خدمات
سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه تغذیه و ورزش
اتوماسیون مکاتبات اداری
سامانه اداری، مالی و رفاهی (sufa)
مرکز مشاوره و سبک زندگی
پست الکترونیک
آموزش
سامانه CV اساتید
سامانه آموزشی – پژوهشی
اموردانش آموختگان
پژوهش
سامانه پژوهشی اساتید
سامانه علم سنجی اساتید
سامانه جامع کتابخانه
لینک های مفید
دانشکده
ادبیات و علوم انسانی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
اعضای هیأت علمی
اعضای هیات علمی
زهرا علی مراد
زهرا علی مراد
(EN Page)
دانشیار
بخش زبان های خارجی و زبان شناسی
اتاق: -
پست الکترونیکی:
وب سایت:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/zalimorad
مقالات و کتب
جوایز و افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
Zahra Alimorad،Mohammadbagher Ahmadi ,English for the Students of Mathematics ,0 ,9789644625084 ,
Rahman Sahragard،Zahra Alimorad ,Researching Cultures of Learning International Perspectives on Language Learning and Education ,0 ,978-1-137-29634-4 ,
مقالات
رحمان صحراگرد،زهرا علی مراد ،Demotivating factors affecting Iranian high school students' English learning ،Researching cultures of learning ،شماره 0 ،2013 ،صفحات 308 تا 327 ،
زهرا علی مراد ،امیرسعید مولودی،رویا صلاحی ،استفاده از منابع دانش و راهبردهای استنباط معنی واژگان فارسی با ریشهی عربی مقایسهی خوانندگان عربزبان موفق و کمترموفق ،علم زبان ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 109 تا 142 ،
مریم جهرمیان،دانش محمدی،زهرا علی مراد ،اسحاق رحمانی ،تجلیات النوع الاجتماعی فی کتب تعلیم اللغه العربیه لالناطقین بغیرها ،دراسات فی تعلیم اللغه العربیه و تعلمها ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 0 تا 0 ،
رویا صلاحی،زهرا علی مراد ،امیرسعید مولودی ،بررسی کاربرد منابع دانش و راهبردهای استنباط معنی واژگان فارسی با ریشهی عربی و تأثیر آن بر میزان موفقیت فارسیآموزان عربزبان در استنباط معنی این واژگان ،مطالعات آموزش زبان فارسی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 55 تا 74 ،
رویا صلاحی،زهرا علی مراد ،امیرسعید مولودی ،بررسی کاربرد منابع دانش و تأثیر آن بر میزان موفقیت فارسیآموزان عربزبان (راهبردهای استنباط معنی واژگان فارسی با ریش? عربی) ،مطالعات آموزش زبان فارسی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 55 تا 74 ،
سارا نخستین،زهرا علی مراد ،بررسی چگونگی بازنمایی جنسیت در مجموعة فارسی بیاموزیم ،پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 245 تا 267 ،
زهرا علی مراد ،رؤیا رزمی یگانه ،ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقهبندی تجدیدنظرشده بلوم ،پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 0 تا 0 ،
Mohammad Rahimi،Firouz Sadighi،Zahra Alimorad ,Do L2 Proficiency and L1 Reading Strategies affect Persian EFL learners' use of English reading strategies? Threshold Hypothesis revisited ,The Journal of Asia TEFL ,vol. 0 ,2009 ,pp. 177-200 ,
Zahra Alimorad،سیده رضوان غالبی،Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar ,The Role of Grammar in L2 Lexical Inferencing ,AzerELTA Online Journal ,vol. 0 ,2010 ,pp. 1-12 ,
Zahra Alimorad،Rahman Sahragard ,Inflating and persuading in the discussion section of NSs’ vs. PSs’ academic research articles ,Iranian EFL Journal ,vol. 0 ,2012 ,pp. 82-100 ,
Zahra Alimorad ,Is field dependence/independence a source of test bias in Iranian EFL majors' cloze test performance? ,Journal of Pan-Pecific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2013 ,pp. 39-51 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Discursive motivation construction A case of two Iranian EFL learners ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2013 ,pp. 91-111 ,
Naser Rashidi،Zahra Alimorad ,Comparison of English and Persian organizational patterns in the argumentative writing of Iranian EFL students ,Journal of Linguistics and Intercultural Education ,vol. 0 ,2009 ,pp. 131-152 ,
