اعضای هیات علمی

علیرضا احمدی

علیرضا احمدی

علیرضا احمدی    (EN Page)

استاد
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
حسن بنیادی تاثیر تجربه و سبک تصمیم گیری بر رفتار ارزیابان در ارزیابی مهارت نوشتاری به زبان دوم کارشناسی ارشد 1398/06/31
اناهیت صالحی سنجش اعتبار آزمون معافی زبان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز با استفاده از مدل "راش" کارشناسی ارشد
سحر عباسی سرداری ارزیابی تشخیصی شناختی نگارش تلفیقی آیلتس دکتری
حسین اخوندی تاثیر تکرار فعالیت و نوع فعالیت بر ارزیابی مهارت شفاهی کارشناسی ارشد 1402/09/22
غلامرضا اخوندعلی روش های تدریس معلمان آموزش زبان انگلیسی ایرانی و نگرش های آنها درباره فراگیری و فراگیر موفق: بررسی تجربه آموزشی، مدرک تحصیلی و جنسیت کارشناسی ارشد 1390/06/20
لیلا امینی تاثیر چینش گزینه ها بر سطح سختی سوال، سطح تمیز سوال، عملکرد گزینه ها و حدس زدن در آزمون های چهار گزینه ای: مقایسه سوالات شنیداری، خوانداری و دستور زبان کارشناسی ارشد 1402/04/20
پیام اراسته بررسی وضعیت تقلب در میان دانشجویان ایرانی با تمرکز بر دانشجویان زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1397/06/26
حکیمه ایوبیان سنجش روایی مقیاس ارزشگذاری فعالیت نوشتاری 2 آیلتس در چارچوب استدلال-محور با تمرکز بر استنباط های ارزیابی و تعمیم دکتری 1401/09/22
نرگس بهادری تاثیر سواد ارزیابی فناوری هوش مصنوعی بر ساخت آزمونهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد
سمیه بختیاری فرآیند ارزیابی مقالات توسط معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با استفاده از مقیاس های ارزیابی کلی نگر و تحلیلی: مطالعه ی ردیابی چشمی دکتری
فاطمه بشارتی سرملی ارزیابی پویا با رویکرد تعاملی به دو صورت چهره به چهره و بر پایه شبکه یک مطالعه مقایسه ای دکتری 1395/12/02
علی دارابی بازوند بررسی کاربرد آزمون متمرکز دکتری رشته زبان انگلیسی با توجه به رویکرد روایی استدلال محور و نظریه عمل دکتری 1394/12/08
مریم داورپناه بررسی رابطه بین انگیزه های درونی بیرونی وسیله ای و ترکیبی و عمق دانش لغوی زبان آموزان ایرانی رشته انگلیسی کارشناسی ارشد 1390/06/21
سعیده اجلالی استفاده از سواد ارزیابی زبانی دانش آموزان در ساخت آزمون های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد
مهرنوش اسلامی مقایسه مدارس دوزبانه و موسسات آموزش زبان: بررسی مهارت درک مطلب،درک شنیداری،دانش واژگان و دانش دستوری زبان آموزان. کارشناسی ارشد 1391/04/25
فهیمه فلاحتی دلایل منتسب به موفقیت و شکست در آزمون های پیشرفت تحصیلی در میان دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1399/06/04
محمد فری ارزیابی فعالیت نوشتاری 2 آیلس توسط معلمان بومی و غیر بومی انگلیسی: بررسی تفاوتهای ارزیابی بین گروهی کارشناسی ارشد 1392/06/18
رسول فتحی عمادابادی تاثیر انواع اطلاعات دیداری بر عملکرد آزمون دهندگان در فعالیت نوشتاری 1 آزمون آیلتس کارشناسی ارشد 1401/11/15
سحر قاسمی پیشرفت دانش کاربرد شناسی زبان آموزان ایرانی:بررسی تاثیر بسندگی زبان و کتاب درسی کارشناسی ارشد 1392/07/10
مهدی قاسمی نژادبهرام ابادی نقش ساخت مشترک مقیاس‌های ارزیابی و بازخورد صوتی ویدیوئی بر سواد بازخورد دانشجویان زبان انگلیسی دکتری
علی حبیبی بررسی عمق دانش واژگانی زبان دوم در آزمون های ارتباط بین واژگانی معلم‌ ساخت و پیکره‌ محور کارشناسی ارشد 1400/06/31
سمانه حبیبی رابطه میان استقلال، تحمل ابهام، راهبردهای فراشناختی و پیشرفت مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/04/28
لیلا حاجی عبدالرسولی تاثیر آموزش با استفاده از روش بحث و تبادل نظر بر ارزیابی مهارت نگارش توسط ارزیابان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1400/06/17
جواد حسنی نقش متون ترجمه شده و بومی شده در افزایش درک مطلب زبان خارجی توسط دانش آموزان ایرانی در مقطع راهنمایی کارشناسی ارشد 1391/07/12
کمال حیدری تدریس جنبه غیررسمی زبان انگلیسی در یک محیط خارجی ایرانی: بررسی عقاید زبان آموزان، معلمان، و متخصصان کارشناسی ارشد 1389/08/01
محمود حیدریه تاثیر سواد سنجش معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر عمکلرد آنها از نظر تدریس و آزمون سازی دکتری
تورج جلیلی بررسی دلایل عملکرد متفاوت سئوالات آزمون درک مطلب به زبان خارجی کارشناسی ارشد 1391/04/28
معصومه جشن نیلوفر بررسی کیفی راهبرد های خواندن و آزمون دهی خوانندگان موفق و غیر موفق ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/12/17
یاسمن جوانمردی مقایسه ی روش های ارزیابی در سه برنامه آموزشی زبان انگلیسی: مدارس عادی، مدارس دوزبانه و مدارس منحصرا انگلیسی کارشناسی ارشد 1396/12/15
علی اصغر کارگر تاثیر فعالیت ترجمه همیار محور بر پیشبرد دانش منظور شناختی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1391/09/29
سارا کریمی رشد مهارت گفتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: بررسی پیچیدگی دستوری، درستی و روانی تولید کارشناسی ارشد 1396/06/29
محمد مقصودی عوامل مؤثر بر سواد ارزیابی زبانی معلمان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد
صبا محمودی آموزش و کاربرد راهکارهای یادگیری زبان برای فراگیران مبتدی زبان انگلیسی در مدارس راهنمایی ایران : روش ترکیبی کارشناسی ارشد 1391/12/15
مژگان محمودی کیا بررسی نیازهای گفتاری انگلیسی دانشجویان دانشگاه مطالعه موردی گروه زبان های خارجی و زبانشناسی دانشگاه شیراز دکتری 1399/06/31
مژگان محمودی کیا بررسی اثربخشی ارزشیابی پویای درک شنیداری برای زبان آموزان انگلیسی ایران کارشناسی ارشد 1391/12/15
سبحان میرجلیلی تاثیر به‌کارگیری تکنولوژی واقعیت مجازی سه بعدی در نوشتار توصیفی و مشارکت فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد
مینا معظم جزی بررسی تخصص ارزیاب در سنجش مهارت نوشتاری زبان دوم با استفاده از مدل چند وجهی راش کارشناسی ارشد 1398/06/27
مهران محمدی مقدم بررسی پیشرفت شناختی و احساسی معلمان و فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از روش میانجیگری کلامی از دیدگاه اجتماعی فرهنگی دکتری 1399/06/31
مهران محمدی مقدم بررسی اثرات آنی و آتی ارزیابی پویای تعاملی بر گسترش دانش دستور زبان: تحلیل موردی یک زبان آموز ایرانی کارشناسی ارشد 1394/06/24
زهرا منتصری روایی سنجی استدلال-محور چک لیست توانش تعاملی زبان دوم دکتری 1400/11/15
زهرا منتظری بررسی پیکره بنیاد شیوه آموزش فعل در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دکتری
رقیه مصلح پور مقایسه آزمونهای خواندن و درک مطلب ساخته شده توسط هوش مصنوعی با آزمونهای ساخته شده توسط متخصصین: مطالعه موردی چت جی پی تی دکتری
سیدعباس موسوی جنبه های تاثیر آزمون زبان: تحلیل آزمون ورودی دانشگاه در سطح کارشناسی در ایران با استفاده از نظریه اجتماعی هابرماس دکتری 1396/06/28
لیلا نقوی سنجش دانش کاربردشناسی فارسی ‌آموزان غیر‌فارسی‌زبان: بررسی نقش دوره‌های آموزش زبان فارسی، خانواده زبانی و سطح زبانی زبان‌آموزان کارشناسی ارشد 1394/06/18
هستی ناظمی بررسی رابطه ی بین استقلال و سواد خواندن و نگارش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط کارشناسی ارشد 1395/06/31
علی نعمتی ارتقای مهارتهای تعاملی و توانایی صحبت کردن زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی از طریق معرفی روبریک کارشناسی ارشد 1400/06/31
نسیمه نوحی جدسی بررسی عوامل موثر بر شیوه ارزیابی ارزیابان آموزش ندیده ایرانی در مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی دکتری 1395/06/31
شبنم نوروزی نژاد بررسی تاثیر آگاهی بخشی استعاری در درک واژگان و اصطلاحات استعاره‌بنیاد فارسی توسط غیرفارسی‌زبانان کارشناسی ارشد 1396/12/19
سلما پرهیزگار خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی: در چارچوب "نظریه ساختار بلاغی" کارشناسی ارشد 1392/11/15
ابراهیم رحیمی توانش تعاملی در آزمون های شفاهی گروهی: تدوین مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی بر اساس شاخصه های برجسته از دیدگاه ارزیابان دکتری
افروز رضایی رابطه بین هوش هیجانی، راهکارهای مورداستفاده در آزمون و بسندگی زبان آموزان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1391/07/12
ایدا رضائی بردجی ارائه یک طرح درسِ پیکره‌بنیادِ پیشنهادی برای آموزش ساخت مجهولِ فارسی به غیرفارسی زبانان کارشناسی ارشد 1401/06/23
الهام صادقی مزیدی ارزیابی مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی :مقایسه ی سه حالت آزمون کارشناسی ارشد 1392/06/18
فائزه صفری کاربرد آزمون تطبیقی آفلاین به منظور نمره دهی و تعیین سطح کارشناسی ارشد 1391/06/28
فایزه صفری ارائه استدلال روایی برای تشخیص توانایی نگارش تلفیقی با استفاده از مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی و رویکرد ارزیابی تشخیصی شناختی دکتری 1398/06/31
شاهرخ شهسواری آموزش وسنجش مهارت نوشتاری در آموزشگاهای زبان انگلیسی:بررسی نظر معلمان و عملکردواقعی آنها در کلاس کارشناسی ارشد 1392/12/20
مریم شیخ اعظمی ارزیابی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1393/06/30
حسن شریفی اردانی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی درفعالیت های نوشتاری مستقل و تلفیقی آیلتس: بررسی کیفیت و اشتباهات نوشتاری کارشناسی ارشد 1393/07/30
طناز شگفت تاثیریادگیری زبان خارجی براستفاده ازعبارتهای تابودرزبان اول:بررسی زبان آموزان پیشرفته انگلیسی,فرانسه وعربی کارشناسی ارشد 1397/04/30
مجتبی تقوی فرد رویکرد چندجانبه ای راش در ارزیابی مهارت گفتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد
مجتبی تقوی فرد بررسی اثر ترتیب نمره‌ دهی بر عملکرد نمره‌ گذاران در ارزیابی مهارت گفتاری با استفاده از مدل چند وجهی راش کارشناسی ارشد 1401/11/15
مینا تواضعی بررسی فرآیندهای شناختی ارزیابی‌کنندگان انشاء انگلیسی در حین نمره دهی: مطالعه ترکیبی مبتنی بر ردیابی چشمی وروش فکرگویی برای آموزش ارزیابان دکتری
مهدخت وطن انواع سوالات مورد استفاده توسط معلمان ایرانی زبان انگلیسی در فرآیند آموزش زبان: بررسی تاثیر سطح بسندگیو نوع فعالیت کلاسی کارشناسی ارشد 1392/12/13
علی زارعی بررسی منصفانه بودن آزمون زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در ایران بر اساس چارچوب انصاف آزمون کیونان کارشناسی ارشد
سمیرا زارع زاده تاثیر ملیت نویسنده بر مهارت ارزیابی معلمان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1398/06/27
خاطره ظهرابی طراحی الگوی برنامه ی درسی کثرت گرا برای آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان در ایران دکتری 1399/06/31
الهه رفعت بخش نرم افزار تولید خودکار سوالات اصطلاحات انگلیسی: ساخت نرم افزار و اعتبارسنجی آزمون بر مبنای مدل راش دکتری 1398/03/29
مهسا پیش آهنگ رابطه استعداد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در میان دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد 1399/06/31
ندا اعتمادی بررسی تا ثیر واژگان حا شیه بر یاد گیری مهارت های دریافتی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجه کارشناسی ارشد 1390/06/31
ملیحه افهمی بررسی تأثیر نشانگرهای آشکار نحوی بر پردازش جملات: بررسی مهارت درک مطلب فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1401/06/30
حسام الدین اغشته بررسی روش های نظارتی مدرسین زبان انگلیسی در ایران: چالش ها و فرصت های فرآرو دکتری 1395/12/18
فاطمه احمدنیای مطلق بررسی تاثیر انگیزه و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی? ترجیحات سبک یادگیری و جنسیت بر بسندگی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1391/08/01
لیلا اکبرپور گامی به سوی تدوین الگویی برای آموزش زبان انگلیسی در ایران بر اساس رویکرد تعلیم و تربیت انتقادی دکتری 1394/12/19
امین امینی فرد بررسی تاثیر آموزش آشکار راهبردهای بالا به پایین و پایین به بالا در رشد درک خواندن به انگلیسی دانشجویان کارشناسی رشته های غیر انگلیسی کارشناسی ارشد 1392/06/31
فروه امین تأثیر طولانی مدت همسویی برنامه درسی با نیازهای زبانی فراگیران بر عملکرد معلمان و عادات یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان به عنوان یک زبان خارجی دکتری 1402/04/03
مرضیه امیری بررسی مولفه‌ فرهنگ اسلامی و زیر مولفه های آن در سه مجموعه کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان : تحلیل محتوا و سند کارشناسی ارشد 1397/06/31
فرزانه امیری بررسی کاربرد و چالشهای روش پسا مدرن و تدریس تدبیری در دوره های ضمن خدمت تربیت معلم زبان انگلیسی در ایران دکتری 1397/06/31
الهام ارجمند بررسی ارتباط بین دانش معلمان ایرانی در زمینه سنجش زبان انگلیسی و تأثیر بازشویی آزمون: مطالعه موردی مدرسان زبان عمومی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1398/06/31
مریم اذریان تأثیر آموزش راهبرد‌های کاربرد متن منبع بر نگارش تلفیقی خوانداری-نوشتاری در مقایسه با نگارش تلفیقی شنیداری- نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی دکتری
سولماز اژدری انتقال مهارت درک مطلب و راهبردهای ان از زبان مادری به زبان دوم: بررسی زبان اموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/12/18
افسانه بهارلو ارائه مدل تفکری نظارت بر عملکرد معلم در چارچوب آموزش انتقادی با تاکید بر خودکارآمدی معلمان: مطالعه ی معلمین ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1395/04/29
زهرا بهادری جهرمی تاثیر سبک های هویتی بر بسندگی بیانی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1390/06/20
سعیده بالود نشانه های گفتمانی و فراگفتمانی در مقالات نویسنده های ایرانی و انگلیسی زبانان بومی در مجلات زبانشناسی کاربردی کارشناسی ارشد 1393/06/29
الیاس برآبادی فرمان آبادی تحلیل تغییرات جدید آموزش زبان انگلیسی در مدارس دولتی بر اساس نظریه فعالیت دکتری 1394/06/21
سمانه برخوردار ارایه مدلی توصیفی برای آگاهی زبانی انتقادی دربافت زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران دکتری 1395/12/11
رضا بیرم وند تاثیر شیوه ارزیابی پویای بر هم کنشی بر یادگیری واژگان: مطالعه موردی یک فراگیر ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1396/06/29
لاله دشتی : بررسی عمکرد متقاضیان آزمون آیلتس دربازه های نمره ای مختلف بخش مکالمه: تحلیل کمی و کیفی دکتری 1399/06/31
فرزانه دهقان تدوین مدل دانش تخصصی نوشتاری برای دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس رویکرد مدلسازی معادله ساختاری دکتری 1392/03/01
فاطمه فاریابی میانجی گری مدرسین ایرانی زبان انگلیسی در استفاده موثر و مناسب ارزشیابی پویای بازخورد نوشتاری دکتری 1402/03/22
علی فروتن : بررسی وضعیت نظارت برعملکرددانشجو معلمان ومعلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایرا ن دکتری 1394/10/23
محمدرضا قهرمانی تاثیر دو شیوه تکلیف محور و قالب محور بر توانایی خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی دانش آموزان ایرانی مقطع دبیرستان کارشناسی ارشد 1392/06/31
فخرالسادات قاسمیه رابطه بین قومیت ملی و بسندگی زبان انگلیسی در میان معلمان ایرانی انگلیسی زبان کارشناسی ارشد 1390/12/24
شهره حاجیان بررسی شاخص های فراگفتمانی در مقالات فارسی و انگلیسی در زمینه ادبیات کارشناسی ارشد 1391/12/16
میلاد هرندی بررسی تأثیر ارزش یابی پویای بازخورد اصلاحی نوشتاری بر روی درستی دانش دستوری زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1400/04/29
زهرا همایون زاده بررسی سواد ارزشیابی در عمل در یک بافت ایرانی: آیا تفاوتی میان استادان و دانشجویان وجود دارد؟ کارشناسی ارشد 1398/06/26
مریم حسینی بررسی رابطه بین آشنایی محتوایی جنسیت گرا، انگیزه خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی انگلیسی زبان کارشناسی ارشد 1393/07/14
محمدعلی ایزدپناه رابطه بین سواد (خواندن و نوشتن) و سبکهای پردازش هویت در میان زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/10/06
فاطمه جوانمردی رابطه بین هدفمندی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1390/11/10
نفیسه جاویدی ازاد مقایسه بسندگی زبانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ایرانی در مدارس یک زبانه و دو زبانه کارشناسی ارشد 1392/12/13
زهرا جاویدان مهر بررسی کاربرد تدریس تاملی در موسسات خصوصی زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1390/06/30
زهرا جوکار بررسی رابطه بین استقلال،انگیزه و معدل دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه پیام نورشیراز کارشناسی ارشد 1390/04/01
زهرا جوزقی بررسی نمودهوش چندگانه در عوامل پایه ای آموزش زبان انگلیسی:مدرسین،زبان آموزان و کتب آموزشی کارشناسی ارشد 1390/06/30
فاطمه کاویانی بررسی تاثیر راهبردهای" 2/3/4" و"اثر فاصله" بر روان صحبت کردن به زبان انگلیسی در میان زبان اموزان ایرانی در سطح متوسط کارشناسی ارشد 1398/11/30
مریم کاظمی ملک محمودی بررسی چگونگی درگیرشدن دانشجویان کارشناسی ارشد با بازخورد صوتی ویدیوئی و بازخورد آنلاین یک به یک استاد در مورد نوشتار دانشگاهی به زبان دوم با رویکردی اجتماعی فرهنگی دکتری
یاسر خواجوی بررسی نقش عوامل محیطی و تفاوتهای فردی در توجه به بازخورد و به کارگیری آن در رشد مهارت نگارش: مطالعه موردی چند فراگیر ایرانی زبان انگلیسی دکتری 1395/04/29
زهرا خردمندسعدی تاثیر بازخورد الکترونیکی بر درستی نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی: مقایسه بازخورد مستقیم با بازخورد فرا زبانی کارشناسی ارشد 1393/06/30
الهام خسرویان بررسی وضعیت تفکر و عوامل موثر بر آن میان دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد 1396/12/16
علی کوشکی ظرفیت های تشخیصی و رشدی ارزیابی پویا برای مهارت نگارش کارشناسی ارشد 1391/04/28
مجید مقامی تاثیر آگاهی بخشی مستقیم فعالیتهای یادگیری خودگردان بر عملکرد فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در آزمون های پیشرفت تحصیلی: مطالعه تلفیقی دکتری 1398/04/15
فاطمه ملکی انواع بازخورد بازریزی و بازتولید زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف بسندگی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1391/12/16
امید ملاحی تاثیرات بازخورد بر گسترش مهارت نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مقایسه رویکرد ارزیابی پویای گروهی با ارزیابی تکوینی کارشناسی ارشد 1392/06/25
راحله مودت درکی از چالش های حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1391/08/24
شهربانو میمندی بررسی مقایسه ای عناصر فرهنگی در دو کتاب اموزشی فارسی و انگلیسی به عنوان زبانهای خارجه کارشناسی ارشد 1394/06/30
علی مهدی زاده نادری تاثیر نوع برنامه درسی بر بسندگی زبان انگلیسی در بافت ایرانی کارشناسی ارشد 1391/10/06
محدثه مهرزاد سنجش روایی ارزیابی نگارش با واسطه ی رایانه و ارزیابی خودکار نگارش بر اساس رویکرد استدلالی دکتری 1398/12/14
سید علی میرسالاری بررسی درک و فهم و تولید هم آیی های واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی- با تمرکز بر بسندگی و راهبردهای یادگیری دکتری 1395/09/06
زهرا السادات میرسنجری بررسی نمود خصوصیات تخصص در تدریس در میان معلمان تازه کار و با تجربه زبان انگلیسی در محیط دبیرستان ها و دانشگاه در ایران دکتری 1395/11/18
سیدباقر میرشجاعی یادگیری حرفه ای دبیران زبان انگلیسی ایرانی بر اساس سیستم های طبیعی یادگیری مغز دکتری 1398/10/28
افسانه معافیان بررسی کتاب Talk Time از دیدگاه منظور شناسی کارشناسی ارشد 1390/11/15
سید مهدی مدرس مصدق تحقیقی درباره سواد ارزیابی نوشتن معلمان ایرانی با محوریت ارزیابی برای یادگیری: پروژه معلمان دوره های آمادگی آیلتس دکتری 1401/06/29
احسان محمدی نژاد کهتکی طراحی مدل اعمال نقش هویت ملی زبان آموزان زبان انگلیسی در مدارس ایران: با استفاده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کتب درسی دوره دبیرستان دکتری 1399/06/10
محسن ابراهیم زاده تاثیر بازی های تصویری دیجیتال و لذت یادگیری الکترونیکی بر فراگیری و ماندگاری واژگان انگلیسی و انگیزش دانش آموزان دبیرستانی ایرانی کارشناسی ارشد 1394/08/04
مرجان معین وزیری ارائه مدلی برای چالش های پیش روی دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان فعلی و آینده دکتری 1394/12/03
سیدرضا موسوی حسن آباد مقایسه نحوه بازنمایی عناصر فرهنگی در دو کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان با استفاده از چارچوب لی (2009) کارشناسی ارشد 1397/06/31
فرزانه مظفری آموزش و پرورش به سوی آینده : بررسی کاربرد آموزش انتقادی در کلاس های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی ایرانیان کارشناسی ارشد 1390/06/30
علی نبی زاده نمود مدل دانش اصلاح شده ی بلوم و چهار بخش نیشن در محتوی و فعالیتها در دو کتاب درسی انگلیسی پایه اول راهنمایی (قدیم) و اول(هفتم) دوره اول متوسطه آموزش و پرورش کارشناسی ارشد 1393/07/09
سحر نادری بررسی تاثیر جنسیت، دانش زبانی و سبک یادگیری بر الگوهای تعاملی کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1390/03/25
سمیه نجمی نژاد تحلیل مقایسه ای نیازهای شناختی فراگیران یک زبانه و دو زبانه ایرانی کارشناسی ارشد 1394/12/19
سارا نیسی بررسی عوامل موثر در عملکرد نوشتاری دانشجویان ایرانی در زبان انگلیسی : رویکرد ساختاری دکتری 1396/06/28
مریم نظام پرست بررسی استعاره‌های مفهومی در سطوح مختلف مجموعه‌کتاب‌های آموزش فارسی به غیرفارسی‌زبانان مینا کارشناسی ارشد 1400/09/30
پروین نیک سرشت رابطه ی بین اضطراب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و باورهای آنان در مورد بازخورد اصلاحی در نگارش کارشناسی ارشد
زهراء السادات نوری خلاری بررسی توانایی تفکر فلسفی دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1394/12/19
علیرضا ربیعی قهفرخی بررسی استعاره‌های مفهومی در سطوح مختلف مجموع? فارسی بیاموزیم کتاب‌های آموزش زبان فاسی به غیرفارسی‌زبانان کارشناسی ارشد 1400/06/31
صلاح الدین رحیمی طراحی و اعتبارسنجی مقیاس‌های سبک‌های پردازش هویت و سواد سنجش زبانی و بررسی رابطه آنها برای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: رویکردی ترکیبی دکتری 1400/06/31
ابوذر رجب پور تحلیل اصطلاحات یافت شده در سه کتاب انگلیسی پیشرفته کانون زبان ایران و فراوانی آنها بر اساس پیکره های رایانه ای کارشناسی ارشد 1391/09/25
فاطمه رخشنده رو بررسی توانش بین فرهنگی در کتابهای درسی انگلیسی و نحوه آموزش و فراگیری زبان انگلیسی در ]چهار موسسه زبان در شیراز کارشناسی ارشد 1391/07/05
سیده سارا رمضانی تاثیر بازخورد جمعی همکاران و زبان آموزان در تدریس ژرف‌اندیش بر پیشرفت مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/12/16
علیرضا راستی بازنمود کارگزاران اجتماعی درگیر در موضوع هسته ای ایران و مشروعیت زایی/زدایی اقدامات آنان در گزیده ی روزنامه های ایرانی و بریتانیایی با رویکرد تاریخی-گفتمان مدار کارشناسی ارشد 1390/10/17
علیرضا راستی پژوهشی پدیدارشناسانه درباره ی حس عاملیت و تحقق آن توسط معلمان زبان انگلیسی: مطالعه موردی معلمان آموزش و پرورش در ایران دکتری 1396/01/23
مرتضی رضائی شریف‌آبادی تولید پیکره علمی فارسی و فهرست بسامدی واژگان علمی دکتری 1401/05/30
زهرا روزیطلب بررسی گفته عمل و نقشهای زبانی در مکالمه های شنیداری مجموعه Total English کارشناسی ارشد 1391/07/12
لیلا صابری مقایسه دانش پایه معلمان ایرانی زبان انگلیسی پیش از خدمت و ضمن خدمت در دوره های آموزش تربیت معلم دکتری 1397/06/31
مسلم صادقی بررسی هویت نقش در میان معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبانی خارجی دکتری 1395/06/20
پگاه صفایی مطالعه آزاد با استفاده از مودل ریدر: تاثیر مودل ریدر بر خواندن و درک مطلب و انگیزه یادگیری و مطالعه انگلیسی کارشناسی ارشد 1394/04/09
مهشید صفویان بررسی وضعیت آموزش و فراگیری فرهنگ زبان انگلیسی در ایران : موانع و راه حلها کارشناسی ارشد 1396/12/20
زهره صدیقی فر تحلیل پیکره بنیاد سازوکارهای سازماندهی متن در گونه علمی زبان فارسی: رویکردی کاربردی در آموزش زبان فارسی با اهداف دانشگاهی دکتری 1400/08/29
یلدا شاه بیگی بررسی پیکره‌بنیاد بیش‌کاربری و کم‌کاربری نحوی در زبان گفتاری فارسی‌آموزان براساس دستور وابستگی جهانی کارشناسی ارشد 1402/11/18
احمدرضا تمدن تحلیل منتقدانه ساختار موجه/غیر موجه سازی در گفتمان: مطالعه موردی یک رخداد خبری در فارس نیوز، بی بی سی و وی او ای کارشناسی ارشد 1391/06/26
هیوا ویسی فارسی: فراگیری زبان دوم به خطر افتادن زبان اول وتاثیر ان بر یادگیری زبان انگلیسی مطالعه موردی گویش وران کرد زبان ایران دکتری 1392/07/07
سمانه یدالهی طراحی و ساخت پیکر? نوشتاری زبان‌آموز انگلیسی برای زبان‌آموزان ایرانی مبتنی بر برچسب‌گذاری خطاها دکتری
سیده سحر زاهد علوی بررسی تاثیر عملکرد فردی در مقابل عملکرد دونفره بر پیچیدگی، دقت و تسلط در نگارش دکتری 1396/10/23
مهدی ضیاء تدوین یک مدل آزمایشی کلاس آموزش معکوس و تاثیر آن بر مهارت نوشتاری آیلتس عمومی زبان آموزان ایرانی زبان انگیسی در سطح متوسط دکتری 1399/06/31
فاطمه ذوالفقاری ارزیابی نظام آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در دانشگاههای ایران بر اساس چارچوب اجتماعی فرهنگی دکتری 1397/04/04
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
کلیات زبانشناسی (1) 120633341 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1400 الی 1600) (0000 - 0000) ترم اول 1400
کلیات زبانشناسی 1 120631181 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
نرم افزارهای پژوهش در آموزش زبان 120642011 2 2 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
سمینار در مسائل آموزش زبان 120643041 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
نظریه های ارزش یابی و آزمون سازی وکاربردانهادرزبان فارسی 120646601 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
کلیات زبانشناسی (1) 120633341 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
کلیات زبانشناسی 1 120631181 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
روش تدریس زبان خارجی 120631251 4 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نرم افزارهای پژوهش در آموزش زبان 120642011 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نظریه های ارزش یابی و آزمون سازی وکاربردانهادرزبان فارسی 120646601 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
از 1