اعضای هیات علمی

رحمان صحراگرد

رحمان صحراگرد

رحمان صحراگرد    (EN Page)

استاد
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
زهرا اسمعیل پور ارائه و تعبیه الگویی تکلیف‌مدار جهت تدوین مطالب در متون آموزش زبان فارسی کارشناسی ارشد 1384/04/26
حمیدرضا اکبری منظور شناسی اشعار پرسشی بوستان سعدی کارشناسی ارشد 1383/04/01
رضا جمشیدی نسب تحلیل متنی جزء بیست و نهم قرآن کریم کارشناسی ارشد 1383/06/01
رخشان دانشورکشکولی بررسی مکالمات بین جنسی فارسی زبانان: مطالعه موردی "قطع مکالمه" و "همپوشانی کلامی" کارشناسی ارشد 1388/07/29
گلناز دوات گرزاده بازنمایی کارگزاران اجتماعی در مجموعه کتابهای Interchange Third Edition :تحلیل انتقادی گفتمان با توجه به مؤلفه های جامعه شناختی-معنایی کارشناسی ارشد 1386/09/14
ایمان زارع مویدی بررسی کتاب‌های اینترچنج (ویرایش سوم) کارشناسی ارشد 1386/06/31
محمود سمایی تحلیل انتقادی نظریه نگرش و انگیزه گاردنر دکتری 1385/04/25
سیدمیرمسعود صدری بررسی زبان شناختی ابزارهای برجسته سازی ادبی (هنجارگریزی معنایی و توازن آوایی) در غزلیات حافظ و شکسپیر بر مبنای رویکرد صورتگرایی کارشناسی ارشد 1390/06/26
محمود مبارکی تجزیه و تحلیل مقابله ای حالت مفعول اضافه در انگلیسی و فارسی و نمودآن در کنش زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1383/04/13
مستانه مجیدی اهی ارائه الگویی منظورشناختی برای پاره گفتارهای غیر مستقیم کارشناسی ارشد 1384/12/16
مجتبی مرادی تحلیل متنی جزء بیست و هفتم قرآن کریم کارشناسی ارشد 1384/05/01
زهرا نصیری زاده تاثیر خصوصیات آوائی درموادآموزشی شنیداری زبان دوم بر روند درک درونداد شفاهی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1384/04/26
فاطمه نوروزی بازنمائی شخصیت زن در متون روائی، با توجه به دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی مطالعه موردی روی رمان رقصندگان کارشناسی ارشد 1384/10/11
سولماز یزدان پناهی نشانگرهای درگیرکننده در مقالات مجلات علوم انسانی و علوم محض کارشناسی ارشد 1392/07/10
اکبر عباسی باقریان پور فراگیری افعال لازم شبه مجهول انگلیسی توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی در ایران دکتری 1389/08/22
ملیحه افهمی بررسی رابطه کمال گرایی و دامنه توجه دانشجویان ایرانی رشته های زبان انگلیسی و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد 1394/06/31
یگانه اقامحمدی رابطه کمال گرایی منفی و مثبت و اضطراب نگارش انگلیسی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1393/06/30
امین اکبری تأثیر سطح اضطراب فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بر عملکرد خواندن و شنیدن آنها در سطوح مختلف مهارت کارشناسی ارشد 1398/11/30
لیلا اکبرپور گامی به سوی تدوین الگویی برای آموزش زبان انگلیسی در ایران بر اساس رویکرد تعلیم و تربیت انتقادی دکتری 1394/12/19
غلامرضا اخوندعلی روش های تدریس معلمان آموزش زبان انگلیسی ایرانی و نگرش های آنها درباره فراگیری و فراگیر موفق: بررسی تجربه آموزشی، مدرک تحصیلی و جنسیت کارشناسی ارشد 1390/06/20
محمدعلی ایزدپناه تأثیرآموزش زبان انگلیسی به واسطه زبان اول بر یادگیری و خود تنظیمی زبان آموزان ایرانی در چارچوب پساروش و رویکرد اجتماعی فرهنگی دکتری
امین امینی فرد بررسی تاثیر آموزش آشکار راهبردهای بالا به پایین و پایین به بالا در رشد درک خواندن به انگلیسی دانشجویان کارشناسی رشته های غیر انگلیسی کارشناسی ارشد 1392/06/31
یاسر امینی فرد تاثیر تحمیل عواطف ناهمخوان بر عاملیت و هویت معلمان زبان انگلیسی مدارس دولتی و موسسه های خصوصی در ایران دکتری 1402/06/22
فروه امین بررسی ویژگیهای هویتی معلمان زبان انگلیسی و تامل انتقادی آنها در آموزش کارشناسی ارشد 1393/06/22
فرزانه امیری بررسی کاربرد و چالشهای روش پسا مدرن و تدریس تدبیری در دوره های ضمن خدمت تربیت معلم زبان انگلیسی در ایران دکتری 1397/06/31
احسان انصاری پورجرم افشاری عوامل انگیزه زدایی و انگیزه زایی در دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه های ایران کارشناسی ارشد 1391/12/15
جاسم ارضی بوزنجانی بررسی موضع نقادانه در بخش پیشینه تحقیق مقالات منتشر شده در مجله آموزش مهارت های زبانی (JTLS) از سال 2013 تا 2017 کارشناسی ارشد 1397/04/03
سمانه اشترانی نمود طبقه بندی بازنگری شده بلوم در کتب آزفا چاپ دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد
افسانه بهارلو بررسی رابطه دغدغه موفقیت و احساس فریب کاری با موفقیت تحصیلی و دانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1387/04/31
سعیده بالود نشانه های گفتمانی و فراگفتمانی در مقالات نویسنده های ایرانی و انگلیسی زبانان بومی در مجلات زبانشناسی کاربردی کارشناسی ارشد 1393/06/29
احسان برتینا نمایش جنسیتی تصاویر اکسفورد اینترنشنال 3 : تحلیل نشانه شناسی اجتماعی کارشناسی ارشد 1398/11/30