Zahra Alimorad ,The acquisition of manner-of-motion verbs with directional/locational PPs by Iranian EFL learners ,International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World ,vol. 0 ,2014 ,pp. 168-180 ,
Zahra Alimorad ,Contrastive Phonological Analysis of English and Persian A Case Study of an Iranian EFL Learner ,Humanising Language Teaching ,vol. 0 ,2014 ,pp. 1-12 ,
Zahra Alimorad ,Ethical conflicts experienced by Iranian EFL teachers in the classroom context ,Teflin Journal ,vol. 0 ,2014 ,pp. 1-15 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Iranian university English learners' discursive demotivation construction. ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2014 ,pp. 35-49 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Iranian EFL learners' motivation constructionIntegrative motivation revisited ,Issues in language teaching ,vol. 0 ,2014 ,pp. 101-123 ,
Zahra Alimorad ,Examining Identity Options in Native and Nonnative Produced Textbooks Taught in Iran A Critical Textbook Evaluation ,Journal of Research in Applied Linguistics ,vol. 0 ,2014 ,pp. 95-112 ,
Zahra Alimorad ,A critical evaluation of inter- and intra-cultural encounters of textbooks Insights from Iran ,Modern Journal of Language Teaching Methods ,vol. 0 ,2015 ,pp. 20-27 ,
Zahra Alimorad ,I'm no longer a child A closer look at the interaction between Iranian EFL university students' identities and their academic performance ,Journal of Research in Applied Linguistics ,vol. 0 ,2015 ,pp. 46-55 ,
Zahra Alimorad ,Persian native speakers reading Persian and English textsTheir strategic behavior to overcome syntactic and semantic problems ,Journal of Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2015 ,pp. 133-148 ,
Zahra Alimorad ,Cultural values represented in First Certificate Masterclass taught in Iran Uncovering the hidden curriculum ,Sage Open Journal ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1-8 ,
Asma Dabiri،Naser Rashidi،Mahboobeh Saadat،Rahman Sahragard،Zahra Alimorad ,TEXTUAL AND INTER-TEXTUAL ANALYSES OF ,The Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,1394 ,pp. 29-55 ,
Zahra Alimorad،Mostafa Tajgozari ,Factors contributing to Iranian EFL teachers' burnout Teachers' perceived solutions to overcome this problem ,Modern Journal of Language Teaching Methods ,vol. 0 ,2016 ,pp. 228-237 ,
Zahra Alimorad،Mostafa Tajgozari ,Factors contributing to the effectiveness of Iranian EFL teachers Listening to the voice of public schools students ,JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING ,vol. 0 ,2016 ,pp. 46-57 ,
Asma Dabiri،Naser Rashidi،Mahboobeh Saadat،Rahman Sahragard،Zahra Alimorad ,Textual and intertextual analysis of the Iranian EFL undergraduates' types of English reading towards developing a careful reading framework ,Journal of teaching language skills ,vol. 0 ,2016 ,pp. 29-55 ,
Zahra Alimorad،Mostafa Tajgozari ,A Comparison of Iranian High School Teachers’ and Students’ Perceptions of Effective English Teachers ,SAGE OPEN ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1-10 ,
Zahra Alimorad ,The good the bad or the ugly Examining Iranian EFL university teachers' and graduate students' perceptions of plagiarism ,Teflin Journal ,vol. 0 ,2018 ,pp. 19-44 ,
Zahra Alimorad ,Examining the Links between Reading Research Findings Iranian Teachers' Perceptions of Reading Comprehension and Their Actual Practice in ESP Courses ,Asian ESP Journal ,vol. 0 ,2019 ,pp. 62-97 ,
Mostafa Tajgozari،Zahra Alimorad ,Iranian EFL students’ perceptions of criteria for assessing students’ written performance ,Global journal of foreign language teaching ,vol. 0 ,2019 ,pp. 14-23 ,
Mostafa Tajgozari،Zahra Alimorad ,Examining the Possible Effects of (mis)matches between EFL Teachers’ and Students’ Perceptions of L2 Writing Assessment on Students’ Writing Achievement Scores ,Khazar Journal of Humanities and Social Sciences ,vol. 0 ,2019 ,pp. 128-145 ,
Zahra Alimorad،Shiva Yazdani ,Self-Image Improvement and Iranian EFL Learners’ Oral Performance Effects on Complexity Accuracy and Fluency ,Journal of Language and Education ,vol. 0 ,2020 ,pp. 11-29 ,
Zahra Alimorad ,Examining the Effect of Gender and Educational Level on Iranian EFL Graduate Students’ Perceived Reasons for Committing Plagiarism ,GIST-EDUCATION AND LEARNING RESEARCH JOURNAL ,vol. 0 ,2020 ,pp. 109-133 ,
Zahra Alimorad،mohammad sadegh zare bidoki ,The effect of using the native language as a pedagogic intervention on Iranian EFL learners' complexity of English oral productions ,Porta Linguarum ,vol. 0 ,2021 ,pp. 83-99 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Discursive motivation construction ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2015 ,pp. 91-111 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,English learners’ discursive demotivation construction ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2015 ,pp. 35-49 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Integrative Motivation Revisited ,Issues In Language Teaching ,vol. 0 ,2015 ,pp. 101-123 ,
Zahra Alimorad،Mina Farahmand ,A CASE STUDY ON WILLINGNESS TO COMMUNICATE IN ENGLISH IN THE IRANIAN TERTIARY EDUCATIONAL CONTEXT ,Teflin Journal ,vol. 0 ,2021 ,pp. 1-0 ,
Farhang Daneshfard،Elham Khosravian،Zahra Alimorad،Maryam Honarparvaran،Fatimah TabeBordbar ,Watching English movies and proficiency development Advanced learners’ perceptions and strategies ,Global journal of foreign language teaching ,vol. 0 ,2021 ,pp. 109-123 ,
Zahra Alimorad،Arezoo Saleki ,Challenges and Opportunities of Web-based Assessment in EFL Courses as Perceived by Different Stakeholders ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2022 ,pp. 125-154 ,
Shiva Yazdani،Zahra Alimorad ,Discursive Construction of Master’s Students’ Scholarly Position During Supervisory Interactions An Appraisal Perspective ,Journal of Research in Applied Linguistics ,vol. 0 ,2022 ,pp. 15-30 ,
Zahra Alimorad،Saeedeh Akbarzadeh ,Unraveling Advanced EFL Learners’ L2 Willingness to Communicate in Extramural Digital Settings ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2022 ,pp. 39-61 ,
Zahra Alimorad،Farshad Adib ,The Effects of Pronunciation Anxiety and Motivation on English Learners’ Willingness to Communicate ,GIST-EDUCATION AND LEARNING RESEARCH JOURNAL ,vol. 0 ,2023 ,pp. 42-63 ,
Zahra Alimorad،Mostafa Tajgozari ,Construction of Iranian TEFL Doctoral Candidates’ Scholarly Position during Writing for Publication ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,1402 ,pp. 1-23 ,
Zahra Alimorad،Sasan Nobahar ,EFL Students' Engagement with Readers in Expository Writing Contribution of Gender and Proficiency Level ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2024 ,pp. 0-0 ,
Zahra Alimorad،Mitra Behrouzi ,Positioning constructed through employing engagement resources in examiners’ comments on applied linguistics theses ,Revista Espanola de Linguistica Aplicada ,vol. 0 ,2024 ,pp. 0-0 ,
همایش ها
سیدرضا موسوی حسن آباد،زهرا علی مراد ,بررسی نحوه بازنمایی شخصیتهای مرد و زن در دو کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان فارسی بیاموزیم و آموزش نوین زبان فارسی ,نخستین همایش واکاوی منابع آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان ,1395 ,دانشگاه شهید بهشتی ,
Zahra Alimorad ,The effects of culturally bound essay topics on the uses of modal verbs in Iranian EFL students’ L2 academic writing ,Center of Excellence ,
Zahra Alimorad ,Iranian EFL teachers’ ethical conflicts in classroom assessment ,Professional Development in Language Teacher Education (PDLTE) ,
Zahra Alimorad ,I'm no longer a child A closer look at the interaction between Iranian EFL university students' identities and their academic performance ,Third International Conference on Language Discourse and Pragmatics (LDP) ,
Zahra Alimorad ,Ta'arof in Persian as a Face Enhancing Act ,Innovations in English Language Teaching Learning and Assessment ,
Zahra Alimorad ,Examining the Links between Established Principles Iranian Teachers' Perceptions of Reading Comprehension and Their Actual Practice in English for Specific Purposes Courses ,19th International Conference on Language Teaching and Second Language Acquisition ,
Zahra Alimorad،Shiva Yazdani ,Slef-image improvement and Iranian EFL learners' oral performance Effects on fluency and quantity ,Futurology of English Language Teaching and Literature ,
Mostafa Tajgozari،Zahra Alimorad ,Perception/practice interface A case study of Iranian EFL teachers' criteria for L2 writing ,Futurology of English Language Teaching and Literature ,
Zahra Alimorad،Shakib Sorkheh ,The Effect of Feedback Mode (screencast vs. written) on Writing Instructors’ Use of Evaluative Language An Appraisal Analysis ,2023 -2024 International Education Symposium on post pandemic issues from early childhood to tertiary education How shall we recover ,
جوایز
رتبه دوم در مقطع کارشناسی ,1383
رتبه دوم در مقطع کارشناسی ارشد ,1388
رتبه اول در مقطع دکترا ,1392
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
فرشاد ادیب
بررسی تاثیر اضطراب تلفظ و انگیزش تلفظ بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
سعیده اکبرزاده
تمایل به استفاده از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در فضای مجازی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده
کارشناسی ارشد
1399/11/30
میترا بهروزی
منابع عضویت در گفتمان و راهبردهای موضعگیری در نظرات داوران داخلی روی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان زبانشناسی کاربردی
کارشناسی ارشد
1401/11/15
سعید دست برحق
تأثیر آموزش صریح منابع عضویت در گفتمان بر موضع¬گیری مقتدرانه فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در نوشتار توضیحی
کارشناسی ارشد
1403/04/10
مینا فرهمند
عوامل مؤثر در تمایل به برقراری ارتباط: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1398/03/28
غزاله حقیقت نژادشیرازی
عوامل موثر در ادراک دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی از اجرای کار گروهی در نظام آموزش عالی
کارشناسی ارشد
1396/12/20
کیان کاکولوند
مقایسه ادراک مدرسان ایرانی زبان انگلیسی مدارس دولتی و آموزشگاه های خصوصی از آموزش فراگیر-محور: مطلوب بودن در مقابل عملی بودن
کارشناسی ارشد
کتایون کلانتری
مقایسه استنباط مدرسان و زبان آموزان آموزشگاه های خصوصی زبان درباره کاربردهای کلان پساروش در آموزش زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1396/11/14
رواء ریاض کریمش کریمش
تدریس موثر در دبیرستانهای دولتی عراق: مقایسه ادراک مدرسان و دانش آموزان
کارشناسی ارشد
1403/04/11
سیدرضا موسوی حسن آباد
مقایسه نحوه بازنمایی عناصر فرهنگی در دو کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان با استفاده از چارچوب لی (2009)
کارشناسی ارشد
1397/06/31
سارا نخستین
بررسی چگونگی بازنمایی جنسیت در مجموعه «فارسی بیاموزیم»
کارشناسی ارشد
1401/04/22
ساسان نوبهار
منابع عضویت در گفتمان در نوشتار توضیحی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: بررسی نقش جنسیت و سطح بسندگی زبان
کارشناسی ارشد
1402/06/11
امیر قرایی تربتی
عوامل موثر در کاهش انگیزش دانشجویان ایرانی در کلاس های انگلیسی با اهداف ویژه
کارشناسی ارشد
1398/06/27
رویا رزمی یگانه
ارزیابی محتوایی مجموعه "فارسی بیاموزیم " براساس چارچوب طبقه بندی تجدیدنظر شده بلوم
کارشناسی ارشد
1402/03/20
مهدی صادقی درویشی
تأثیرات بازخورد تصحیحی نوشتاری معلم بر استفاده ی زبان آموزان انگلیسی سطح پیش متوسط از حروف تعریف در زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
رویا صلاحی
بررسی کاربرد منابع دانش و راهبردهای استنباط معنی واژگان فارسی با ریشهی عربی توسط فارسی آموزان عربزبان
کارشناسی ارشد
1396/06/19
آرزو سالکی
بررسی درک ذینفعان ایرانی نسبت به چالش ها و فرصت های ارزیابی مبتنی بر وب در دوره های آموزش زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
شکیب سرخه
تاثیر زبان بازخورد بر درگیرشدن دانشجویان: نقش حالت بازخورد (متنی در مقابل صوتی - ویدیویی) و جنسیت مدرسان
کارشناسی ارشد
1402/12/02
مصطفی تاجگذاری
نوشتن برای انتشار در مجلات علمی: مطالعه ترکیبی شکلگیری هویت حرفهای اولیه دانشجویان ایرانی دوره تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
دکتری
1402/06/26
مصطفی تاجگذاری
وجه اشتراک ادراک و عمل: مطالعه تطبیقی ادراک مدرسان زبان انگلیسی و زبان آموزان از معیارهای سنجش عملکرد نوشتاری زبان آموزان
کارشناسی ارشد
1396/06/29
شیوا یزدانی
جامعه پذیری علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی: مطالعه مبتنی بر نظریه پردازی داده بنیاد شکل گیری هویت علمی
دکتری
1401/10/19
شیوا یزدانی
تقویت تصویر-خود و عملکرد شفاهی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی:تاثیر روی پیچیدگی، درستی، فصاحت و کمیت کلام
کارشناسی ارشد
1396/09/08
فاطمه زاهدی
بررسی بازنمایی ادب در کتاب فارسی بیاموزیم بر اساس نظریه براون و لوینسون
کارشناسی ارشد
1403/03/23
محمد صادق زارع بیدکی
تاثیر استفاده از زبان اول به عنوان یک مداخله آموزشی بر پیچیدگی تولیدات شفاهی انگلیسی زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1397/06/17
حسن بنیادی
تاثیر تجربه و سبک تصمیم گیری بر رفتار ارزیابان در ارزیابی مهارت نوشتاری به زبان دوم
کارشناسی ارشد
1398/06/31
حسین اخوندی
تاثیر تکرار فعالیت و نوع فعالیت بر ارزیابی مهارت شفاهی
کارشناسی ارشد
1402/09/22
یاسر امینی فرد
تاثیر تحمیل عواطف ناهمخوان بر عاملیت و هویت معلمان زبان انگلیسی مدارس دولتی و موسسه های خصوصی در ایران
دکتری
1402/06/22
لیلا امینی
تاثیر چینش گزینه ها بر سطح سختی سوال، سطح تمیز سوال، عملکرد گزینه ها و حدس زدن در آزمون های چهار گزینه ای: مقایسه سوالات شنیداری، خوانداری و دستور زبان
کارشناسی ارشد
1402/04/20
سمانه برخوردار
ارایه مدلی توصیفی برای آگاهی زبانی انتقادی دربافت زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
دکتری
1395/12/11
سید بهروز بهزادی
طراحی چهارچوب های ژانر-بنیاد به منظور تهیه مواد آموزشی برای دوره های آیلتس
کارشناسی ارشد
1396/06/29
اسما دبیری
تجزیه و تحلیل متنی و بین متنی مهارت های خواندن با دقت متون انگلیسی توسط دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی
دکتری
1395/04/23
فاطمه ده بزرگی
بررسی مؤلفههای فرهنگی موجود در تصاویر دو مجموعه کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان با استفاده از چارچوب لی (2009)
کارشناسی ارشد
1400/06/31
فاطمه ابراهیمی
بررسی تأثیرات هوش هیجانی انگیزش خواندن و راهبردهای خواندن بر میزان درک مطلب دانشجویان ایرانی رشته ی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/12/17
امیر یوسف فرهمندی
ظهور و ارائه در فرایند یادگیری دستور زبان: دستوری شدگی به عنوان روشی جدید در آموزش دستور زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در دبیرستان ها، موسسات خصوصی و دانشگاهی
دکتری
1396/10/05
مهدی قاسمی نژادبهرام ابادی
نقش ساخت مشترک مقیاسهای ارزیابی و بازخورد صوتی ویدیوئی بر سواد بازخورد دانشجویان زبان انگلیسی
دکتری
احسان گرگین
تحلیل بین فرهنگی کنش گفتار "دعوت" و کابردهای آن در آموزش زبان انگلیسی: مقایسه ی بین فارسی زبانان، دانشجویان زبان انگلیسی،انگلیسی زبانان، و راهنمایان گردشگری ایرانی
کارشناسی ارشد
1397/06/31
محمد حکانی
حضور همزمان مادران و کودکان در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و تاثیر آن بر پیشرفت زبان کودکان
کارشناسی ارشد
1396/12/19
مریم هنرپروران
عوامل کاهش انگیزش معلمان زبان انگلیسی ایرانی : مقایسه بین معلمان دبیرستان، معلمان موسسات زبان و استادان دانشگاه
کارشناسی ارشد
1397/06/31
رویا جمالی نسب
ارزیابی کتاب مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان مینا براساس مدل مک دونا،شاو و ماسوهارا(2013)
کارشناسی ارشد
1397/11/30
غسان عدنان جاسم جاسم
ادراک معلمان عراقی زبان انگلیسی در دبیرستان های دولتی از آموزش راهبردهای خواندن و درک مطلب
کارشناسی ارشد
1403/04/11
سما کناردریائی
نقش حافظه کارآمد در تأثیر بازخورد آموزگاران در بهبود کیفیت نوشتار فراگیران زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
محمدرضا خاکسار
اثر بخشی نحو و معناشناسی در درک جملات انگلیسی:بررسی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در سطوح مختلف
کارشناسی ارشد
1400/06/31
پیمان کیانی
مشروعیت و برتری در آموزش در سند تحول آموزش و پرورش ایران: گفتمان انتقادی به کمک پیکره ی زبانی
کارشناسی ارشد
1399/11/29
مرتضی مجدالدین
ارزیابی انتقادی برنامه تربیت معلم در ایران بر اساس مولفه Knowing در چهارچوب KARDS کوماراوادیولو
کارشناسی ارشد
1395/06/31
بهناز محبی
بررسی تاثیر دو کاربرد افزار تلفن همراه بر آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1395/06/31
رقیه مصلح پور
مقایسه آزمونهای خواندن و درک مطلب ساخته شده توسط هوش مصنوعی با آزمونهای ساخته شده توسط متخصصین: مطالعه موردی چت جی پی تی
دکتری
هژار محمدی نکو
نگرش معلمان زبان انگلیسی در مورد استقلال فراگیران: طراحی یک مدل جهانی-بومی
دکتری
1395/11/27
مجتبی نظری
ارزیابی فرهنگی یک مجموعه کتاب آموزش زبان فارسی و یک مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: بر اساس الگوی هاتس
کارشناسی ارشد
1398/11/30
فاطمه نوروزیان مقدم
تاثیر شیوه مفهوم محور بر پیشرفت توانایی نگارش فراگیران زبان انگلیسی : با تاکیید بر نگارش متون استدلالی
کارشناسی ارشد
1398/11/30
منصوره پوران شیروانی
مقایسه پیکرهبنیاد پیچیدگی نحوی گفتار فارسیزبانان و زبانآموزان زبانفارسی بهعنوان زبان دوم/خارجی
کارشناسی ارشد
1402/11/15
نجمه پورجعفریان
بررسی نظریه و عمل در برنامه کارورزی زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان: تلاشی برای تدوین مدل عملی-نظری بومی
دکتری
1402/06/28
محمدحسین ردادی
تاثیر بازخورد نگارشی پویا بر کاهش مشکلات زبانی کلی فراگیران زبان خارجی: مقایسه بین بازخورد متمرکز با جامع
کارشناسی ارشد
1399/06/25
محمدامین روغنیان جهرمی
مقایسه اثر بخشی روشهای ذهنی و ادراکی اثر پیش زمینه در تشخیص بصری کلمات برای فراگیران سطوح مختلف زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1400/11/15
مرضیه روستا
خطاهای دستوری زبان آموزان ایرانی در نگارش: تاثیر سبک شناختی تکانشگری/تامل گرایی
کارشناسی ارشد
علی تقی نژاد
رابطه جهت گیری های هدف انگیزشی، جنسیت، عقاید، اضطراب و رفتار های یادگیری زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1394/04/23
سیده سحر زاهد علوی
بررسی تاثیر عملکرد فردی در مقابل عملکرد دونفره بر پیچیدگی، دقت و تسلط در نگارش
دکتری
1396/10/23
حسن پیروز
تاثیر پیشرفت مهارت خواندن در زبان خارجی بر مهارت خواندن در زبان اول: تقابل فرضیه های وابستگی و تعادل زبانی
کارشناسی ارشد
1398/06/31
مریم جهرمیان
بازنمایی جنسیت در کتاب های آموزش زبان عربی به غیر عرب زبان ها با استفاده از چارچوب جکی فریک لی و فرکلاف(بررسی موردی کتاب های آموزشی صدی الحیاة، العربیة للعالم والعربیة لغیر أبناءها).
کارشناسی ارشد
1398/06/27
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
روش تحقیق در آموزش زبان
120644011
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
گفت وشنود1
120631021
4
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
روش تدریس زبان خارجی
120631251
4
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
گفت و شنود (1)
120633221
4
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
تحلیل کلام
120679207
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
دستورونگارش 1
120631011
4
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 6 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما