،تهیه فهرست بسامدی واژگان علمی فارسی با بهرهگیری از پیکره علمی ،Iranian Journal of Information Processing Management ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 901 تا 926 ،
Alireza Ahmadi ,A Comparison of Self and Peer Assessment Consistency over Time ,Iranian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2009 ,pp. 1-22 ,
Hossein Barati،Alireza Ahmadi ,Gender-based DIF across the subject area a study of the Iranian National University Entrance Exam ,مجله آموزش مهارتهای زبان دانشگاه شیراز ,vol. 0 ,2010 ,pp. 1-26 ,
Smaeil Fazel،Alireza Ahmadi ,On the Relationship between Writing Proficiency and Instrumental/Integrative Motivation among Iranian IELTS Candidates ,Theory and Practice in Language Studies ,vol. 0 ,2011 ,pp. 747-757 ,
Alireza Ahmadi ,Comprehension of a Non-text The Effect of the Title and Ambiguity Tolerance ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2011 ,pp. 193-206 ,
Alireza Ahmadi،kamal heidari soureshjani ,Should We Teach the Impolite Language? A Study of Iranian EFL Learners Teachers Experts and Non-Iranian Experts? Attitudes ,Journal of Language Teaching and Research ,vol. 0 ,2011 ,pp. 1274-1282 ,
Alireza Ahmadi ,Chaos Theory and Language Assessment The effect of Sensitivity to Initial Conditions on Test Performance ,International Journal of Humanities and Social Science ,vol. 0 ,2011 ,pp. 293-296 ,
Alireza Ahmadi ,Cheating on Exams in the Iranian EFL Context ,Journal of Academic Ethics ,vol. 0 ,2012 ,pp. 151-170 ,
Alireza Ahmadi،Nathan Thompson ,Issues Affecting Item Response Theory Fit in Language Assessment A Study of Differential Item Functioning in the Iranian National University Entrance Exam ,Journal of Language Teaching and Research ,vol. 0 ,2012 ,pp. 401-412 ,
Mansoor Tavakoli،Alireza Ahmadi،Maryam Bahrani ,Cloze Test and C-test Revisited The Effect of Genre Familiarity on Second ,Iranian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2011 ,pp. 173-204 ,
Alireza Ahmadi،shaban Mansoordehghan ,Comprehending a Non-text A Study of Gender-based Differences in EFL Reading Comprehension ,Journal of Language Teaching and Research ,vol. 0 ,2012 ,pp. 761-770 ,
Alireza Ahmadi ,On the validity of a multiple-choice translation test as a substitute foran open-ended translation test inthe Iranian university entrance examination ,Perspectives ,vol. 0 ,2011 ,pp. 307-314 ,
Asghar Kargar،Firouz Sadighi،Alireza Ahmadi ,The Effects of Collaborative Translation Task on the Apology Speech Act Production of Iranian EFL Learners ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2012 ,pp. 47-78 ,
Alireza Ahmadi ,Plagiarism in the Academic Context A Study of the Iranian EFL Learners ,Research Ethics ,vol. 0 ,2014 ,pp. 151-168 ,
Alireza Ahmadi ,A study of answer changing behavior in MC tests the effect of the academic course field of study gender and teachers’ attitude ,Iranian Journal of Applied Language Studies ,vol. 0 ,2011 ,pp. 1-26 ,
Alireza Ahmadi،mehrnoosh eslami ,Iranian Bilingual Schools and Language Institutes Examining English Language Learners’ Proficiency ,Journal of Research in Applied Linguistic Studies ,vol. 0 ,2011 ,pp. 74-99 ,
Alireza Ahmadi،saba mahmoodi ,Language Learning Strategy Use and Instruction for the Iranian Junior High School EFL Learners A Mixed Methods Approach ,Journal of Research in Applied Linguistic Studies (RALS) ,vol. 0 ,2012 ,pp. 107-134 ,
Faeze Safari،Alireza Ahmadi ,On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes ,Iranian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2013 ,pp. 107-135 ,
Alireza Ahmadi،Touraj Jalili ,A confirmatory study of Differential Item Functioning on EFL reading comprehension ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2014 ,pp. 55-67 ,
Alireza Ahmadi،Shaban Mansoordehghan ,Task Type and Prompt Effect on Test Performance A Focus on IELTS Academic Writing Tasks ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2014 ,pp. 1-20 ,
Alireza Ahmadi،Ali Darabi bazvand ,Gender Differential Item Functioning on a National Field-Specific Test The Case of PhD Entrance Exam of TEFL in Iran ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2016 ,pp. 63-82 ,
Alireza Ahmadi،Elyas Barabadi ,Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test ,Issues in Language Teaching ,vol. 0 ,2015 ,pp. 161-183 ,
Alireza Ahmadi،Ali Darabi bazvand،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Investigating the Validity of PhD Entrance Exam of ELT in Iran in light of Argument-Based Validity and Theory of Action ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2015 ,pp. 1-37 ,
AFROOZ REZAEE،Alireza Ahmadi ,The Relationship between Emotional Intelligence Test-Taking Strategies and Language Proficiency among the Iranian EFL Learners ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2014 ,pp. 93-109 ,
Alireza Ahmadi،Seyyed Bagher Mirshojaee ,Iranian English Language Teachers’ Assessment Literacy The Case of Public School and Language Institute Teachers ,Iranian EFL Journal ,vol. 0 ,2016 ,pp. 6-32 ,