سحر باورصاد یادآوری واژگان جدید اتفاقی از طریق فراوانی مواجه و درگیری واژگانی در میان برخی از زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1402/10/30
رضا بیات ترک نگرش استادان و دانشجویان در مورد کلاسهای برخط رشته کارشناسی ارشد در زمان همه گیری کوید 19 در چند دانشگاه ایران کارشناسی ارشد 1401/11/15
بهنام بزمی بررسی استفاده از چهره نماها در ارتباط بین فراگیران زبان با معلم خود دربرنامه واتسآپ کارشناسی ارشد 1402/06/29
مهرنوش اسلامی بررسی تأثیر مستند سازی ویدیویی به عنوان روش بازخورد معلمان بر درک مطلب انگلیسی زبان آموزان ؛ تدوین یک مدل دکتری 1401/11/15
درسا فارسی مدان هم سویی برنامه آموزشی, محتوای تدریس و آزمون ها: رشته آموزش زبان انگلیسی مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1403/06/27
رضا فتاحی کدام متغیر بسندگی زبان انگلیسی را بهتر پیش بینی می کند؟ میزان استفاده از شبکه های اجتماعی یا سطح مهارت ارتباطی؟ کارشناسی ارشد 1395/07/10
محمدرضا قهرمانی تاثیر دو شیوه تکلیف محور و قالب محور بر توانایی خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی دانش آموزان ایرانی مقطع دبیرستان کارشناسی ارشد 1392/06/31
عبدالرسول قنبری چگونگی نمود حیطه بندی باز نگری شده بلوم در مجموعه کتابهای تاپ ناچ کارشناسی ارشد 1392/07/09
شهره حاجیان بررسی شاخص های فراگفتمانی در مقالات فارسی و انگلیسی در زمینه ادبیات کارشناسی ارشد 1391/12/16
سیده زهرا هاشمی بررسی تاثیر جنسیت و نوع محیط آموزشی زبان بر تلقی معلمان زبان انگلیسی در ایران از هویت شان کارشناسی ارشد 1396/12/15
صادق الغراوی نمود طبقه بندی اصلاح شده بلوم در کتاب درسی انگلیسی اکادمی پلیس عراق کارشناسی ارشد 1402/05/24
ابراهیم عیسوندزیبایی تاثیرات ویدیو پادکست بر روی فهم شنیداری فراگیران نوجوان ایرانی سطح متوسط کارشناسی ارشد 1399/10/10
زهرا جوکار بررسی رابطه بین استقلال،انگیزه و معدل دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه پیام نورشیراز کارشناسی ارشد 1390/04/01
سجاد کبگانی تحلیل انتقادی تصاویر موجود در مجموعه کتابهای 'Top Notch ' (با رویکرد نشانه شناسی اجتماعی) کارشناسی ارشد 1390/11/15
زهرا کامجو بررسی تاثیر بازخورد عمومی و شخصی بر وجهه شخصیتی زبان آموزان در مهارت نگارش کارشناسی ارشد 1396/06/25
پیمان کیانی مشروعیت و برتری در آموزش در سند تحول آموزش و پرورش ایران: گفتمان انتقادی به کمک پیکره ی زبانی کارشناسی ارشد 1399/11/29
فرزاد محمودی لرگانی مقابله برنامه های درسی انگلیسی موسسات و معلمان در ایران کارشناسی ارشد 1392/12/13
محمد مکی بازنمایی کشورهای دیگر در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر تحلیل گفتمان انتقادی کارشناسی ارشد 1390/06/30
مریم مالکی اثر ارزیابی پویا برپیشرفت نوشتار زبان آموزان نوجوان ( دوره متوسطه اول) کارشناسی ارشد
سیدباقر میرشجاعی یادگیری حرفه ای دبیران زبان انگلیسی ایرانی بر اساس سیستم های طبیعی یادگیری مغز دکتری 1398/10/28
حسین میرزائی رابطه بین اضطراب زبانی، منبع کنترل و مهارت زبانی در کلاس های برخط : مطالعه موردی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1400/09/21
میثم محمدی تاثیر آشنایی با گونه‌ی متن و نوع شرح واژه بر یادسپاری آنی و تاخیری واژگان در بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/04/17
امید محمدی مقایسه درک جملات معلوم و مجهول زبان انگلیسی ، بصورت مثبت و منفی در افعال حالت و رویداد در بین زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بالا در تکالیف پردازش برخط و برون خط کارشناسی ارشد 1400/06/31
احسان محمدی نژاد کهتکی طراحی مدل اعمال نقش هویت ملی زبان آموزان زبان انگلیسی در مدارس ایران: با استفاده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کتب درسی دوره دبیرستان دکتری 1399/06/10
ساناز مهذبیه تحلیل انتقادی تصاویر فیلمهای آموزشی کتابهای تاچ استون کارشناسی ارشد 1392/12/06
مریم مختاریان بررسی چالش ها و فرصت های آموزش زبان انگلیسی از راه دور به شکل اضطراری در طول همه گیری کووید- 19 کارشناسی ارشد 1401/11/15
میلاد مصدق سازگاری معنایی دو ترجمه انگلیسی از ده شعر حافظ با اصل آن کارشناسی ارشد 1400/06/29
مسعود متقی بررسی تاثیر اضطراب از زبان و مهارت شنیداری انگلیسی بر درک شنیداری زبان آموزان در کلاس های بر خط در زمان کرونا کارشناسی ارشد
راحله موسوی تاثیر سبک های شناختی تکانش گری و تامل گرایی بر روی فعالیت های نوشتاری مستقل و تلفیقی آیلتس زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1399/06/31
امیر نعامی تاثیر آموزش فرایند محور و نقش دو متغیر عدم وابستگی به زمینه و آگاهی از دستور زبان در فراگیری ساختار مجهول زبان انگلیسی توسط دانش آموزان ایرانی دکتری 1400/03/26
علی نبی زاده نمود مدل دانش اصلاح شده ی بلوم و چهار بخش نیشن در محتوی و فعالیتها در دو کتاب درسی انگلیسی پایه اول راهنمایی (قدیم) و اول(هفتم) دوره اول متوسطه آموزش و پرورش کارشناسی ارشد 1393/07/09
سراج الدین نفس ارجنلی بررسی باورهای معلمان زبان انگلیسی از بازخورد اصلاحی شفاهی در کلاس های برخط و حضوری در مؤسسات زبان ایران کارشناسی ارشد 1402/12/09
فهیمه نجفی آموزش فکورانه معلمان زبان انگلیسی در ایران و نظرات دانش اموزان درباره عملکرد آن ها در کلاس های برخط کارشناسی ارشد 1400/11/15
فاطمه نامدار بررسی نیازهای توسعه حرفه ای معلمان ایرانی در حوزه آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1400/06/31
سارا نیسی بررسی عوامل موثر در عملکرد نوشتاری دانشجویان ایرانی در زبان انگلیسی : رویکرد ساختاری دکتری 1396/06/28
فرامرز پاایزد بررسی مشکلات آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در دبیرستان های شهرستان بستک کارشناسی ارشد 1395/06/29
نجمه پورجعفریان بررسی نظریه و عمل در برنامه کارورزی زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان: تلاشی برای تدوین مدل عملی-نظری بومی دکتری 1402/06/28
فروغ پورشمس رابطه ی بین انواع انگیزش در یادگیری زبان انگلیسی و تغییر هویت در میان دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد 1393/06/31
مریم رادمرد ارتباط فراگفتمان و اصل همکاری گرایس در چند متن سرمقاله از روزنامه های کیهان، اعتماد و همشهری کارشناسی ارشد 1392/12/20
علی رحیمی تجزیه و تحلیل انتقادی گفتمان حسن تعبیر و سوء تعبیردر متون انگلیسی و فارسی دکتری 1384/06/31
فاطمه رخشنده رو بررسی توانش بین فرهنگی در کتابهای درسی انگلیسی و نحوه آموزش و فراگیری زبان انگلیسی در ]چهار موسسه زبان در شیراز کارشناسی ارشد 1391/07/05
سعیده رنجبر موقعیت های روزمره از دیدگاه مقایسه عملکرد منظور شناختی انگلیسی زبانان و زبان آموزان زبان انگلیسی در نظریه کنش گفتار ________________________________________ کارشناسی ارشد 1389/06/01
علیرضا راستی بازنمود کارگزاران اجتماعی درگیر در موضوع هسته ای ایران و مشروعیت زایی/زدایی اقدامات آنان در گزیده ی روزنامه های ایرانی و بریتانیایی با رویکرد تاریخی-گفتمان مدار کارشناسی ارشد 1390/10/17
علیرضا راستی پژوهشی پدیدارشناسانه درباره ی حس عاملیت و تحقق آن توسط معلمان زبان انگلیسی: مطالعه موردی معلمان آموزش و پرورش در ایران دکتری 1396/01/23
مهدی رضایی جوزم بکارگیری رویکرد هوش چندگانه در بررسی کتاب های زبان انگلیسی، روش آموزش آموزگاران و ویژگی های فراگیران ایرانی در دبیرستان های شهربابک کارشناسی ارشد 1391/12/13
رضا رضوانی مدلسازی راهبردهای پاسخ به آزمون و رابطه آنها با عملکرد آزمون ترجمه: رویکرد مدلسازی معادله ساختاری دکتری 1389/09/27
سعید ریزی بازخورد سنتی و برخط معلم و بازخورد بر خط همکلاسی در ایران: مطالعه ی تطبیقی مهارت نوشتاری کارشناسی ارشد 1395/10/21
زهرا روزیطلب بررسی گفته عمل و نقشهای زبانی در مکالمه های شنیداری مجموعه Total English کارشناسی ارشد 1391/07/12
لیلا صابری مقایسه دانش پایه معلمان ایرانی زبان انگلیسی پیش از خدمت و ضمن خدمت در دوره های آموزش تربیت معلم دکتری 1397/06/31
مسلم صادقی بررسی هویت نقش در میان معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبانی خارجی دکتری 1395/06/20
سیده افسانه صادقی بررسی نظر معلمان و فراگیران زن و مرد زبان انگلیسی در موردقابلیت اجرای توانش میان فرهنگی در کلاس های زبان انگلیسی درایران کارشناسی ارشد 1394/06/31
الهام صالحی بررسی آگهی¬های تلویزیونی از دیدگاه گفتمان شناسی انتقادی کارشناسی ارشد 1389/10/01
شیوا صدیقی رابطه‌ی بین تراکم هم‌آیی واژگانی و درک مطلب زبان‌آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1389/12/11
مهسا شیخ عطار بررسی رابطه خودکارآمدی و احساس فریبکاری با درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1387/12/14
زهرا شعرا بررسی بازنمایی جتسیت در مجموعی کتابهای انگلیسی Touchstone کارشناسی ارشد 1391/04/28
هانیه شجاع حیدری طراحی نرم افزار موبایل برای یادگیری واژگان زبان فارسی درآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1398/02/28
نوشین صیامی بررسی رابطه ی بین درک مطلب، راهبردهای خواندن و هوش هیجانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط کارشناسی ارشد 1394/06/25
سید محمد علی سوزنده فر بررسی عملکردهای گفتار و زبان در متون top_notch کارشناسی ارشد 1389/11/11
سید محمد علی سوزنده فر الگویی پیشنهادی در مورد هویت گشتاری در آموزش برای آموزگاران ایرانی آموزش زبان انگلیسی دکتری 1394/08/25
مرضیه سوزنده فر آموزش سواد چندگانه و کارآیی آن در شناسایی ایدئولوژی های نئولیبرالیسم در فضای مجازی در کلاسهای انگلیسی عمومی مقطع کارشناسی: مطالعه ی زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1394/04/24
محبوبه تباشیر ارزیابی هم راستایی عمودی کتاب های درسی انگلیسی رسمی ایران (سری ویژن) از نظر طبقه بندی اصلاح شده بلوم کارشناسی ارشد 1401/11/15
الهه تقوی پور مقایسه تاثیر آموزش سنتی و شیوه نوین (چندرسانه ای) بر یادگیری اصطلاحات انگیسی توسط زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1396/10/30
علی تقی نژاد رابطه جهت گیری های هدف انگیزشی، جنسیت، عقاید، اضطراب و رفتار های یادگیری زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1394/04/23
محمد تمیمی تدوین الگویی از یادگیری مشارکتی براساس نظر و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ای ترکیبی دکتری
حامد ضیاعی نژاد مقایسه تاثیر مهارت های خواندن و شنیدن بر روی یادگیری تصادفی واژگان در دراز مدت در میان زبان آموزان سطح پیشرفته کارشناسی ارشد 1399/06/31
مهدی ضیاء تدوین یک مدل آزمایشی کلاس آموزش معکوس و تاثیر آن بر مهارت نوشتاری آیلتس عمومی زبان آموزان ایرانی زبان انگیسی در سطح متوسط دکتری 1399/06/31
کوثر جهان گشا بررسی رابطه ی میان استراتژی های نوشتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و سلطه ی مغز کارشناسی ارشد 1396/12/20
ریحانه مؤیدی بازنمایی کشور و ملت ایران در مطبوعات بر خط انگلیسی قبل و بعد از برجام از منظر تحلیل گفتمان انتقادی کارشناسی ارشد 1397/06/17
ارزو آریا شکوه واژگان درکتب زبان انگلیسی در ایران: بررسی تمرین ها و ارائه پیشنهادات جهت تدوین فعالیتهای ارتقا دهنده آگاهی کارشناسی ارشد 1383/12/23
فیروزه اخلاقی کوپایی ارزیابی و تهیه و تدوین مواد درسی بر پایه اصول ارتباطی با ارائه نمونه درس کارشناسی ارشد 1383/12/04
خدیجه اقایی بررسی کاربردی انواع ابزارهای انسجام در مجموعه "فارسی بیاموزیم کارشناسی ارشد 1386/03/23
لیلا اکبرپور تاثیر آگاهی از عبارات بر دانش هم آیی و سطح بسندگی فراگیران زبان خارجی: بررسی رویکرد واژگانی در بافت زبان خارجی کارشناسی ارشد 1387/04/12
محمدعلی ایت اللهی کارشناسی ارشد 1382/09/01
رضا ایزدی بررسیِ زبان شناختیِ روایت رستم و اسفندیار کارشناسی ارشد 1384/06/01
مریم بابااحمدی امانی بررسی پرکاربرد ترین واژگان زبان فارسی برای آموزش به خارجیان کارشناسی ارشد 1385/06/29
اکرم باقری بررسی توصیفی ساخت واجی، تصریفی و اشتقاقی واژه در گویش لری ممسنی کارشناسی ارشد 1383/04/01
عبدالرضا تحریری توسروندانی تدریس متناسب با گوناگونی فراگیران: بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه به فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی کارشناسی ارشد 1389/04/16
مریم حاجی محمدی حذف به قرینه در بازگویی داستان در گروهی از کودکان ایرانی کارشناسی ارشد 1388/06/22
اسما دبیری استقلال در یادگیری در کلاسهای کارشناسی ارشد: نظرات دانشجویان و اساتید کارشناسی ارشد 1385/10/20
ساناز دقت بررسی انتقادی گفتمان در سخنرانی های کاندیدای دموکرات انتخابات 2008 آمریکا از کارشناسی ارشد 1388/02/30
محمد دودمان بررسی مشکلات آموزش زبان انگلیسی در دبیرستان های استان هرمزگان کارشناسی ارشد 1384/11/29
مهشید رفیعی راد بررسی ساختارهای ارتباطی بین آموزگاران و زبان آموزان در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1387/07/30
محمدجواد ریاستی بررسـی ترجیح سبک‌های یادگیری زبان‌آموزان در آموزشگاه‌های زبـان انگلیسی شهر شیــراز کارشناسی ارشد 1383/12/22
حمیدرضا زارع اصل ارزشیابی مقایسه ای عمیقی از دو کتاب درسی انگلیسی پیش دانشگاهی کارشناسی ارشد 1386/06/31
فاطمه زارعی یادگیری خودسامان و رابطه آن با راهبردهای خواندن و خودارزیابی دانشجویان زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1387/07/24
فرنوش زراعتکاری دریمی بررسی واژه‌های کاربردی زبان اول در دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی در شیراز کارشناسی ارشد 1382/11/06
عطاالله سنچولی تأثیر ماهیت معنایی فعل بند پایه بر بند پیرو کارشناسی ارشد 1387/06/03
محمدحسین شرف زاده بررسی زبانشناختی اشارات در زبان اشاره ی فارسی کارشناسی ارشد 1384/06/01
امراله شعبانی بررسی زبانشناختی گویش هندیجانی و مقایسه آن با زبان فارسی معیار کارشناسی ارشد 1383/05/01
سرافراز عبدالهی توصیف گویش ایل باصری کارشناسی ارشد 1384/06/01
محمد غضنفری بازتاب جهت گیریهای ایدئولوژیک در ترجمه های ادبی و کاربرد آن در آموزش : رهیافتی تحلیلی – انتقادی به متن دکتری 1383/09/01
حسن فرامرزی نشانه شناسی فیلم ده کیارستمی و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1387/06/25
مجید فیاض دستگردی تحلیل زبانشناختی"هشت کتاب"سهراب شپهری: بررسی عناصر انسجام و الگو های نحوی. کارشناسی ارشد 1389/06/01
وحید قادری تاثیر تماشای فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی بر فراگیری واژگان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ای تطبیقی کارشناسی ارشد 1400/06/31
یحیی گردانی بررسی محتوی کتاب های زبان انگلیسی دوره راهنمایی در چارچوب طبقه بندی بلوم کارشناسی ارشد 1387/06/01
هوشنگ مددی نقش‌های معنایی- منظوری جملات پرسشی در شاهنامه کارشناسی ارشد 1387/04/09
مرجان مکرم تجزیه و تحلیل تعبیرات استعاری دستوری زبان فارسی در چارچوب نظریه نقش گرای هالیدی کارشناسی ارشد 1383/09/01
شهره ممتحن فخرانی ارائه راهکارهایی به منظور ارتقاء توانایی صحبت کردن در دانشجویان دوره یکارشناسی رشته های زبان انگلیسی به روش دلفی کارشناسی ارشد 1384/12/23
سولماز مومن تاثیر استفاده نقشه های ذهنی بر پیشرفت گفتار جدلی و راهکارهای مکالمه زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/06/26
اسماعیل میرشکاران مقایسه پیوند واژگانی در دو نوع متن روایی و توضیحی در زبان فارسی کارشناسی ارشد 1381/11/01
ساسان واشنگ تاثیر فیلم های انگلیسی بر ایجاد بکارگیری فعال اصطلاحات در زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1384/04/21
راحله السادات افرا تجزیه وتحلیل متنی جزء بیست وشش قرآن کریم کارشناسی ارشد 1388/06/01
مرجان افشاری راد بررسی ویژگی¬های زبانی در گفتار و نوشتار بیماران با تشخیص اسکیزوفرنی کارشناسی ارشد 1388/12/15
مرضیه احمدی رابطه بین سبک های یادگیری و راهبردهای نگارشی در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/06/31
فاطمه احمدنیای مطلق بررسی تاثیر انگیزه و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی? ترجیحات سبک یادگیری و جنسیت بر بسندگی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1391/08/01
فرزانه اله یار توصیف و تحلیل ِ مجموع? «فارسی بیاموزیم» براساس ِ الگوی لیتل‌جان(2011) کارشناسی ارشد 1393/12/12
سمیرا انصاریان ارائه ی الگویی تکلیف محور بر اساس چارچوب نونان(2004) جهت تهیه ی مواد درسی مهارت خواندن و درک مطلب در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1396/11/15
رقیه اصغرزاده پاوه بررسی تاثیر آموزش خواندن انتقادی از طریق تحلیل انتقادی گفتمان بر توانایی درک مهارت خواندن دانش آموزان دبیرستانی کارشناسی ارشد 1388/03/18
زهرا بهادری نژاد بررسی تاثیر ارزشیابی پویا در پیشرفت نگارش تکوینی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1393/06/30
عبدالمحمد بهارستانی بررسی نظام اقتصادی ایران در دوره های هخامنشی و ساسانی کارشناسی ارشد 1389/10/01
افسانه بهارلو ارائه مدل تفکری نظارت بر عملکرد معلم در چارچوب آموزش انتقادی با تاکید بر خودکارآمدی معلمان: مطالعه ی معلمین ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1395/04/29
زهرا بهادری جهرمی تاثیر سبک های هویتی بر بسندگی بیانی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1390/06/20
سمیه بختیاری بازنمایی جنسیت در تصاویر کتابهای اینترچینج(ویرایش سوم) کارشناسی ارشد 1390/11/15
الیاس برآبادی فرمان آبادی تحلیل تغییرات جدید آموزش زبان انگلیسی در مدارس دولتی بر اساس نظریه فعالیت دکتری 1394/06/21
اسما دبیری تجزیه و تحلیل متنی و بین متنی مهارت های خواندن با دقت متون انگلیسی توسط دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی دکتری 1395/04/23
علی دارابی بازوند بررسی کاربرد آزمون متمرکز دکتری رشته زبان انگلیسی با توجه به رویکرد روایی استدلال محور و نظریه عمل دکتری 1394/12/08
مریم داورپناه بررسی رابطه بین انگیزه های درونی بیرونی وسیله ای و ترکیبی و عمق دانش لغوی زبان آموزان ایرانی رشته انگلیسی کارشناسی ارشد 1390/06/21
مهروش ده بزرگی تاثیرگستردگی واژه ها برکیفیت دگرگویی درخلاصه نویسی زبان اموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/07/30
فرزانه دهقان تدوین مدل دانش تخصصی نوشتاری برای دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس رویکرد مدلسازی معادله ساختاری دکتری 1392/03/01
محمد هادی ایل بررسی درک جملات معلوم و اقسام جملات مجهول انگلیسی توسط فراگیران ایرانی سطح متوسط دکتری 1401/11/10
فاطمه احقاقی جهرمی بررسی همبستگی ابعاد هویت و توانایی درک مطلب در میان دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1401/05/12
میلاد فحول آموزش مفهوم محور و رشد زبان دوم از طریق زبان دوم در فراگیران زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1398/06/31
ابراهیم فلاحی تاثیر انگیزه و نگرش نسبت به خواندن بر کیفیت و میزان یادگیری لغات از طریق خواندن. کارشناسی ارشد 1392/10/09
یلدا فلاحی بررسی مقابله ای ضرب المثلها در زبان انگلیسی و فارسی از دیدگاه جامعه شناختی زبان کارشناسی ارشد 1388/05/06
حمیده فلاح بازسازی هویت معلمان زبان انگلیسی آموزشگاه های ایران در کلاس های برخط کارشناسی ارشد 1400/11/15
امیر یوسف فرهمندی ظهور و ارائه در فرایند یادگیری دستور زبان: دستوری شدگی به عنوان روشی جدید در آموزش دستور زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در دبیرستان ها، موسسات خصوصی و دانشگاهی دکتری 1396/10/05
محمدرضا فرنگی تاثیر متغیرهای وضعیت اقتصادی –اجتماعی، سطح زبان مادری و تماشای تلوزیون بر وضعیت چندزبانگی کودکان در ایران دکتری 1400/11/15
جواد فرهنگیان رابطه ی بین بهره ی هوشی، هوش هیجانی و توانایی درک مطلب در زبان آموزان ایرانی سطوح مقدماتی و متوسط انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/06/27
زهرا فارمر بازنمایی انواع هوش چند گانه در کتاب های سطح متوسط کانون زبان ایران: ارزیابی کتاب کارشناسی ارشد 1390/01/01
سعید فضلی خانکهدانی چالش های شکل گیری هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی :پژوهش روایتی کارشناسی ارشد 1402/06/20
علی فروتن : بررسی وضعیت نظارت برعملکرددانشجو معلمان ومعلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایرا ن دکتری 1394/10/23
الهام قاسمی ارزیابی مقایسه ای ژرف نگر کتاب های درسی انگلیسی مقطع متوسطه ی دوم ایران بر اساس چارچوب لیتل جان (1998) کارشناسی ارشد 1398/06/31
سیده مرضیه قرشی تجزیه و تحلیل کتابهای فورکورنرز بر اساس نشانه شناسی اجتماعی در چارچوب هاج و کرس و کرس و ون لیوون کارشناسی ارشد 1398/06/31
بهمن حسنزاده ساخت روبریک مشارکتی برای مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی براساس دیدگاه دبیران و مدرسان کارشناسی ارشد 1402/06/26
سهیلا هاشمی دوانی ویژگیهای اساتید درس انگلیسی با اهداف ویژه در ایران : بررسی نظر اساتید و دانشجویان از طریق روش دلفی کارشناسی ارشد 1391/06/28
فاطمه حصیری بازنمایی کنش اجتماعی در گفتمان فارسی و انگلیسی: تحلیل گفتمان انتقادی در مورد انرژی هسته ای در روزنامه‌های ایران و آمریکا کارشناسی ارشد 1390/04/15
حمیدرضا حسنی باغینی ابعاد هویت و سطوح واژگان در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1399/06/31
جواد حسنی نقش متون ترجمه شده و بومی شده در افزایش درک مطلب زبان خارجی توسط دانش آموزان ایرانی در مقطع راهنمایی کارشناسی ارشد 1391/07/12
کمال حیدری سورشجانی بررسی نقش "تمایل برای ایجاد ارتباط" و "تفکر نقادانه" در میزان دانش لغوی پذیرنده و تولیدی در بین فراگیران دارای استعداد درخشان و فراگیران معمول در محیط های خارجی دکتری 1398/11/29
محمود حیدریه تاثیر سواد سنجش معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر عمکلرد آنها از نظر تدریس و آزمون سازی دکتری
سیدعلی حسینی بررسی تطابق و عدم تطابق دیدگاه منعکس شده سیاستگذاران در سند ملی آموزش زبان خارجی ایران و دیدگاه اجرا کننده گان در مورد آموزش زبان با استفاده از نظریه زبانشناسی سیستمیک نقش گرا دکتری 1397/02/15
سارا جعفری ارزیابی کتابهای انگلیسی با اهداف ویژه مورد استفاده دردانشگاه های ایران بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: مقایسه کتابهای رشته های مهندسی، علوم انسانی و پزشکی کارشناسی ارشد 1391/09/08
سیدمحمد جعفری شکل گیری هویت حرفه ای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی در حوزه پزشکی:رویکردی نظریه بنیاد دکتری 1400/12/22
سمیه جوکار تحلیل انتقادی گفتمان اشعار ملک الشعرای بهار بر اساس دیوان شاعر کارشناسی ارشد 1390/06/29
زهرا جوزقی بررسی نمودهوش چندگانه در عوامل پایه ای آموزش زبان انگلیسی:مدرسین،زبان آموزان و کتب آموزشی کارشناسی ارشد 1390/06/30
علی اصغر کارگر تاثیر فعالیت ترجمه همیار محور بر پیشبرد دانش منظور شناختی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دکتری 1391/09/29
زهرا کریمی رابطه میان ابعاد هویت مدیریت زمان و آموزش ذهن-سازگار درمیان معلمان زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1403/06/24
سارا خسرونژادطرقی تحلیل مقایسه ای کتاب های داستانی تصویری و قصه های عامیانه به عنوان مواد خواندنی برای کلاس های زبان انگلیسی بر اساس موء لفه های تفکر انتقادی کارشناسی ارشد 1391/07/12
پروانه کیان رابطه بین عمق و اندازه واژگان و درک متون در میان فراگیران زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1389/03/01
حمید کیان مهر بررسی راهکارهای یادگیری واژگان زبان فارسی توسط غیر فارسی زبانان و عوامل موثر بر آنها کارشناسی ارشد 1388/04/17
مرضیه کوثر تاثیر بازخورد همکاران و زبان آموزان بر پیشرفت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی بارویکرد تدریس کارشناسی ارشد 1396/11/10
مجید مقامی تاثیر آگاهی بخشی مستقیم فعالیتهای یادگیری خودگردان بر عملکرد فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در آزمون های پیشرفت تحصیلی: مطالعه تلفیقی دکتری 1398/04/15
نیره مهدی یار بررسی رابطه جنبه هایی از هویت و توانایی نگارش در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1395/06/31
مرتضی مجدالدین نقش گفتمان واسطه در رشد راهبردهای بازخورد اصلاحی شفاهی معلمان زبان در چارچوب نظریه اجتماعی فرهنگی: فعالیت بینا روانشناختی واسطه ای دکتری 1401/11/15
سید محمد علی منصوریان تأثیر جایگاه اقتصادی- اجتماعی زبان آموزان ایرانی بر سبکهای پردازش هویت و پیشرفت زبان انگلیسی دکتری 1399/06/31
راحله مودت درکی از چالش های حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در ایران کارشناسی ارشد 1391/08/24
علی مهدی زاده نادری تاثیر نوع برنامه درسی بر بسندگی زبان انگلیسی در بافت ایرانی کارشناسی ارشد 1391/10/06
محدثه مهرزاد نامه های الکترونیکی تجاری انگلیسی فارسی زبانان و انگلیسی زبانان: مطالعه مقابله ای گفتمان در سطح خرد و کلان کارشناسی ارشد 1390/03/25
حسین میهمی نقش تعامل در رشد هویت فرهنگی مدرسان دروس انگلیسی عمومی و انگلیسی با اهداف ویژه دکتری 1397/11/30
شراره میراستوار تحلیلی مقابله ای از گفتمان شعارهای تبلیغاتی ایرانی و انگلیسی کارشناسی ارشد 1393/10/06
زهرا میرزایی بررسی ایدئولوژی گفتمان اخبار بین المللی : تحلیل گفتمان انتقادی اخباراوکراین در سه آژانس خبری بین المللی در چارچوب مدل ون دایک کارشناسی ارشد 1393/10/16
علیرضا مقدم تحلیل گفتمان انتقادی ادبیات داستانی کودکان دهه ی چهل و پنجاه شمسی دکتری 1399/11/16
فرشته محمدپور بررسی گفتمانِ درمانی بیماران دارای اختلال اضطراب تعمیم یافته براساس رویکرد درمانی شناختی-رفتاری دکتری 1399/06/04
مهسا محمدی گله زن اقری بررسی نوع متن گفتمان در نگارش زبان آموزان زبان انگلیسی در کلاس‌های معکوس کارشناسی ارشد 1402/11/30
سمیرا محمدی تاثیر جنسیت، بافت و سطح تحمیل تقاضا بر نحوه درخواست کردن فارسی زبانان کارشناسی ارشد 1388/07/13
علی محمدی نیا تاثیر مدل آموزشی فلیپ بر روی توانایی مهارت گفتاری زبان آموزان با تاکید بر سطوح بالای تفکر در طبقه بندی اصلاح شده بلوم. کارشناسی ارشد 1403/06/20
مرجان معین وزیری ارائه مدلی برای چالش های پیش روی دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان فعلی و آینده دکتری 1394/12/03
محبوبه معینی تاثیر یادگیری لغت مبتنی بر فعالیت بر کامل کردن متنهای ناکامل در زبان آموزان سطح متوسط کارشناسی ارشد 1391/06/29
الهه موسوی توسعه آموزش زبان انگلیسی در سایه اقتصاد دانش بنیان در ایران : بررسی نظر استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته¬ی آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1396/06/29
نرجس مصلی نژاد بررسی محتوای کتابهای انگلیسی دوره دبیرستان بر اساس طبقه بندی بلوم کارشناسی ارشد 1387/06/10
سیدعباس موسوی جنبه های تاثیر آزمون زبان: تحلیل آزمون ورودی دانشگاه در سطح کارشناسی در ایران با استفاده از نظریه اجتماعی هابرماس دکتری 1396/06/28
هژار محمدی نکو نگرش معلمان زبان انگلیسی در مورد استقلال فراگیران: طراحی یک مدل جهانی-بومی دکتری 1395/11/27
مریم نحریر بررسی ارزشیابی مدرسین زبان انگلیسی در کانون زبان ایران کارشناسی ارشد 1385/06/28
سامان نجفی رابطه بین رابطه بین نگرش به خواندن، میزان آگاهی از راهبردهای فراشناختی خواندن و توانایی خواندن دانشجویان رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه جهرم کارشناسی ارشد 1394/11/07
سام نظری نقش اصطلاحات بافتمدار در زبان فارسی کارشناسی ارشد 1387/10/25
هستی ناظمی بررسی رابطه ی بین استقلال و سواد خواندن و نگارش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط کارشناسی ارشد 1395/06/31
علی نعمتی ارتقای مهارتهای تعاملی و توانایی صحبت کردن زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی از طریق معرفی روبریک کارشناسی ارشد 1400/06/31
تقی محمد حنون النصیری توسعه مدلی از سبک های پردازش هویت برای زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی و ارتباط آن با توانایی خواندن دکتری
سلما پرهیزگار خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی: در چارچوب "نظریه ساختار بلاغی" کارشناسی ارشد 1392/11/15
مریم پرویز شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: بررسی ارتباط بین نقش رفتار های غیر کلامی معلمان و واکنش رفتاری فراگیران کارشناسی ارشد 1398/06/31
محمود پیشوا بررسی رابطه میان رفتارفکورانه، شخصیت و سطح بسندگی زبان معلمان انگلیسی ایران کارشناسی ارشد 1393/06/31
الهه رفعت بخش بررسی تاثیر بازی های رایانه ای و کاغذمحور نوع داستانی "کی مقصره؟" به عنوان مطالب خواندن گسترده برایجاد انگیزه ویادگیری تصادفی واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی کارشناسی ارشد 1391/08/23
محسن راغ نژاد ارزیابی محتوایی کتاب‌‎های زبان فارسی ( "درس های پایه"، "پایتخت ایران"، "درباره ایران امروز" و "تاریخ فرهنگ و تمدن ایران") در چارچوب طبقه‌بندی تجدید نظر شده بلوم کارشناسی ارشد 1393/06/23
صلاح الدین رحیمی طراحی و اعتبارسنجی مقیاس‌های سبک‌های پردازش هویت و سواد سنجش زبانی و بررسی رابطه آنها برای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: رویکردی ترکیبی دکتری 1400/06/31
ابراهیم رحیمی توانش تعاملی در آزمون های شفاهی گروهی: تدوین مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی بر اساس شاخصه های برجسته از دیدگاه ارزیابان دکتری
سارا رحمانی باوریانی بررسی رابطه بین انگیزش، راهبردهای فراشناختی، استقلال و پیشرفت تحصیلی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1394/08/11
ناصر صبوریان زاده بررسی شیوه های آموزشی معلمان در کلاس های فراگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی با تمرکز بر زبان آموزان معلول دکتری 1397/04/31
علیرضا سبزه پرور بررسی رابطه ی بلوغ خواندن، راهبردهای خواندن و جنسیت با درک مطلب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1392/12/20
نداالسادات سادات جهرمی ادراک معلمان زبان انگلیسی از آموزش ثمربخش: مقایسه ی معلمان خبره و معلمان تازه کار کارشناسی ارشد 1396/12/19
مصطفی صادقی کهمینی بهشت گمشده ی میلتون از دیدگاه فرضیه ی ادب کارشناسی ارشد 1393/04/10
سینا سعیدی تاثیر آموزش تحلیل گفتمان انتقادی بر رشد مهارت نگارش ترغیبی در زبان آموزان پیشرفته ایرانی کارشناسی ارشد 1392/06/23
پروین صفری ارائه ی مدل ارزشیابی دموکراتیک برای سه آزمون فراگیر در حوزه ی آموزش زبان انگلیسی ایران دکتری 1396/12/17
عفت سلیمی درک معلمان ایرانی زبان انگلیسی دبیرستان در مورد انگیزه زبان آموزی در چارچوب سیستم خود انگیزشی دورنی و KARDS کوماراوادیولو دکتری 1403/06/24
محمد مهدی سرابی تبریزی بازتاب تنش میان کره ی شمالی و کره ی جنوبی در اخبار: بررسی انتقادی گفتمان مطبوعات آمریکایی و روسی کارشناسی ارشد 1392/06/26
مریم شاهدی میزان تسلط دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز بر واژگان آگهی‌های روزنامه‌ای کارشناسی ارشد 1389/06/01
مهران شاه سیاه تاثیر ادراک معلمان بر روی آموزش لغات زبان انگلیسی به زبان آموزان بزرگسال و خوردسال کارشناسی ارشد 1392/10/09
آیت شمس الدینی رابطه ی بین عوامل انگیزه زدا، جهت گیری های انگیزشی و بسندگی زبانی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد 1392/06/30
حسن شریفی اردانی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی درفعالیت های نوشتاری مستقل و تلفیقی آیلتس: بررسی کیفیت و اشتباهات نوشتاری کارشناسی ارشد 1393/07/30
ارزو سبحانی انواع مختلف بازخورد معلم به خطاهای زبانی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و تاثیر ان بر میزان پذیرش شکل صحیح خطاه کارشناسی ارشد 1391/04/27
فاطمه تابع بردبار نگرش مدرسان زبان انگلیسی در مورد نیازهای زبان آموزان کارشناسی ارشد 1397/06/31
مجتبی تقوی فرد بررسی اثر ترتیب نمره‌ دهی بر عملکرد نمره‌ گذاران در ارزیابی مهارت گفتاری با استفاده از مدل چند وجهی راش کارشناسی ارشد 1401/11/15
مجتبی تقوی فرد رویکرد چندجانبه ای راش در ارزیابی مهارت گفتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد
مصطفی تاجگذاری نوشتن برای انتشار در مجلات علمی: مطالعه ترکیبی شکلگیری هویت حرفهای اولیه دانشجویان ایرانی دوره تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی دکتری 1402/06/26
زهرا توکلی طراحی مدل جهانی-بومی آموزش پایداری: مقایسه¬ی آموزش زبان انگلیسی و علوم اجتماعی در ایران دکتری 1400/06/31
الهام تیموری آموزش همزمان زبان انگلیسی به والدین و کودکانشان در ایران کارشناسی ارشد 1393/11/29
مهدخت وطن انواع سوالات مورد استفاده توسط معلمان ایرانی زبان انگلیسی در فرآیند آموزش زبان: بررسی تاثیر سطح بسندگیو نوع فعالیت کلاسی کارشناسی ارشد 1392/12/13
هیوا ویسی فارسی: فراگیری زبان دوم به خطر افتادن زبان اول وتاثیر ان بر یادگیری زبان انگلیسی مطالعه موردی گویش وران کرد زبان ایران دکتری 1392/07/07
مجتبی یعقوبی ارائه چارچوبی با رویکرد دیالکتیک کلامی برای آموزش مهارتهای گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی به فراگیران ایرانی دکتری 1398/06/23
ملیحه یاراحمدی ارایه تصویری از سازگاری آموزشی توسط معلمان زبان انگلیسی دوره متوسطه در کلاس های برخط کارشناسی ارشد 1401/06/30
پریسا یاری بررسی نمود جنسیتی ویژگی های زبانشناختی در کتابهای آموزش زبان انگلیسی در دو سطح کودکان و بزرگسالان : مورد کتابهای درسی Happy و Pacesetter کارشناسی ارشد 1390/11/15
شیوا یزدانی جامعه ‌پذیری علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی: مطالعه مبتنی بر نظریه پردازی داده بنیاد شکل گیری هویت علمی دکتری 1401/10/19
خاطره ظهرابی طراحی الگوی برنامه ی درسی کثرت گرا برای آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان در ایران دکتری 1399/06/31
حسین حیدری تبریزی گامی به سوی تدوین چارچوبی برای ارزشیابی ترجمه دانشجویان کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه های ایران دکتری 1387/08/15
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
تحلیل کلام 120679207 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
تهیه وتدوین مطالب درسی 120645101 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1400
خواندن متون مطبوعاتی 120633521 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1400
نظریه های جامعه شناسی زبان 120643031 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
تهیه و تدوین مواد آموزشی 120644091 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
فنون یادگیری 120633251 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
تهیه وتدوین مطالب درسی 120645101 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
بررسی آموزش زبان در ایران 120642051 2 1 نامشخص 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 8 نتیجه
از 1