اعضای هیات علمی

زهرا علی مراد

زهرا علی مراد

زهرا علی مراد     (EN Page)

دانشیار
اتاق: -
پست الکترونیکی: 
وب سایت: 

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
فرشاد ادیب بررسی تاثیر اضطراب تلفظ و انگیزش تلفظ بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/06/31
سعیده اکبرزاده تمایل به استفاده از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در فضای مجازی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده کارشناسی ارشد 1399/11/30
میترا بهروزی منابع عضویت در گفتمان و راهبردهای موضع‌گیری در نظرات داوران داخلی روی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان زبان‌شناسی کاربردی کارشناسی ارشد 1401/11/15
سعید دست برحق تأثیر آموزش صریح منابع عضویت در گفتمان بر موضع¬گیری مقتدرانه فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در نوشتار توضیحی کارشناسی ارشد 1403/04/10
مینا فرهمند عوامل مؤثر در تمایل به برقراری ارتباط: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1398/03/28
غزاله حقیقت نژادشیرازی عوامل موثر در ادراک دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی از اجرای کار گروهی در نظام آموزش عالی کارشناسی ارشد 1396/12/20
کیان کاکولوند مقایسه ادراک مدرسان ایرانی زبان انگلیسی مدارس دولتی و آموزشگاه های خصوصی از آموزش فراگیر-محور:‌ مطلوب بودن در مقابل عملی بودن کارشناسی ارشد
کتایون کلانتری مقایسه استنباط مدرسان و زبان آموزان آموزشگاه های خصوصی زبان درباره کاربردهای کلان پساروش در آموزش زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1396/11/14
رواء ریاض کریمش کریمش تدریس موثر در دبیرستانهای دولتی عراق: مقایسه ادراک مدرسان و دانش آموزان کارشناسی ارشد 1403/04/11
سیدرضا موسوی حسن آباد مقایسه نحوه بازنمایی عناصر فرهنگی در دو کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان با استفاده از چارچوب لی (2009) کارشناسی ارشد 1397/06/31
سارا نخستین بررسی چگونگی بازنمایی جنسیت در مجموعه «فارسی بیاموزیم» کارشناسی ارشد 1401/04/22
ساسان نوبهار منابع عضویت در گفتمان در نوشتار توضیحی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: بررسی نقش جنسیت و سطح بسندگی زبان کارشناسی ارشد 1402/06/11
امیر قرایی تربتی عوامل موثر در کاهش انگیزش دانشجویان ایرانی در کلاس های انگلیسی با اهداف ویژه کارشناسی ارشد 1398/06/27
رویا رزمی یگانه ارزیابی محتوایی مجموعه "فارسی بیاموزیم " براساس چارچوب طبقه بندی تجدیدنظر شده بلوم کارشناسی ارشد 1402/03/20
مهدی صادقی درویشی تأثیرات بازخورد تصحیحی نوشتاری معلم بر استفاده ی زبان آموزان انگلیسی سطح پیش متوسط از حروف تعریف در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/06/31
رویا صلاحی بررسی کاربرد منابع دانش و راهبردهای استنباط معنی واژگان فارسی با ریشه‌ی عربی توسط فارسی آموزان عرب‌زبان کارشناسی ارشد 1396/06/19
آرزو سالکی بررسی درک ذینفعان ایرانی نسبت به چالش ها و فرصت های ارزیابی مبتنی بر وب در دوره های آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/06/31
شکیب سرخه تاثیر زبان بازخورد بر درگیرشدن دانشجویان: نقش حالت بازخورد (متنی در مقابل صوتی - ویدیویی) و جنسیت مدرسان کارشناسی ارشد 1402/12/02
مصطفی تاجگذاری نوشتن برای انتشار در مجلات علمی: مطالعه ترکیبی شکلگیری هویت حرفهای اولیه دانشجویان ایرانی دوره تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دکتری 1402/06/26
مصطفی تاجگذاری وجه اشتراک ادراک و عمل: مطالعه تطبیقی ادراک مدرسان زبان انگلیسی و زبان آموزان از معیارهای سنجش عملکرد نوشتاری زبان آموزان کارشناسی ارشد 1396/06/29
شیوا یزدانی جامعه ‌پذیری علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی: مطالعه مبتنی بر نظریه پردازی داده بنیاد شکل گیری هویت علمی دکتری 1401/10/19
شیوا یزدانی تقویت تصویر-خود و عملکرد شفاهی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی:تاثیر روی پیچیدگی، درستی، فصاحت و کمیت کلام کارشناسی ارشد 1396/09/08
فاطمه زاهدی بررسی بازنمایی ادب در کتاب فارسی بیاموزیم بر اساس نظریه براون و لوینسون کارشناسی ارشد 1403/03/23
محمد صادق زارع بیدکی تاثیر استفاده از زبان اول به عنوان یک مداخله آموزشی بر پیچیدگی تولیدات شفاهی انگلیسی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1397/06/17
حسن بنیادی تاثیر تجربه و سبک تصمیم گیری بر رفتار ارزیابان در ارزیابی مهارت نوشتاری به زبان دوم کارشناسی ارشد 1398/06/31
حسین اخوندی تاثیر تکرار فعالیت و نوع فعالیت بر ارزیابی مهارت شفاهی کارشناسی ارشد 1402/09/22
یاسر امینی فرد تاثیر تحمیل عواطف ناهمخوان بر عاملیت و هویت معلمان زبان انگلیسی مدارس دولتی و موسسه های خصوصی در ایران دکتری 1402/06/22
لیلا امینی تاثیر چینش گزینه ها بر سطح سختی سوال، سطح تمیز سوال، عملکرد گزینه ها و حدس زدن در آزمون های چهار گزینه ای: مقایسه سوالات شنیداری، خوانداری و دستور زبان کارشناسی ارشد 1402/04/20
سمانه برخوردار ارایه مدلی توصیفی برای آگاهی زبانی انتقادی دربافت زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران دکتری 1395/12/11
سید بهروز بهزادی طراحی چهارچوب های ژانر-بنیاد به منظور تهیه مواد آموزشی برای دوره های آیلتس کارشناسی ارشد 1396/06/29
اسما دبیری تجزیه و تحلیل متنی و بین متنی مهارت های خواندن با دقت متون انگلیسی توسط دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی دکتری 1395/04/23
فاطمه ده بزرگی بررسی مؤلفه‌های فرهنگی موجود در تصاویر دو مجموعه کتاب آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان با استفاده از چارچوب لی (2009) کارشناسی ارشد 1400/06/31
فاطمه ابراهیمی بررسی تأثیرات هوش هیجانی انگیزش خواندن و راهبردهای خواندن بر میزان درک مطلب دانشجویان ایرانی رشته ی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/12/17
امیر یوسف فرهمندی ظهور و ارائه در فرایند یادگیری دستور زبان: دستوری شدگی به عنوان روشی جدید در آموزش دستور زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در دبیرستان ها، موسسات خصوصی و دانشگاهی دکتری 1396/10/05
مهدی قاسمی نژادبهرام ابادی نقش ساخت مشترک مقیاس‌های ارزیابی و بازخورد صوتی ویدیوئی بر سواد بازخورد دانشجویان زبان انگلیسی دکتری
احسان گرگین تحلیل بین فرهنگی کنش گفتار "دعوت" و کابردهای آن در آموزش زبان انگلیسی: مقایسه ی بین فارسی زبانان، دانشجویان زبان انگلیسی،انگلیسی زبانان، و راهنمایان گردشگری ایرانی کارشناسی ارشد 1397/06/31
محمد حکانی حضور همزمان مادران و کودکان در کلاس‌های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و تاثیر آن بر پیشرفت زبان کودکان کارشناسی ارشد 1396/12/19
مریم هنرپروران عوامل کاهش انگیزش معلمان زبان انگلیسی ایرانی : مقایسه بین معلمان دبیرستان، معلمان موسسات زبان و استادان دانشگاه کارشناسی ارشد 1397/06/31
رویا جمالی نسب ارزیابی کتاب مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان مینا براساس مدل مک دونا،شاو و ماسوهارا(2013) کارشناسی ارشد 1397/11/30
غسان عدنان جاسم جاسم ادراک معلمان عراقی زبان انگلیسی در دبیرستان های دولتی از آموزش راهبردهای خواندن و درک مطلب کارشناسی ارشد 1403/04/11
سما کناردریائی نقش حافظه کارآمد در تأثیر بازخورد آموزگاران در بهبود کیفیت نوشتار فراگیران زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/06/31
محمدرضا خاکسار اثر بخشی نحو و معناشناسی در درک جملات انگلیسی:بررسی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در سطوح مختلف کارشناسی ارشد 1400/06/31
پیمان کیانی مشروعیت و برتری در آموزش در سند تحول آموزش و پرورش ایران: گفتمان انتقادی به کمک پیکره ی زبانی کارشناسی ارشد 1399/11/29
مرتضی مجدالدین ارزیابی انتقادی برنامه تربیت معلم در ایران بر اساس مولفه Knowing در چهارچوب KARDS کوماراوادیولو کارشناسی ارشد 1395/06/31
بهناز محبی بررسی تاثیر دو کاربرد افزار تلفن همراه بر آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1395/06/31
رقیه مصلح پور مقایسه آزمونهای خواندن و درک مطلب ساخته شده توسط هوش مصنوعی با آزمونهای ساخته شده توسط متخصصین: مطالعه موردی چت جی پی تی دکتری
هژار محمدی نکو نگرش معلمان زبان انگلیسی در مورد استقلال فراگیران: طراحی یک مدل جهانی-بومی دکتری 1395/11/27
مجتبی نظری ارزیابی فرهنگی یک مجموعه کتاب آموزش زبان فارسی و یک مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: بر اساس الگوی هاتس کارشناسی ارشد 1398/11/30
فاطمه نوروزیان مقدم تاثیر شیوه مفهوم محور بر پیشرفت توانایی نگارش فراگیران زبان انگلیسی : با تاکیید بر نگارش متون استدلالی کارشناسی ارشد 1398/11/30
منصوره پوران شیروانی مقایسه‌ پیکره‌بنیاد پیچیدگی نحوی گفتار فارسی‌زبانان و زبان‌آموزان زبان‌فارسی به‌عنوان زبان دوم/خارجی کارشناسی ارشد 1402/11/15
نجمه پورجعفریان بررسی نظریه و عمل در برنامه کارورزی زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان: تلاشی برای تدوین مدل عملی-نظری بومی دکتری 1402/06/28
محمدحسین ردادی تاثیر بازخورد نگارشی پویا بر کاهش مشکلات زبانی کلی فراگیران زبان خارجی: مقایسه بین بازخورد متمرکز با جامع کارشناسی ارشد 1399/06/25
محمدامین روغنیان جهرمی مقایسه اثر بخشی روش‌های ذهنی و ادراکی اثر پیش زمینه در تشخیص بصری کلمات برای فراگیران سطوح مختلف زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1400/11/15
مرضیه روستا خطاهای دستوری زبان آموزان ایرانی در نگارش: تاثیر سبک شناختی تکانشگری/تامل گرایی کارشناسی ارشد
علی تقی نژاد رابطه جهت گیری های هدف انگیزشی، جنسیت، عقاید، اضطراب و رفتار های یادگیری زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1394/04/23
سیده سحر زاهد علوی بررسی تاثیر عملکرد فردی در مقابل عملکرد دونفره بر پیچیدگی، دقت و تسلط در نگارش دکتری 1396/10/23
حسن پیروز تاثیر پیشرفت مهارت خواندن در زبان خارجی بر مهارت خواندن در زبان اول: تقابل فرضیه های وابستگی و تعادل زبانی کارشناسی ارشد 1398/06/31
مریم جهرمیان بازنمایی جنسیت در کتاب های آموزش زبان عربی به غیر عرب زبان ها با استفاده از چارچوب جکی فریک لی و فرکلاف(بررسی موردی کتاب های آموزشی صدی الحیاة، العربیة للعالم والعربیة لغیر أبناءها). کارشناسی ارشد 1398/06/27
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
روش تحقیق در آموزش زبان 120644011 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
گفت وشنود1 120631021 4 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
روش تدریس زبان خارجی 120631251 4 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) | هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
گفت و شنود (1) 120633221 4 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
تحلیل کلام 120679207 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
دستورونگارش 1 120631011 4 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 6 نتیجه
از 1