Nasimeh Noohi jadesi،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,Factors Influencing Iranian Untrained EFL Raters Rating Group Oral Discussion Tasks A Mixed-Method Design ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2016 ,pp. 191-210 ,
majid nimrozi،ali reza salehi،Alireza Ahmadi،Hosein Kiani ,AVICENNA'S MEDICAL DIDACTIC POEM URJUZEHTEBBI. ,Acta Medico Historical Adriatica ,vol. 0 ,2015 ,pp. 45-57 ,
Alireza Ahmadi،Rahman Sahragard،Hamed Babaie Shalmani ,On Anthropomorphism in Technology-Enhanced Language Learning Does Modality Matter in AgentBased Multimedia Instruction on L2 Idio ,Computer Assisted Language Learning ,vol. 0 ,2017 ,pp. 123-160 ,
Alireza Ahmadi،Salma Parhizgar ,Coherence Errors in Iranian EFL Learners' Writing A Rhetorical Structure Theory Approach ,Journal Of Language Horizons Alzahra University ,vol. 0 ,2017 ,pp. 9-37 ,
Alireza Ahmadi،Fatemeh Besharati ,The Journal of Language Teaching and Learning ,JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING ,vol. 0 ,2017 ,pp. 1-29 ,
Mehran Mohammadi Moghadam،Alireza Ahmadi ,On the Immediate and Delayed Effects of Interactionist Dynamic Assessment on Grammar Development A Case Analysis of an Iranian EFL Learner ,Teaching English Language ,vol. 0 ,2017 ,pp. 95-117 ,
Alireza Ahmadi،Rahman Sahragard،Hamed Babaie Shalmani ,Anthropomorphism – matters or not? On agent modality and its implications for teaching English idioms and design decisions ,Computer Assisted Language Learning ,vol. 0 ,2017 ,pp. 149-172 ,
Alireza Ahmadi،Hussein Meihami ,The development of complexity accuracy and fluency in ESP learners’ writing A dynamic systems theory ,XLinguae ,vol. 0 ,1400 ,pp. 57-74 ,
Fatemeh Zolfaghari ،Alireza Ahmadi ,Assessment literacy components across subject matters ,Cogent Education ,vol. 0 ,1400 ,pp. 1-16 ,
Rasool Hajizadeh،Rahman Sahragard،Alireza Ahmadi ,USING LEXICAL BUNDLES IN DOCTORAL DISSERTATIONS WRITTEN BY ARAB AND IRANIAN EFL LEARNERS AND ENGLISH NATIVE SPEAKERS ,PONTE International Scientific Researchs Journal ,vol. 0 ,2017 ,pp. 0-0 ,
Alireza Ahmadi،Elham Sadeghi ,Assessing English Language Learners’ Oral Performance A Comparison of Monologue Interview and Group Oral Test ,Language Assessment Quarterly ,vol. 0 ,2016 ,pp. 341-358 ,
Alireza Ahmadi،sahar zahed alavi ,Language Complexity Accuracy and Fluency in Different Types of Writing Paragraph Do the Raters Notice Such Effect ,Journal of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,2017 ,pp. 1-24 ,
Rahman Sahragard،Alireza Ahmadi،Hamed Babaie Shalmani ,On Anthropomorphism in Technology-Enhanced Language Learning Does Modality Matter in AgentBased Multimedia Instruction on L2 Idioms ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2017 ,pp. 123-160 ,
Alireza Ahmadi،Seyyed abbas Mousavi ,Aspects of the Impact of Language Tests on Students’ Lifeworld An Analysis of the Iranian B.A. University Entrance Exam Based on Habermas’s Social Theory ,Journal Of Modern Research In English Language Studies ,vol. 0 ,2017 ,pp. 1-31 ,
Alireza Ahmadi،Zahra Montasseri ,Interactional Competence in Paired vs. Group Oral Tests ,Teaching English Language ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-26 ,
الهه بخش،Alireza Ahmadi ,The Most Frequent Idioms Used in Contemporary American English A Corpus-based Study ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2020 ,pp. 205-228 ,
Maryam Homayounzadeh،Mahboobeh Saadat،Alireza Ahmadi ,Investigating the effect of source characteristics on task comparability in integrated writing tasks ,Assessing Writing ,vol. 0 ,2019 ,pp. 25-46 ,
Ali Darabi bazvand،Sheila Kheirzade،Alireza Ahmadi ,On the Statistical and Heuristic Difficulty Estimates of a High Stakes Test in Iran ,International Journal of Assessment Tools in Education ,vol. 0 ,2019 ,pp. 330-343 ,
Majid Maghami،Saeed Mehrpour،Alireza Ahmadi ,The effect of explicit consciousness-raising of autonomous learning activities on Iranian EFL students' achievement scores ,Iranian Journal Of English For Academic Purposes ,vol. 0 ,2018 ,pp. 62-77 ,
Khatere Zohrabi،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,Developing and Validating a Pluralistic Curriculum (PC) Model for English Teaching in Iranian High Schools ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2019 ,pp. 31-49 ,
Seyyed Bagher Mirshojaee،Rahman Sahragard،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Iranian Language Teachers’ Passion for the Profession A Qualitative Study1 ,Journal Of Research In Applied Linguistics ,vol. 0 ,1398 ,pp. 44-69 ,
،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,The Effect of Oral Feedback on Iranian EFL Learners’ Complexity and Accuracy in Speaking ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
الهه بخش،Alireza Ahmadi ,A thematic corpus-based study of idioms in the Corpus of Contemporary American English ,Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
Mohammad saber Khaghaninejad،Alireza Ahmadi،Tanaz Shegeft ,An Investigation into the Effect of Foreign Language Learning on the Use of Taboo Words in the Learners’ First Language Discourse ,Teaching English Language ,vol. 0 ,2020 ,pp. 91-117 ,
Ali Darabi bazvand،Alireza Ahmadi ,Interpreting the Validity of a High Stakes Test in Light of an Argument- Based Framework Implication for Test Improvement ,Journal of Research in Applied Linguistics ,vol. 0 ,2019 ,pp. 66-88 ,
Alireza Ahmadi ,Rater dominance in discussion as a resolution method ,Taiwan Journal of TESOL ,vol. 0 ,2020 ,pp. 141-165 ,
Alireza Ahmadi ,A Study of Raters’ Behavior in Scoring L2 Speaking Performance Using Rater Discussion as a Training Tool ,Issues In Language Teaching ,vol. 0 ,2019 ,pp. 195-224 ,
Mozhgan Mahmoudikia،Alireza Ahmadi ,Iranian University Instructors’ Perception on English-Majoring Students’ Speaking Needs A Case of Shiraz University English Department ,Iranian Journal Of English For Academic Purposes ,vol. 0 ,2020 ,pp. 15-30 ,
Leila Hajiabdorassouli،Alireza Ahmadi ,Exploring novice raters’ textual considerations in independent and negotiated ratings ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2020 ,pp. 44-87 ,
Rahman Sahragard،Mehdi Ziya،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,On the Development of a Tentative Model of a Flipped Classroom Instruction and Its Effect on Iranian Intermediate EFL Learners’ General IELTS Writing ,Journal of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,2020 ,pp. 239-261 ,
الهه بخش،Alireza Ahmadi،Amirsaeid Moloodi،Saeed Mehrpour ,Development and Validation of an Automatic Item Generation System for English Idioms ,Educational Measurement Issues and Practice ,vol. 0 ,2021 ,pp. 49-59 ,
Mehran Mohammadi Moghadam،Alireza Ahmadi ,Tracing an EFL Teacher and Learners’ Cognitive and Emotional Development Using Dialogic Mediation A Sociocultural Perspective ,Iranian Journal Of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2019 ,pp. 73-115 ,
Mehran Mohammadi Moghadam،Alireza Ahmadi ,The Effect of Dialogic Mediation on the Development of an Experienced Teacher and Learners' Conceptual Development and Actions in the L2 Classroom ,Teaching English Language ,vol. 0 ,2021 ,pp. 107-135 ,
Asghar Kargar،Alireza Ahmadi ,The effect of a collaborative translation task on the learning and retention of pragmatic knowledge ,The Language Learning Journal ,vol. 0 ,2021 ,pp. 78-93 ,
neda soleimani، ،Alireza Ahmadi ,Construct validation of the shortened version of the behavior and instructional management scale within the Iranian context ,Current Psychology ,vol. 0 ,2021 ,pp. 0-0 ,
Nasimeh Noohi jadesi،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo , Factors Affecting Untrained Raters’ Cognition in Rating Oral Proficiency of English Language Learners Insights from Iran ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,1400 ,pp. 1-25 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،salah eddin Rahimi ،Rahman Sahragard،Alireza Ahmadi ,Development and validation of Language Assessment Literacy scale for high school EFL teachers A mixed-methods approach ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,1400 ,pp. 1-20 ,
Zahra Montasseri،Alireza Ahmadi ,Washback Effects of an Interactional Competence Checklist ,Teaching English Language ,vol. 0 ,2023 ,pp. 1-30 ,
الهه بخش،Alireza Ahmadi ,The argument-based validation of a large-scale high-stakes vocabulary test ,Practical Assessment Research and Evaluation ,vol. 0 ,1402 ,pp. 1-15 ,
Leila Hajiabdorassouli،Alireza Ahmadi ,they have scored the same as me; do you want to change it? Exploring rater dominance in negotiation rating sessions of EFL writing ,Iranian Journal Of English For Academic Purposes ,vol. 0 ,2023 ,pp. 87-106 ,
Hakimeh Ayoobiyan،Alireza Ahmadi ,Detecting Halo Effects across Rubric Criteria in L2 Writing Assessment A Many-facet Rasch Analysis ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,1402 ,pp. 159-176 ,
Faeze Safari،Alireza Ahmadi ,Developing and evaluating an empirically-based diagnostic checklist for assessing second language integrated writing ,Journal of Second Language Writing ,vol. 0 ,2023 ,pp. 101007-0 ,
الهه بخش،Alireza Ahmadi ,Predicting the difficulty of EFL reading comprehension tests based on linguistic indices ,Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Faeze Safari،Alireza Ahmadi ,L2 learners’ challenges in integrated writing tasks implications for writing teachers and developers of diagnostic assessments ,The Language Learning Journal ,vol. 0 ,2024 ,pp. 1-18 ,
همایش ها
Alireza Ahmadi ,Corrective behaviors in Iranian EFL classes ,first national conference on language discourse and pragmatics ,
Alireza Ahmadi ,Response changing on MC tests a study of teacher’s attitude academic course field of study and gender in EFL contexts ,first national conference on language discourse and pragmatics ,
Alireza Ahmadi،Elyas Barabadi ,Identifying Iranian EFL students' LP through Computerized Dynamic adaptive test of grammar ,The Second ELT Conference ,
Ali Darabi bazvand،Alireza Ahmadi ,An overview of the evolution of validity theory From trinitarian conception to theory of action ,The Current Practice and Future Directions of ELT in Iranian Schools ,
Alireza Ahmadi،Najme Pourjafarian،seyed ali hosseini ,Co-construction of meaning in a mixed-group discussion task The efect of interlocutor proficiency ,The First International nglish-French conference on Applied Linguistics and Literature ,
Alireza Ahmadi،Hussein Meihami ,The development of complexity accuracy and fluency in ESP learners' writing A dynamic systems theory ,Annual Noational Conference on Recent Research in English Language Teaching ,
Nasimeh Noohi jadesi،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,Investigating the factors influencing Iranian untrained raters rating oral proficiency of Iranian EFL learners ,2nd conference on new trends in English language teaching and testing ,
Nasimeh Noohi jadesi،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The role of rating techniques in assessing speaking skill ,2nd conference on new trends in English language teaching and testing ,
Alireza Ahmadi ,Rater negotiation in speaking assessment A focus on rater dominance ,15th International TELLSI Conference ,
Mohammad saber Khaghaninejad،Alireza Ahmadi،Tanaz Shegeft ,Does learning a foreign language affect the use of taboo words in the learners'first language productions? ,
Alireza Ahmadi،Alireza Rasti ,Teacher preparation for EFL private supplementary tutoring the missing link in the Iranian TEFL curriculum at the tertiary level ,16th International TELLSI Conference ,
Mohammad saber Khaghaninejad،Alireza Ahmadi،Narges Shegeft ,Does learning a foreign language affect the use of taboo words in the learners' first language productions? ,16th International TELLSI Conference ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
حسن بنیادی
تاثیر تجربه و سبک تصمیم گیری بر رفتار ارزیابان در ارزیابی مهارت نوشتاری به زبان دوم
کارشناسی ارشد
1398/06/31
اناهیت صالحی
سنجش اعتبار آزمون معافی زبان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز با استفاده از مدل "راش"
کارشناسی ارشد
سحر عباسی سرداری
ارزیابی تشخیصی شناختی نگارش تلفیقی آیلتس
دکتری
حسین اخوندی
تاثیر تکرار فعالیت و نوع فعالیت بر ارزیابی مهارت شفاهی
کارشناسی ارشد
1402/09/22
غلامرضا اخوندعلی
روش های تدریس معلمان آموزش زبان انگلیسی ایرانی و نگرش های آنها درباره فراگیری و فراگیر موفق: بررسی تجربه آموزشی، مدرک تحصیلی و جنسیت
کارشناسی ارشد
1390/06/20
لیلا امینی
تاثیر چینش گزینه ها بر سطح سختی سوال، سطح تمیز سوال، عملکرد گزینه ها و حدس زدن در آزمون های چهار گزینه ای: مقایسه سوالات شنیداری، خوانداری و دستور زبان
کارشناسی ارشد
1402/04/20
پیام اراسته
بررسی وضعیت تقلب در میان دانشجویان ایرانی با تمرکز بر دانشجویان زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1397/06/26
حکیمه ایوبیان
سنجش روایی مقیاس ارزشگذاری فعالیت نوشتاری 2 آیلتس در چارچوب استدلال-محور با تمرکز بر استنباط های ارزیابی و تعمیم
دکتری
1401/09/22
نرگس بهادری
تاثیر سواد ارزیابی فناوری هوش مصنوعی بر ساخت آزمونهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
سمیه بختیاری
فرآیند ارزیابی مقالات توسط معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با استفاده از مقیاس های ارزیابی کلی نگر و تحلیلی: مطالعه ی ردیابی چشمی
دکتری
فاطمه بشارتی سرملی
ارزیابی پویا با رویکرد تعاملی به دو صورت چهره به چهره و بر پایه شبکه یک مطالعه مقایسه ای
دکتری
1395/12/02
علی دارابی بازوند
بررسی کاربرد آزمون متمرکز دکتری رشته زبان انگلیسی با توجه به رویکرد روایی استدلال محور و نظریه عمل
دکتری
1394/12/08
مریم داورپناه
بررسی رابطه بین انگیزه های درونی بیرونی وسیله ای و ترکیبی و عمق دانش لغوی زبان آموزان ایرانی رشته انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/06/21
سعیده اجلالی
استفاده از سواد ارزیابی زبانی دانش آموزان در ساخت آزمون های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
مهرنوش اسلامی
مقایسه مدارس دوزبانه و موسسات آموزش زبان: بررسی مهارت درک مطلب،درک شنیداری،دانش واژگان و دانش دستوری زبان آموزان.
کارشناسی ارشد
1391/04/25
فهیمه فلاحتی
دلایل منتسب به موفقیت و شکست در آزمون های پیشرفت تحصیلی در میان دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1399/06/04
محمد فری
ارزیابی فعالیت نوشتاری 2 آیلس توسط معلمان بومی و غیر بومی انگلیسی: بررسی تفاوتهای ارزیابی بین گروهی
کارشناسی ارشد
1392/06/18
رسول فتحی عمادابادی
تاثیر انواع اطلاعات دیداری بر عملکرد آزمون دهندگان در فعالیت نوشتاری 1 آزمون آیلتس
کارشناسی ارشد
1401/11/15
سحر قاسمی
پیشرفت دانش کاربرد شناسی زبان آموزان ایرانی:بررسی تاثیر بسندگی زبان و کتاب درسی
کارشناسی ارشد
1392/07/10
مهدی قاسمی نژادبهرام ابادی
نقش ساخت مشترک مقیاسهای ارزیابی و بازخورد صوتی ویدیوئی بر سواد بازخورد دانشجویان زبان انگلیسی
دکتری
علی حبیبی
بررسی عمق دانش واژگانی زبان دوم در آزمون های ارتباط بین واژگانی معلم ساخت و پیکره محور
کارشناسی ارشد
1400/06/31
سمانه حبیبی
رابطه میان استقلال، تحمل ابهام، راهبردهای فراشناختی و پیشرفت مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/04/28
لیلا حاجی عبدالرسولی
تاثیر آموزش با استفاده از روش بحث و تبادل نظر بر ارزیابی مهارت نگارش توسط ارزیابان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1400/06/17
جواد حسنی
نقش متون ترجمه شده و بومی شده در افزایش درک مطلب زبان خارجی توسط دانش آموزان ایرانی در مقطع راهنمایی
کارشناسی ارشد
1391/07/12
کمال حیدری
تدریس جنبه غیررسمی زبان انگلیسی در یک محیط خارجی ایرانی: بررسی عقاید زبان آموزان، معلمان، و متخصصان
کارشناسی ارشد
1389/08/01
محمود حیدریه
تاثیر سواد سنجش معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر عمکلرد آنها از نظر تدریس و آزمون سازی
دکتری
تورج جلیلی
بررسی دلایل عملکرد متفاوت سئوالات آزمون درک مطلب به زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1391/04/28
معصومه جشن نیلوفر
بررسی کیفی راهبرد های خواندن و آزمون دهی خوانندگان موفق و غیر موفق ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/12/17
یاسمن جوانمردی
مقایسه ی روش های ارزیابی در سه برنامه آموزشی زبان انگلیسی: مدارس عادی، مدارس دوزبانه و مدارس منحصرا انگلیسی
کارشناسی ارشد
1396/12/15
علی اصغر کارگر
تاثیر فعالیت ترجمه همیار محور بر پیشبرد دانش منظور شناختی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1391/09/29
سارا کریمی
رشد مهارت گفتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: بررسی پیچیدگی دستوری، درستی و روانی تولید
کارشناسی ارشد
1396/06/29
محمد مقصودی
عوامل مؤثر بر سواد ارزیابی زبانی معلمان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
صبا محمودی
آموزش و کاربرد راهکارهای یادگیری زبان برای فراگیران مبتدی زبان انگلیسی در مدارس راهنمایی ایران : روش ترکیبی
کارشناسی ارشد
1391/12/15
مژگان محمودی کیا
بررسی نیازهای گفتاری انگلیسی دانشجویان دانشگاه مطالعه موردی گروه زبان های خارجی و زبانشناسی دانشگاه شیراز
دکتری
1399/06/31
مژگان محمودی کیا
بررسی اثربخشی ارزشیابی پویای درک شنیداری برای زبان آموزان انگلیسی ایران
کارشناسی ارشد
1391/12/15
سبحان میرجلیلی
تاثیر بهکارگیری تکنولوژی واقعیت مجازی سه بعدی در نوشتار توصیفی و مشارکت فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
مینا معظم جزی
بررسی تخصص ارزیاب در سنجش مهارت نوشتاری زبان دوم با استفاده از مدل چند وجهی راش
کارشناسی ارشد
1398/06/27
مهران محمدی مقدم
بررسی اثرات آنی و آتی ارزیابی پویای تعاملی بر گسترش دانش دستور زبان: تحلیل موردی یک زبان آموز ایرانی
کارشناسی ارشد
1394/06/24
مهران محمدی مقدم
بررسی پیشرفت شناختی و احساسی معلمان و فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از روش میانجیگری کلامی از دیدگاه اجتماعی فرهنگی
دکتری
1399/06/31
زهرا منتصری
روایی سنجی استدلال-محور چک لیست توانش تعاملی زبان دوم
دکتری
1400/11/15
زهرا منتظری
بررسی پیکره بنیاد شیوه آموزش فعل در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
دکتری
رقیه مصلح پور
مقایسه آزمونهای خواندن و درک مطلب ساخته شده توسط هوش مصنوعی با آزمونهای ساخته شده توسط متخصصین: مطالعه موردی چت جی پی تی
دکتری
سیدعباس موسوی
جنبه های تاثیر آزمون زبان: تحلیل آزمون ورودی دانشگاه در سطح کارشناسی در ایران با استفاده از نظریه اجتماعی هابرماس
دکتری
1396/06/28
لیلا نقوی
سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرفارسیزبان: بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، خانواده زبانی و سطح زبانی زبانآموزان
کارشناسی ارشد
1394/06/18
هستی ناظمی
بررسی رابطه ی بین استقلال و سواد خواندن و نگارش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط
کارشناسی ارشد
1395/06/31
علی نعمتی
ارتقای مهارتهای تعاملی و توانایی صحبت کردن زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی از طریق معرفی روبریک
کارشناسی ارشد
1400/06/31
نسیمه نوحی جدسی
بررسی عوامل موثر بر شیوه ارزیابی ارزیابان آموزش ندیده ایرانی در مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی
دکتری
1395/06/31
شبنم نوروزی نژاد
بررسی تاثیر آگاهی بخشی استعاری در درک واژگان و اصطلاحات استعارهبنیاد فارسی توسط غیرفارسیزبانان
کارشناسی ارشد
1396/12/19
سلما پرهیزگار
خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی: در چارچوب "نظریه ساختار بلاغی"
کارشناسی ارشد
1392/11/15
ابراهیم رحیمی
توانش تعاملی در آزمون های شفاهی گروهی: تدوین مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی بر اساس شاخصه های برجسته از دیدگاه ارزیابان
دکتری
افروز رضایی
رابطه بین هوش هیجانی، راهکارهای مورداستفاده در آزمون و بسندگی زبان آموزان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1391/07/12
ایدا رضائی بردجی
ارائه یک طرح درسِ پیکرهبنیادِ پیشنهادی برای آموزش ساخت مجهولِ فارسی به غیرفارسی زبانان
کارشناسی ارشد
1401/06/23
الهام صادقی مزیدی
ارزیابی مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی :مقایسه ی سه حالت آزمون
کارشناسی ارشد
1392/06/18
فائزه صفری
کاربرد آزمون تطبیقی آفلاین به منظور نمره دهی و تعیین سطح
کارشناسی ارشد
1391/06/28
فایزه صفری
ارائه استدلال روایی برای تشخیص توانایی نگارش تلفیقی با استفاده از مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی و رویکرد ارزیابی تشخیصی شناختی
دکتری
1398/06/31
شاهرخ شهسواری
آموزش وسنجش مهارت نوشتاری در آموزشگاهای زبان انگلیسی:بررسی نظر معلمان و عملکردواقعی آنها در کلاس
کارشناسی ارشد
1392/12/20
مریم شیخ اعظمی
ارزیابی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1393/06/30
حسن شریفی اردانی
مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی درفعالیت های نوشتاری مستقل و تلفیقی آیلتس: بررسی کیفیت و اشتباهات نوشتاری
کارشناسی ارشد
1393/07/30
طناز شگفت
تاثیریادگیری زبان خارجی براستفاده ازعبارتهای تابودرزبان اول:بررسی زبان آموزان پیشرفته انگلیسی,فرانسه وعربی
کارشناسی ارشد
1397/04/30
مجتبی تقوی فرد
بررسی اثر ترتیب نمره دهی بر عملکرد نمره گذاران در ارزیابی مهارت گفتاری با استفاده از مدل چند وجهی راش
کارشناسی ارشد
1401/11/15
مجتبی تقوی فرد
رویکرد چندجانبه ای راش در ارزیابی مهارت گفتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
مینا تواضعی
بررسی فرآیندهای شناختی ارزیابیکنندگان انشاء انگلیسی در حین نمره دهی: مطالعه ترکیبی مبتنی بر ردیابی چشمی وروش فکرگویی برای آموزش ارزیابان
دکتری
مهدخت وطن
انواع سوالات مورد استفاده توسط معلمان ایرانی زبان انگلیسی در فرآیند آموزش زبان: بررسی تاثیر سطح بسندگیو نوع فعالیت کلاسی
کارشناسی ارشد
1392/12/13
علی زارعی
بررسی منصفانه بودن آزمون زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در ایران بر اساس چارچوب انصاف آزمون کیونان
کارشناسی ارشد
سمیرا زارع زاده
تاثیر ملیت نویسنده بر مهارت ارزیابی معلمان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1398/06/27
خاطره ظهرابی
طراحی الگوی برنامه ی درسی کثرت گرا برای آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان در ایران
دکتری
1399/06/31
الهه رفعت بخش
نرم افزار تولید خودکار سوالات اصطلاحات انگلیسی: ساخت نرم افزار و اعتبارسنجی آزمون بر مبنای مدل راش
دکتری
1398/03/29
مهسا پیش آهنگ
رابطه استعداد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در میان دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد
کارشناسی ارشد
1399/06/31
ندا اعتمادی
بررسی تا ثیر واژگان حا شیه بر یاد گیری مهارت های دریافتی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجه
کارشناسی ارشد
1390/06/31
ملیحه افهمی
بررسی تأثیر نشانگرهای آشکار نحوی بر پردازش جملات: بررسی مهارت درک مطلب فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1401/06/30
حسام الدین اغشته
بررسی روش های نظارتی مدرسین زبان انگلیسی در ایران: چالش ها و فرصت های فرآرو
دکتری
1395/12/18
فاطمه احمدنیای مطلق
بررسی تاثیر انگیزه و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی? ترجیحات سبک یادگیری و جنسیت بر بسندگی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1391/08/01
لیلا اکبرپور
گامی به سوی تدوین الگویی برای آموزش زبان انگلیسی در ایران بر اساس رویکرد تعلیم و تربیت انتقادی
دکتری
1394/12/19
امین امینی فرد
بررسی تاثیر آموزش آشکار راهبردهای بالا به پایین و پایین به بالا در رشد درک خواندن به انگلیسی دانشجویان کارشناسی رشته های غیر انگلیسی
کارشناسی ارشد
1392/06/31
فروه امین
تأثیر طولانی مدت همسویی برنامه درسی با نیازهای زبانی فراگیران بر عملکرد معلمان و عادات یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان به عنوان یک زبان خارجی
دکتری
1402/04/03
مرضیه امیری
بررسی مولفه فرهنگ اسلامی و زیر مولفه های آن در سه مجموعه کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان : تحلیل محتوا و سند
کارشناسی ارشد
1397/06/31
فرزانه امیری
بررسی کاربرد و چالشهای روش پسا مدرن و تدریس تدبیری در دوره های ضمن خدمت تربیت معلم زبان انگلیسی در ایران
دکتری
1397/06/31
الهام ارجمند
بررسی ارتباط بین دانش معلمان ایرانی در زمینه سنجش زبان انگلیسی و تأثیر بازشویی آزمون: مطالعه موردی مدرسان زبان عمومی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1398/06/31
مریم اذریان
تأثیر آموزش راهبردهای کاربرد متن منبع بر نگارش تلفیقی خوانداری-نوشتاری در مقایسه با نگارش تلفیقی شنیداری- نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی
دکتری
سولماز اژدری
انتقال مهارت درک مطلب و راهبردهای ان از زبان مادری به زبان دوم: بررسی زبان اموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/12/18
افسانه بهارلو
ارائه مدل تفکری نظارت بر عملکرد معلم در چارچوب آموزش انتقادی با تاکید بر خودکارآمدی معلمان: مطالعه ی معلمین ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1395/04/29
زهرا بهادری جهرمی
تاثیر سبک های هویتی بر بسندگی بیانی زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/06/20
سعیده بالود
نشانه های گفتمانی و فراگفتمانی در مقالات نویسنده های ایرانی و انگلیسی زبانان بومی در مجلات زبانشناسی کاربردی
کارشناسی ارشد
1393/06/29
الیاس برآبادی فرمان آبادی
تحلیل تغییرات جدید آموزش زبان انگلیسی در مدارس دولتی بر اساس نظریه فعالیت
دکتری
1394/06/21
سمانه برخوردار
ارایه مدلی توصیفی برای آگاهی زبانی انتقادی دربافت زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
دکتری
1395/12/11
رضا بیرم وند
تاثیر شیوه ارزیابی پویای بر هم کنشی بر یادگیری واژگان: مطالعه موردی یک فراگیر ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1396/06/29
لاله دشتی
: بررسی عمکرد متقاضیان آزمون آیلتس دربازه های نمره ای مختلف بخش مکالمه: تحلیل کمی و کیفی
دکتری
1399/06/31
فرزانه دهقان
تدوین مدل دانش تخصصی نوشتاری برای دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس رویکرد مدلسازی معادله ساختاری
دکتری
1392/03/01
فاطمه فاریابی
میانجی گری مدرسین ایرانی زبان انگلیسی در استفاده موثر و مناسب ارزشیابی پویای بازخورد نوشتاری
دکتری
1402/03/22
علی فروتن
: بررسی وضعیت نظارت برعملکرددانشجو معلمان ومعلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایرا ن
دکتری
1394/10/23
محمدرضا قهرمانی
تاثیر دو شیوه تکلیف محور و قالب محور بر توانایی خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی دانش آموزان ایرانی مقطع دبیرستان
کارشناسی ارشد
1392/06/31
فخرالسادات قاسمیه
رابطه بین قومیت ملی و بسندگی زبان انگلیسی در میان معلمان ایرانی انگلیسی زبان
کارشناسی ارشد
1390/12/24
شهره حاجیان
بررسی شاخص های فراگفتمانی در مقالات فارسی و انگلیسی در زمینه ادبیات
کارشناسی ارشد
1391/12/16
میلاد هرندی
بررسی تأثیر ارزش یابی پویای بازخورد اصلاحی نوشتاری بر روی درستی دانش دستوری زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1400/04/29
زهرا همایون زاده
بررسی سواد ارزشیابی در عمل در یک بافت ایرانی: آیا تفاوتی میان استادان و دانشجویان وجود دارد؟
کارشناسی ارشد
1398/06/26
مریم حسینی
بررسی رابطه بین آشنایی محتوایی جنسیت گرا، انگیزه خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی انگلیسی زبان
کارشناسی ارشد
1393/07/14
محمدعلی ایزدپناه
رابطه بین سواد (خواندن و نوشتن) و سبکهای پردازش هویت در میان زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/10/06
فاطمه جوانمردی
رابطه بین هدفمندی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/11/10
نفیسه جاویدی ازاد
مقایسه بسندگی زبانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ایرانی در مدارس یک زبانه و دو زبانه
کارشناسی ارشد
1392/12/13
زهرا جاویدان مهر
بررسی کاربرد تدریس تاملی در موسسات خصوصی زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1390/06/30
زهرا جوکار
بررسی رابطه بین استقلال،انگیزه و معدل دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه پیام نورشیراز
کارشناسی ارشد
1390/04/01
زهرا جوزقی
بررسی نمودهوش چندگانه در عوامل پایه ای آموزش زبان انگلیسی:مدرسین،زبان آموزان و کتب آموزشی
کارشناسی ارشد
1390/06/30
فاطمه کاویانی
بررسی تاثیر راهبردهای" 2/3/4" و"اثر فاصله" بر روان صحبت کردن به زبان انگلیسی در میان زبان اموزان ایرانی در سطح متوسط
کارشناسی ارشد
1398/11/30
مریم کاظمی ملک محمودی
بررسی چگونگی درگیرشدن دانشجویان کارشناسی ارشد با بازخورد صوتی ویدیوئی و بازخورد آنلاین یک به یک استاد در مورد نوشتار دانشگاهی به زبان دوم با رویکردی اجتماعی فرهنگی
دکتری
یاسر خواجوی
بررسی نقش عوامل محیطی و تفاوتهای فردی در توجه به بازخورد و به کارگیری آن در رشد مهارت نگارش: مطالعه موردی چند فراگیر ایرانی زبان انگلیسی
دکتری
1395/04/29
زهرا خردمندسعدی
تاثیر بازخورد الکترونیکی بر درستی نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی: مقایسه بازخورد مستقیم با بازخورد فرا زبانی
کارشناسی ارشد
1393/06/30
الهام خسرویان
بررسی وضعیت تفکر و عوامل موثر بر آن میان دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی مقطع تحصیلات تکمیلی
کارشناسی ارشد
1396/12/16
علی کوشکی
ظرفیت های تشخیصی و رشدی ارزیابی پویا برای مهارت نگارش
کارشناسی ارشد
1391/04/28
مجید مقامی
تاثیر آگاهی بخشی مستقیم فعالیتهای یادگیری خودگردان بر عملکرد فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در آزمون های پیشرفت تحصیلی: مطالعه تلفیقی
دکتری
1398/04/15
فاطمه ملکی
انواع بازخورد بازریزی و بازتولید زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف بسندگی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1391/12/16
امید ملاحی
تاثیرات بازخورد بر گسترش مهارت نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مقایسه رویکرد ارزیابی پویای گروهی با ارزیابی تکوینی
کارشناسی ارشد
1392/06/25
راحله مودت
درکی از چالش های حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1391/08/24
شهربانو میمندی
بررسی مقایسه ای عناصر فرهنگی در دو کتاب اموزشی فارسی و انگلیسی به عنوان زبانهای خارجه
کارشناسی ارشد
1394/06/30
علی مهدی زاده نادری
تاثیر نوع برنامه درسی بر بسندگی زبان انگلیسی در بافت ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/10/06
محدثه مهرزاد
سنجش روایی ارزیابی نگارش با واسطه ی رایانه و ارزیابی خودکار نگارش بر اساس رویکرد استدلالی
دکتری
1398/12/14
سید علی میرسالاری
بررسی درک و فهم و تولید هم آیی های واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی- با تمرکز بر بسندگی و راهبردهای یادگیری
دکتری
1395/09/06
زهرا السادات میرسنجری
بررسی نمود خصوصیات تخصص در تدریس در میان معلمان تازه کار و با تجربه زبان انگلیسی در محیط دبیرستان ها و دانشگاه در ایران
دکتری
1395/11/18
سیدباقر میرشجاعی
یادگیری حرفه ای دبیران زبان انگلیسی ایرانی بر اساس سیستم های طبیعی یادگیری مغز
دکتری
1398/10/28
افسانه معافیان
بررسی کتاب Talk Time از دیدگاه منظور شناسی
کارشناسی ارشد
1390/11/15
سید مهدی مدرس مصدق
تحقیقی درباره سواد ارزیابی نوشتن معلمان ایرانی با محوریت ارزیابی برای یادگیری: پروژه معلمان دوره های آمادگی آیلتس
دکتری
1401/06/29
احسان محمدی نژاد کهتکی
طراحی مدل اعمال نقش هویت ملی زبان آموزان زبان انگلیسی در مدارس ایران: با استفاده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کتب درسی دوره دبیرستان
دکتری
1399/06/10
محسن ابراهیم زاده
تاثیر بازی های تصویری دیجیتال و لذت یادگیری الکترونیکی بر فراگیری و ماندگاری واژگان انگلیسی و انگیزش دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
کارشناسی ارشد
1394/08/04
مرجان معین وزیری
ارائه مدلی برای چالش های پیش روی دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان فعلی و آینده
دکتری
1394/12/03
سیدرضا موسوی حسن آباد
مقایسه نحوه بازنمایی عناصر فرهنگی در دو کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان با استفاده از چارچوب لی (2009)
کارشناسی ارشد
1397/06/31
فرزانه مظفری
آموزش و پرورش به سوی آینده : بررسی کاربرد آموزش انتقادی در کلاس های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی ایرانیان
کارشناسی ارشد
1390/06/30
علی نبی زاده
نمود مدل دانش اصلاح شده ی بلوم و چهار بخش نیشن در محتوی و فعالیتها در دو کتاب درسی انگلیسی پایه اول راهنمایی (قدیم) و اول(هفتم) دوره اول متوسطه آموزش و پرورش
کارشناسی ارشد
1393/07/09
سحر نادری
بررسی تاثیر جنسیت، دانش زبانی و سبک یادگیری بر الگوهای تعاملی کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1390/03/25
سمیه نجمی نژاد
تحلیل مقایسه ای نیازهای شناختی فراگیران یک زبانه و دو زبانه ایرانی
کارشناسی ارشد
1394/12/19
سارا نیسی
بررسی عوامل موثر در عملکرد نوشتاری دانشجویان ایرانی در زبان انگلیسی : رویکرد ساختاری
دکتری
1396/06/28
مریم نظام پرست
بررسی استعارههای مفهومی در سطوح مختلف مجموعهکتابهای آموزش فارسی به غیرفارسیزبانان مینا
کارشناسی ارشد
1400/09/30
پروین نیک سرشت
رابطه ی بین اضطراب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و باورهای آنان در مورد بازخورد اصلاحی در نگارش
کارشناسی ارشد
زهراء السادات نوری خلاری
بررسی توانایی تفکر فلسفی دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1394/12/19
علیرضا ربیعی قهفرخی
بررسی استعارههای مفهومی در سطوح مختلف مجموع? فارسی بیاموزیم کتابهای آموزش زبان فاسی به غیرفارسیزبانان
کارشناسی ارشد
1400/06/31
صلاح الدین رحیمی
طراحی و اعتبارسنجی مقیاسهای سبکهای پردازش هویت و سواد سنجش زبانی و بررسی رابطه آنها برای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: رویکردی ترکیبی
دکتری
1400/06/31
ابوذر رجب پور
تحلیل اصطلاحات یافت شده در سه کتاب انگلیسی پیشرفته کانون زبان ایران و فراوانی آنها بر اساس پیکره های رایانه ای
کارشناسی ارشد
1391/09/25
فاطمه رخشنده رو
بررسی توانش بین فرهنگی در کتابهای درسی انگلیسی و نحوه آموزش و فراگیری زبان انگلیسی در ]چهار موسسه زبان در شیراز
کارشناسی ارشد
1391/07/05
سیده سارا رمضانی
تاثیر بازخورد جمعی همکاران و زبان آموزان در تدریس ژرفاندیش بر پیشرفت مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/12/16
علیرضا راستی
پژوهشی پدیدارشناسانه درباره ی حس عاملیت و تحقق آن توسط معلمان زبان انگلیسی: مطالعه موردی معلمان آموزش و پرورش در ایران
دکتری
1396/01/23
علیرضا راستی
بازنمود کارگزاران اجتماعی درگیر در موضوع هسته ای ایران و مشروعیت زایی/زدایی اقدامات آنان در گزیده ی روزنامه های ایرانی و بریتانیایی با رویکرد تاریخی-گفتمان مدار
کارشناسی ارشد
1390/10/17
مرتضی رضائی شریفآبادی
تولید پیکره علمی فارسی و فهرست بسامدی واژگان علمی
دکتری
1401/05/30
زهرا روزیطلب
بررسی گفته عمل و نقشهای زبانی در مکالمه های شنیداری مجموعه Total English
کارشناسی ارشد
1391/07/12
لیلا صابری
مقایسه دانش پایه معلمان ایرانی زبان انگلیسی پیش از خدمت و ضمن خدمت در دوره های آموزش تربیت معلم
دکتری
1397/06/31
مسلم صادقی
بررسی هویت نقش در میان معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبانی خارجی
دکتری
1395/06/20
پگاه صفایی
مطالعه آزاد با استفاده از مودل ریدر: تاثیر مودل ریدر بر خواندن و درک مطلب و انگیزه یادگیری و مطالعه انگلیسی
کارشناسی ارشد
1394/04/09
مهشید صفویان
بررسی وضعیت آموزش و فراگیری فرهنگ زبان انگلیسی در ایران : موانع و راه حلها
کارشناسی ارشد
1396/12/20
زهره صدیقی فر
تحلیل پیکره بنیاد سازوکارهای سازماندهی متن در گونه علمی زبان فارسی: رویکردی کاربردی در آموزش زبان فارسی با اهداف دانشگاهی
دکتری
1400/08/29
یلدا شاه بیگی
بررسی پیکرهبنیاد بیشکاربری و کمکاربری نحوی در زبان گفتاری فارسیآموزان براساس دستور وابستگی جهانی
کارشناسی ارشد
1402/11/18
احمدرضا تمدن
تحلیل منتقدانه ساختار موجه/غیر موجه سازی در گفتمان: مطالعه موردی یک رخداد خبری در فارس نیوز، بی بی سی و وی او ای
کارشناسی ارشد
1391/06/26
هیوا ویسی
فارسی: فراگیری زبان دوم به خطر افتادن زبان اول وتاثیر ان بر یادگیری زبان انگلیسی مطالعه موردی گویش وران کرد زبان ایران
دکتری
1392/07/07
سمانه یدالهی
طراحی و ساخت پیکر? نوشتاری زبانآموز انگلیسی برای زبانآموزان ایرانی مبتنی بر برچسبگذاری خطاها
دکتری
سیده سحر زاهد علوی
بررسی تاثیر عملکرد فردی در مقابل عملکرد دونفره بر پیچیدگی، دقت و تسلط در نگارش
دکتری
1396/10/23
مهدی ضیاء
تدوین یک مدل آزمایشی کلاس آموزش معکوس و تاثیر آن بر مهارت نوشتاری آیلتس عمومی زبان آموزان ایرانی زبان انگیسی در سطح متوسط
دکتری
1399/06/31
فاطمه ذوالفقاری
ارزیابی نظام آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در دانشگاههای ایران بر اساس چارچوب اجتماعی فرهنگی
دکتری
1397/04/04
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
کلیات زبانشناسی (1)
120633341
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1400 الی 1600)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
کلیات زبانشناسی 1
120631181
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نرم افزارهای پژوهش در آموزش زبان
120642011
2
2
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
سمینار در مسائل آموزش زبان
120643041
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نظریه های ارزش یابی و آزمون سازی وکاربردانهادرزبان فارسی
120646601
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
کلیات زبانشناسی (1)
120633341
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
کلیات زبانشناسی 1
120631181
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
روش تدریس زبان خارجی
120631251
4
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نرم افزارهای پژوهش در آموزش زبان
120642011
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نظریه های ارزش یابی و آزمون سازی وکاربردانهادرزبان فارسی
120646601
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما