سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
ادبیات و علوم انسانی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
اعضای هیأت علمی
اعضای هیات علمی
سید آیت اله رزمجو
سید آیت اله رزمجو
(EN Page)
استاد
بخش زبان های خارجی و زبان شناسی
اتاق: -
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/razmjoo
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
جلال رحیمیان،سید آیت اله رزمجو ,مبانی زبان شناسی 1 ,مرکز نشر دانشگاه شیراز ,1389 , 0- 407- 462- 964- ,ایران- شیراز ,
سید آیت اله رزمجو ,خواندن و درک مطلب واژگان زبان عمومی ,آذران ,1387 ,
سید آیت اله رزمجو،شادی فروتنیان ,مدل های یادگیری و یاددهی مشارکتی (مییم) پیوند زدن تفکر پیپچده مقاطع آموزشی کودکان به دوره دکتری ,انتشارات یمام ,1400 ,7568295 ,تهران ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Fundamental Concepts in Linguistics An Introduction ,0 ,9789643673710 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Fundamental Concepts in Linguistics ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Workbook of Grade Three Junior High School. ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Classified MA Entrance Exams & Concepts Fundamental foundations in TEFL ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Workbook of Grade One Junior High School ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Workbook of Grade Two Junior High School ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Supplementary English Book for Grade one of High School (2nd Ed.). ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Speaking and Listening (1) ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Developing Reading Vocabulary and Grammar An Upper-Intermediate Course ,0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Principles and Theories of Language Teaching ,0 ,97896436744441 ,
Rahmatallah Marzooghi،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,A Dictionary on Education With Principles and Techniques on Translation ,0 ,2738613 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Developing Reading and Vocabulary (خواندن درک مطلب و واژگان) ,0 ,1246769 ,
مقالات
سید آیت اله رزمجو،محمد علی سوزنده فر،سید محمد علی سوزنده فر ،The Effects of Anxiety and Gender on Students’ Speaking Performance ،Sino-US English Teaching ،شماره 0 ،1389 ،صفحات 1 تا 12 ،
سید آیت اله رزمجو،رزمجو سید هیبت اله ،Kohgilooye Dialect Linguistic Analysis and Description Of Phonological System ،The Academy if Science Journal ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 97 تا 122 ،
سید آیت اله رزمجو،لیلا بلوچ ،ترجیح دانشجویان ایرانی نسبت به کاربرد خوش گویی با استفاده از روش دلفی با در نظر گرفتن متغیرهای زیستی، اجتماعی-فرهنگی و تحصیلی ،Journal of Linguistics & Khorasan Dialects ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 103 تا 135 ،
هژار محمدی نکو،سید آیت اله رزمجو ،بررسی دانستن معلم های درس زبان انگلیسی در ایران از دانشآموز مستقل ،فصلنام? مطالعات زبان و ترجمه ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 117 تا 133 ،
عباس خضری،رحمت اله مرزوقی،جعفر جهانی،سید آیت اله رزمجو ،طراحی چارچوب ارزشیابی برنمامه درسی جدید زبان انگلیسی ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 146 تا 160 ،
مهدی یعقوبی،سید آیت اله رزمجو ،اثرات و نحوه ارزیابی پویا، رایانه ای ایستا و درک مطلب ،فصلنامه پژوهش در نظام آموزشی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 25 تا 39 ،
نوشین اسدی،شهرام افراز،سید آیت اله رزمجو ،تاثیر انواع روشهای داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی ،نقد زبان و ادبیات خارجی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 63 تا 99 ،
آذر نجفی،سید آیت اله رزمجو،فرزانه دهقان ،بررسی اثربخشی راهبردهای خود تنظیمی بر انگیزه? تحصیلی در یادگیری مقاله نویسی انگلیسی به عنوان زبان دوم در دانشجویان دارای نشانگان اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 8 ،
افسون پیروزان،سید آیت اله رزمجو،شعله نمازی ،English Language Learning and Reasoning Ability in Iranian Primary Schools An Urgent Need for Curriculum Reappraisal ،International Journal Of Foreign Language Teaching And Research ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 105 تا 114 ،
زینب رحمتی،شهرام افراز،سید آیت اله رزمجو ،مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی ایجاد یک چارچوب بافت-حساس برای تمرین مهارت نوشتن ،پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 30 ،
نوشین اسدی پیران،شهرام افراز،سید آیت اله رزمجو ،تاثیر انواع روشهای داربستی بر توانایی و سبکخواندن زبانآموزان ایرانی ،نقد زبان و ادبیات خارجی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 63 تا 99 ،
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,A Content Analysis of the TEFL M.A. Entrance Examinations (Case Study Majors Courses) ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,1389 ,pp. 159-170 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Pseudo versus Genuine Eclecticism ,Roshd Foreign Language Teaching Journal ,vol. 0 ,1389 ,pp. 56-64 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Language and Identity in the Iranian Context ,مهارتهای زبان دانشگاه شیراز ,vol. 0 ,1389 ,pp. 99-121 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the Teaching Methodology of Shiraz EFL Institutes. ,Journal of Social Sciences and Humanities Shiraz University ,vol. 0 ,0 ,pp. 58-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The Impact of Motivation Types (Instrumental Versus Integrative) Upon Speaking Ability ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics. 11(1) 49-67. ,vol. 0 ,0 ,pp. 49-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,High Schools or Private Institutes Textbooks? Which Fulfill Communicative Language Teaching Principles in the Iranian Context ,The Asian EFL Journal Quarterly ,vol. 0 ,0 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Do High Schools Or Private Institutes Practice Communicative Language Teaching? A Case Study Of Shiraz Teachers In High Schools and Institutes. ,The Reading Matrix Journal ,vol. 0 ,1395 ,pp. 1-35 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,on the relationship between multiple intelligences and language proficiency ,the reading matrix ,vol. 0 ,1393 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the relationship between introversion/extroversion and grammatically judgment ,iranian efl journal ,vol. 0 ,1400 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,on the relationship between dimensions of reflectivity/impulsivity ,iranian journal of language studies ,vol. 0 ,0 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Rahman Sahragard ,On the Relationship between Multiple Intelligences Vocabulary Learning Knowledge and ,Iranian EFL journal Quarterly ,vol. 0 ,1389 ,pp. 82-110 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،majeed movahed ,on the relationship between socio- cultural factors and language proficiency ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2009 ,pp. 59-76 ,
farrokh hajiani،Seyyed Ayatollah Razmjoo،jalal rahimian ,On the Derivational History of Iranian *mairya and Mariyaka ,JOURNAL OF INDO-EUROPEAN STUDIES ,vol. 0 ,2010 ,pp. 361-372 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Idenitity Processing Styles and Lg Proficiency among Persain Learners ,Psychological Reports ,vol. 0 ,2010 ,pp. 822-832 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,A Content Analysis of the TEFL MA Entrance Examinations ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2010 ,pp. 159-170 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،zahra jozaghi ,The Representation of Multiple Intelligences Types in the Top Notch Series ,Pan-Pacific Assiciation of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2010 ,pp. 59-84 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،sima ghasemi ardekani ,A Model of Speaking Strategies for EFL Learners ,The Journal of Teaching Language Skills (JTLS) ,vol. 0 ,2011 ,pp. 115-142 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Developing a Textbook Evaluation Scheme for the Expanding Circle ,Iranian Journal of Applied Language Studies (IJALS) ,vol. 0 ,1390 ,pp. 155-170 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Saeed Mehrpour،Parvaneh Kian ,The Reltionship between Depth and Breadth of Vocab Knowledge and Reading Comprehension ,Jounral of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,2011 ,pp. 97-127 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Language Proficiency Tests in the Iranian Context Do they Represent Communicative Language Testing Model? ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2011 ,pp. 85-96 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,On the Representation of Bloom's Revised Taxonomy in Interchange Coursebooks ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2012 ,pp. 171-204 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Mohammad Hamed Hoomanfard , On the Effect of Cooperative Writing on Students’ Writing Ability WTC Self-efficacy and Apprehension ,World Journal of English Language ,vol. 0 ,2012 ,pp. 19-28 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Farzaneh Dehghan ,Discipline-Specific Writing Strategies used by TEFL Graduate Students ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,1391 ,pp. 1-22 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Saeed Mehrpour،behnaz darban ,On the Effect of Using Games Songs and Stories on Young Iranian EFL Learners' Achievement ,نشریه مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی ,vol. 0 ,1391 ,pp. 101-127 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،hamid ranjbar،Mohammad Hamed Hoomanfard ,ON THE FAMILIARITY OF IRANIAN EFL TEACHERS AND LEARNERS WITH POST-METHOD AND ITS REALIZATION ,International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World ,vol. 0 ,1392 ,pp. 1-12 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Elyas Barabadi،ali arfae ,An Investigation into the Speech Act of Compliment Response in Persain ,International Journal of Applied Linguistics & English Literature ,vol. 0 ,1391 ,pp. 1-9 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،mohamad ali izadpanah ,On the Relationship Between L2 Literacy (Readingand Writing) and Identity Processing Styles of IranianAdvanced EFL Learners ,Journal of Research in Applied Linguistic Studies (RALS) ,vol. 0 ,1392 ,pp. 1-22 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،haleh madani ,A Content Analysis Of The English Section Of University Entrance Exams Based On Bloom’s Revised Taxonomy ,International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World ,vol. 0 ,1392 ,pp. 105-129 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،moslem sadeghi ,On The Effect Of Assessing Three Kinds Of Form-Focused Instruction On EFL Learner’s Academic Achievement ,International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World ,vol. 0 ,2013 ,pp. 342-355 ,
Fatemeh Javanmardi، ،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Developing a Writing Strategy Model for Iranian Context ,Iranian EFL Journal ,vol. 0 ,1392 ,pp. 114-128 ,
Marjan Moiinvaziri،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Demotivating Factors Affecting Undergraduate Learners of Non-English Majors Studying General English A Case of Iranian EFL Context ,The Journal of Teaching Language Skills (JTLS) ,vol. 0 ,1392 ,pp. 41-61 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Rasti ,Scratching the Knowledge Base Surface of Ministry of Education (MOE) English Teacher Supervisors in Iran ,International Journal of Applied Linguistics & English Literature ,vol. 0 ,1392 ,pp. 1-8 ,
،Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,The Relationship between Emotional Intelligence and Reading Comprehension A Case study of Junior Students of Bandar Abbas Islamic University ,Journal of Social Issues & Humanities ,vol. 0 ,1392 ,pp. 1-14 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ،Elyas Barabadi ,The Status of Teaching and Testing L2 Pragmatics among Iranian EFL Teachers ,Modern Journal of Language Teaching Methods (MJLTM) ,vol. 0 ,1393 ,pp. 197-207 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Yaser Khajavi ,Reflective Teaching and language teachers’ practices is online reflection an option ,Asian journal of research in social sciences and humanities ,vol. 0 ,1393 ,pp. 245-255 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,On the Representation of Multiple Intelligence Types in the ILI Intermediate Coursebooks A Coursebooks Evaluation ,Iranian Journal of Applied Language Studies (IJALS) ,vol. 0 ,1393 ,pp. 153-188 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Nasimeh Noohi jadesi ,A SWOT ANALYSIS OF THE JUNIOR HIGH SCHOOL ENGLISH PROGRAMA GROUNDED THEORY APPROACH ,International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World ,vol. 0 ,2014 ,pp. 306-312 ,
Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Afsaneh Baharloo ,The Practicality of Critical Pedagogy from Iranian EFL Instructors’ Viewpoints A Cross Sectional Study ,International Journal of Critical Pedagogy ,vol. 0 ,2014 ,pp. 178-193 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Hamed Babaie Shalmani ,Multimedia Annotation Comparability of Gloss Modalities and their Implications for Reading Comprehension ,Jounral of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,2015 ,pp. 1-41 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Rahele Mavaddat ,On the Relationships Between Justice Judgments Outcomes and Identity Orientations Among Iranian EFL Learners A Structural Equation Model ,Iranian Journal of Language Teaching Research (IJLTR) ,vol. 0 ,2015 ,pp. 101-117 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Marjan Moiinvaziri ,Teachers-To-Be Voices A Grounded Theory Approach towards Challenges Facing Iranian EFL MA Candidates ,Journal of Research in Applied Linguistic Studies ,vol. 0 ,1394 ,pp. 1-22 ,
، ،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Why Focused Feedback? Corrective Feedback on EFL Learners’ Writing Accuracy ,International Journal of Review in Life Sciences ,vol. 0 ,1394 ,pp. 637-643 ,
Zahra Montaseri،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The Effect of Using Competitive and Cooperative Teaching on the WTC of IranianEFL Learners ,International Journal of Language and Applied Linguistics ,vol. 0 ,1394 ,pp. 54-61 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Farzaneh Amiri ,On Iranian EFL Undergraduate Students' Perceptions of Plagiarism ,Journal of Academic Ethics ,vol. 0 ,2016 ,pp. 115-131 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Elyas Barabadi ,Activity Theory Analysis of ELT Reform In Iranian Public Schools ,Iranian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2015 ,pp. 127-166 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Goal Orientations in an EFL Advanced Academic Writing Context ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2015 ,pp. 149-160 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Parvin Safari ,An Exploration of Iranian EFL Teachers’ Perceptions on the Globalization and Hegemony of English ,Qualitative Research in Education ,vol. 0 ,2016 ,pp. 127-166 ,
،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The Potentiality of Computer-Assisted Instruction towards Ameliorating Iranian EFL Learners’ Reading Level ,Computers in Human Behavior ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1-16 ,
Alireza Ahmadi،Ali Darabi bazvand،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Investigating the Validity of PhD Entrance Exam of ELT in Iran in light of Argument-Based Validity and Theory of Action ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2015 ,pp. 1-37 ,
Rahman Sahragard،Afsaneh Baharloo،Seyyed Ayatollah Razmjoo , Practicality of Critical Pedagogy from Iranian EFL Instructors’ Viewpoints A Cross Sectional Study ,International journal of critical pedagogy ,vol. 0 ,2014 ,pp. 178-193 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,|On the Relationship between Imposter Phenomenon and Language Proficiency A Case Study of Shiraz University Non-Major MA Candidates ,English Language Teaching ,vol. 0 ,1395 ,pp. 21-36 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Rahele Mavaddat ,Understanding Professional Challenges Faced by Iranian Teachers of English ,International Journal of English Linguistics ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1-13 ,
Hussein Meihami،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,An emic perspective toward challenges and solutions of self- and peer-assessment in writing courses ,Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1-20 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ، ,The Effect of Two Attention-drawing Techniques on Learning English Idioms ,Journal of Language Teaching and Research ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1043-1050 ,
Nasimeh Noohi jadesi،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,Factors Influencing Iranian Untrained EFL Raters Rating Group Oral Discussion Tasks A Mixed-Method Design ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2016 ,pp. 191-210 ,
،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the Development of a Model of Discipline-specific Reading Strategies in the ,International journal of foreign ,vol. 0 ,1395 ,pp. 99-115 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Elyas Barabadi ,The Emergence of Various Contradictions in Iranian High School English Education under the New CLT-Based Curriculum ,Journal of Teaching Language Skills (JTLS) ,vol. 0 ,2016 ,pp. 41-64 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,A Putative Evaluation Scheme for Critical Appraisal of ELT Papers ,English Language Teaching (ELT) - Imam Khomeini International University ,vol. 0 ,2017 ,pp. 1-18 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Malihe Afhami , FAMILIARITY AND PREFERENCE OF IRANIAN EFL TEACHERS IN USING POST-METHOD CONCEPTS ,The IIOAB Journal ,vol. 0 ,2016 ,pp. 43-52 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Farzaneh ِِDehghan , Developing a Model for Disciplinary Writing Expertise in Postgraduate Teaching En glish as a Foreign Language Programs ,Journal Of Modern Research In English Language Studies ,vol. 0 ,2017 ,pp. 69-87 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Zahra Montasseri ,The Effect of Extensive Reading on Iranian EFL Learners’ Lexical Bundle Performance a comparative study of adaptive and authentic texts ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2017 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,The Impact of Self-Regulatory Strategies on the Essay Writing of EFL Students with and without Attention Deficit Hyperactivity Disorder ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2017 ,pp. 267-290 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Naser Sabourianzadeh ,An Exploration of Practices Adopted by EFL Teachers for Learners with Low-Incidence Disabilities in Inclusive Classes ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,2018 ,pp. 89-110 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Toward the Development of a Model of Political and Socio-Economic Factors Impacting the Motivation of Iranian EFL learners to Learn English ,Journal Of Language And Translation ,vol. 0 ,2018 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Hakimeh Ayoobiyan ,On the Relationship between Teachers Resilience and self-efficacy The Case of Iranian EFL Teachers ,Journal of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,1398 ,pp. 277-292 ,
Khatere Zohrabi،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,Developing and Validating a Pluralistic Curriculum (PC) Model for English Teaching in Iranian High Schools ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2019 ,pp. 31-49 ,
Seyyed Bagher Mirshojaee،Rahman Sahragard،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Iranian Language Teachers’ Passion for the Profession A Qualitative Study1 ,Journal Of Research In Applied Linguistics ,vol. 0 ,1398 ,pp. 44-69 ,
Fazlolah Samimi،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the Development of a Model of Discipline-specific Reading Strategies in the Context of Iranian EFL Learners ,International Journal Of Foreign Language Teaching And Research ,vol. 0 ,2018 ,pp. 99-115 ,
،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,The Effect of Oral Feedback on Iranian EFL Learners’ Complexity and Accuracy in Speaking ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Laleh Dashti ,An examination of IELTS candidates’ performances at different band scores of the speaking test A quantitative and qualitative analysis ,Cogent Education ,vol. 0 ,2020 ,pp. 1-27 ,
،Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Cognitive Ability of Reasoning among Preschool and Early Primary School Students The Proper Psychometric Test and Some of the Influencing Factors ,Iranian Evolutionary And Educational Psychology ,vol. 0 ,2020 ,pp. 295-309 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ، ,Developing a Model of Identity for the Iranian EFL Context with a Focus on Language Proficiency ,Journal Of Language And Translation ,vol. 0 ,1399 ,pp. 113-132 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Rahele Mavaddat ,Similar Positions in Classroom but Different Positions in Class An Analysis of Narratives Based on Darvin and Norton's Investment Model ,Teaching English Language ,vol. 0 ,1399 ,pp. 309-339 ,
،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Pedagogical Remedies to Improve Translation Teaching at Iranian Universities ,Journal Of Language And Translation ,vol. 0 ,1399 ,pp. 0-0 ,
Rahman Sahragard،Mehdi Ziya،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,On the Development of a Tentative Model of a Flipped Classroom Instruction and Its Effect on Iranian Intermediate EFL Learners’ General IELTS Writing ,Journal of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,2020 ,pp. 239-261 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Examining 'Assessment Literacy in Practice' in an Iranian Context Does it Differ for Instructors and Learners? ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2021 ,pp. 1-45 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,The Impact of Socio-Economic Status (SES) on the Iranian EFL Learners’ Identity Processing Styles and Language Achievement ,نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریز ,vol. 0 ,2021 ,pp. 295-332 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،salah eddin Rahimi ,Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers A Mixed Methods Approach ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,1400 ,pp. 99-138 ,
، ،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The effect of newly developed context-sensitive framework of writing practice on Iranian EFL Learners' writing performance ,critical literary studies ,vol. 0 ,1400 ,pp. 201-225 ,
Nasimeh Noohi jadesi،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo , Factors Affecting Untrained Raters’ Cognition in Rating Oral Proficiency of English Language Learners Insights from Iran ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,1400 ,pp. 1-25 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Mina Tavazoei ,A SWOT Analysis of Farhangian University TEFL Program ,Iranian Journal Of Applied Language Studies ,vol. 0 ,1400 ,pp. 19-32 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،salah eddin Rahimi ،Rahman Sahragard،Alireza Ahmadi ,Development and validation of Language Assessment Literacy scale for high school EFL teachers A mixed-methods approach ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,1400 ,pp. 1-20 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Shadab Moslehi ,On the Representation of Bloom’s Revised Taxonomy in TOEFL IBT and IELTS Academic ,نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریز ,vol. 0 ,1400 ,pp. 173-200 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Reconstruction of Iranian Medical ESP Instructors' Professional IdentityA Grounded Theory Approach ,Iranian Journal Of English For Academic Purposes ,vol. 0 ,1400 ,pp. 21-39 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Reconstruction of Iranian Medical ESP Instructors' Professional Identity A Grounded Theory Approach ,Iranian Journal Of English For Academic Purposes ,vol. 0 ,1401 ,pp. 39-0 ,
mehrnoosh eslami،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Mohammad saber Khaghaninejad ,Video Inclusive Portfolios as Teachers' Feedback and EFL Learners' Reading Comprehension ,Teaching English Language ,vol. 0 ,2023 ,pp. 297-333 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Malihe Yarahmadi ,Presenting a Profile of Online Teaching Adaptation among the Iranian EFL High School Teachers ,Journal of English Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,1402 ,pp. 232-254 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Hossein Kargar Behbahani ,The Contribution of Working Memory and Language Proficiency to Lexical Gain Insights from the Involvement Load Hypothesis ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,1402 ,pp. 117-146 ,
Mojtaba Moradi،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,A COMPARISON OF IRANIAN EFL TEACHERS IN ENGLISH LANGUAGE INSTITUTES AND UNIVERSITIES BASED ON ETHICAL AND CULTURAL VALUES ,SYNESIS ,vol. 0 ,1401 ,pp. 396-426 ,
Mojtaba Moradi،Rahman Sahragard،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Iranian EFL Teachers’ Beliefs in English Language Institutes and Universities ,Journal Of Language And Translation ,vol. 0 ,1401 ,pp. 83-95 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ،Rahman Sahragard ,Postmethod Pedagogy Macrostrategies Utilized by Iranian EFL Teachers ,Iranian Journal Of English For Academic Purposes ,vol. 0 ,1402 ,pp. 12-35 ,
، ، ،Seyyed Ayatollah Razmjoo، ، ,Trait Perfectionism L2Anxiety and Willingness to Communicate Among Adolescents Evaluating the Roles of Worrying About Mistakes and Mistake Rumination ,Journal of Psychoeducational Assessment ,vol. 0 ,2024 ,pp. 1-17 ,
Hamideh Fallah،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Rahman Sahragard، ,Factors Contributing to Iranian EFL Institute Teachers' Identity Reconstruction in Online Classes ,Journal of Research in Applied Linguistics ,vol. 0 ,1403 ,pp. 3-16 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,Presenting a Profile of Teacher Agency among Iranian EFL University Instructors ,Applied Research On English Language ,vol. 0 ,1403 ,pp. 111-132 ,
، ،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The Effect of Scaffolding Types on Iranian EFL Learners’ Reading Ability and Reading Strategy in Different Experimental Situations ,Journal Of Language And Translation ,vol. 0 ,1403 ,pp. 93-110 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ،Rahman Sahragard ,Achievement Goal Orientations of Iranian EFL Teachers in Postmethod Pedagogy Expertise ,Iranian Journal Of Educational Sociology ,vol. 0 ,1403 ,pp. 26-35 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ، ، ,The Relationship of Aspects of Identity Awareness of Brain-Friendly Instruction and Language Skills A Correlational Study ,Iranian Evolutionary And Educational Psychology ,vol. 0 ,1403 ,pp. 235-250 ,
، ، ،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Investigating the ELT-based Reform in Iranian Senior High Schools An Activity Theory Analysis ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,1403 ,pp. 0-0 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Saeed Fazli Khankahdani ,Challenges in Constructing the Professional Identity of Iranian EFL Teachers A Narrative Inquiry ,Iranian Journal Of Applied Language Studies ,vol. 0 ,1403 ,pp. 34-61 ,
همایش ها
سید آیت اله رزمجو،معصومه کریم زاده ,The Effect of Test Types on Reading Comprehension Performance of Male and Female Iranian EFL Students ,The International EFL Conference ,1388 ,ترکیه - ازمیر ,
سید آیت اله رزمجو،محمد مکی ,Communication Strategies Employed by Iranian EFL Learners of Different Proficiency Levels in the Iranian Language Instit ,همایش آموزش ربان انگلیسی ,1388 ,اصفهان ,
سید آیت اله رزمجو،فاطمه جمشیدی ,On the Semantic Distinctions of Homophones Homonyms and Homographs in ,همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی ,1388 ,مشهد ,
سید آیت اله رزمجو،مریم رئیسی ,A Linguistic Analysis of the phonological system of Dusirani ,همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی ,1389 ,مشهد-ایران ,
سید آیت اله رزمجو , Shirazi Diallect The Study of Phonological System of ,همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی ,1389 ,مشهد-ایران ,
سید آیت اله رزمجو،لیلا بلوچ ,Iranian students’ attitudes toward the use of euphemism … ,همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی ,1388 ,مشهد-ایران ,
سید آیت اله رزمجو،جلال رحیمیان،فاطمه حصیری ,On the Phonological System of Bordekhouni Dialect ,The First International Conference on Iran's Desert Area Dialects ,1389 ,سمنان ,
سید آیت اله رزمجو،ثمینه رازقی ,Jahromi Dialect A Linguistic Analysis of the Phonetic System and Phonological Processes ,The First International Conference on Iran's Desert Area Dialects ,1389 ,سمنان ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,High Schools or Private Institutes Tests? Which Represent Communicative Language Testing Model ,The Fourth Conference on Issues in Teaching English Language and Literature ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Do the Language Functions of High School Textbooks Meet the Needs of Communication? ,The Fifth Asia TEFL conference. ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,High Schools or Private Institutes Textbooks? Which Fulfill Communicative Language Teaching Principles in the Iranian Context? ,The Asian EFL Journal Conferenc. ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The Criteria for the Development of Gramar and Writing Textbooks. ,The First Conference on Education . ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,A Content Analysis of the 2007 TEFL M.A. Entrance Examinations. ,The 4th IELTI Conference at the University of Tehran. ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The Impact of Motivation Types (Instrumental Versus Integrative) Upon Speaking Ability. ,The 4th IELTI Conference at the University of Tehran. ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the Relationship between Introversion/Extroversion and Grammaticality Judgment among the Iranian EFL Learners. ,International Language Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the Relationship between Reflectivity/Impulsivity and Language Proficiency among the Iranian EFL Learners ,International Language Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,On the Relationship between Multiple Intelligences and Language Proficiency ,International Conference on Language Teaching & Learning ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,on the impact of knowledge of etymology and ,the 6th international tellsi conference faculty of literatur & humanities ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Touraj Jalili ,Addressing CLT’s Problems Modeling a Personal-Construct Approach ,TELSSI Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo، ,A SWOT Analysis of the Junior High School English Program A Grounded Theory Approach ,Language Literature and Linguistics ,
Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,Teacher Turnover & Teacher Retention A Case of Iranian EFL Context ,The 1st International Interdisciplinary Conference On Art Language & Technology ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،mahmoud pishva ,On the relashionship between Teacher Personality Teacher Proficiency and their Reflective Behaviour ,The 10th International TELLSI Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Elyas Barabadi ,The effects of instruction in developing inter-languag pragmatics competencee ,The Second National Conference on Language Discourse and Pragmatics ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Rahele Mavaddat ,Understaning Prfessional Challanges Faced by Iranian Teachers of English ,TELLSI 12 ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Najme Pourjafarian ,Language Teacher Professional Development Based on Dialogic Engagement A Dialogically Based Model ,The 13th International TELLSI Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Elham Khosravian ,دیدگاه زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی در ایران در خصوص کتب تازه تالیف شده زبان برای مقاطع هفتم و هشتم ,چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مطالعات زبان ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Farhang Daneshfard ,Factors Affecting WTC among Irnain EFL Learners ,دانشگاه فرهنگیان ,
Nasimeh Noohi jadesi،Seyyed Ayatollah Razmjoo،Alireza Ahmadi ,Investigating the factors influencing Iranian untrained raters rating oral proficiency of Iranian EFL learners ,2nd conference on new trends in English language teaching and testing ,
Nasimeh Noohi jadesi،Alireza Ahmadi،Seyyed Ayatollah Razmjoo ,The role of rating techniques in assessing speaking skill ,2nd conference on new trends in English language teaching and testing ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Seyed Behrouz Behzadi ,On the Cultural Censorship of English Textbooks in Iran Possible or Impossible Necessary or Unnecessary ,The Fourth National Conference on English Studies and Linguistics ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Mahdi Modarres Mosadegh ,Teacher’s Perspective on Labovian Narrative Approach for IELTS Preparation Courses ,The 16th International TELLSI Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Shadab Moslehi ,A Content Analysis of ESP Course Books for the Medical and Paramedical Students of Medical Sciences Bloom’s Revised Taxonomy ,The 16th International TELLSI Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,َAn Introduction to Statistics in Applied Linguistics ,The 16th International TELLSI Conference ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Sahar Abbasi Sardari ,On the Relative importance of different attributes in TEFL Speaking Test Items Cognitive Diagnostic Modelling ,Bridging Theory and Practice ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Mahdi Sadeghi Darvishi ,The Effect of Teachers' Written Corrective feedback on EFL Learners' Appropriate Use of English Article System ,Bridging Theory and Practice ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Maryam Azarian ,A COMPARATIVE EFFECT OF SELF-ESTEEM AND SELF-REGULATION ON IRANIAN EFL LEARNERS’ LISTENING COMPREHENSION ,The first national conference on recent developments in English language teaching Literature and translation ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo , A workshop on Advanced Statistical Analysis (Revised Version) ,The first national conference on recent developments in English language teaching Literature and translation ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Ali Banisharif ,On the Development of an Evaluation Model for the Classroom Observation in the Iranian EFL Contexta ,The first national conference on recent developments in English language teaching Literature and translation ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo ,A Pathology of ELT Regarding Research Paradigms ,The Power of Words in Linguistics and Literature ,
Seyyed Ayatollah Razmjoo،Elham Khosravian ,Iranian EFL Teachers and Students` Viewpoints Regarding the Newly Developed English Textbooks of 7th and 8th Grades ,The 4th international conference on applied research in language studies ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
وحید قادری
تاثیر تماشای فیلم و انجام بازیهای ویدئویی بر فراگیری واژگان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ای تطبیقی
کارشناسی ارشد
1400/06/31
نورالله منصورزاده
دکتری
نسیمه نوحی جدسی
بررس نقاط قوت و نقاط ضعف فرصت ها و تهدیدهای برنامه زبان انگلیسی دوره راهنمایی در ایران
کارشناسی ارشد
1389/11/01
مرضیه احمدی
رابطه بین سبک های یادگیری و راهبردهای نگارشی در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/06/31
دعاء الشمری
ارایه مدلی برای ابعاد هویت در میان دانشجویان زبان انگلیسی عراقی و رابطه آن با مهارت گفتار
دکتری
منتظر نعمه رضا الصوفی
ارائه مدلی از توانش دیجیتال برای زبان آموزان انگلیسی عراقی و ارتباط آن با عمق و گستردگی واژگان
دکتری
علیرضا اسدزاده رونیزی
شکل گیری هویت حرفه ای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی با تکیه بر تنش ها: نظریه داده بنیاد
کارشناسی ارشد
زهرا بهادری جهرمی
تاثیر سبک های هویتی بر بسندگی بیانی زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/06/20
علی بنی شریف دهکردی
ارائه مدل ارزیابی برای مشاهده کلاس درس زبان انگلیسی در بافت ایرانی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
علی بنی شریف دهکردی
ارائه مدلی برای هویت آسیب دیده عاطفی مدرسان زبان انگلیسی بر اساس نظریه داده بنیاد
دکتری
الیاس برآبادی فرمان آبادی
تحلیل تغییرات جدید آموزش زبان انگلیسی در مدارس دولتی بر اساس نظریه فعالیت
دکتری
1394/06/21
هما بارگاهی
واکاوی ادراکات مدرسان زبان انگلیسی درباره اتخاذ تدریس آنلاین در دوران پسا-کرونا و ارتباط آن با ابعاد هویت
کارشناسی ارشد
بهناز دربان
-
کارشناسی ارشد
1389/06/31
لاله دشتی
: بررسی عمکرد متقاضیان آزمون آیلتس دربازه های نمره ای مختلف بخش مکالمه: تحلیل کمی و کیفی
دکتری
1399/06/31
مهروش ده بزرگی
تاثیرگستردگی واژه ها برکیفیت دگرگویی درخلاصه نویسی زبان اموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/07/30
پریسا دهقانی
ارائه ی تصویری از جنبه های هویت برای معلمان زبان انگلیسی ایرانی:رویکرد نظریه ی داده بنیاد
کارشناسی ارشد
فرزانه دهقان
تدوین مدل دانش تخصصی نوشتاری برای دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس رویکرد مدلسازی معادله ساختاری
دکتری
1392/03/01
فاطمه احقاقی جهرمی
بررسی همبستگی ابعاد هویت و توانایی درک مطلب در میان دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1401/05/12
ابراهیم فلاحی
تاثیر انگیزه و نگرش نسبت به خواندن بر کیفیت و میزان یادگیری لغات از طریق خواندن.
کارشناسی ارشد
1392/10/09
حمیده فلاح
بازسازی هویت معلمان زبان انگلیسی آموزشگاه های ایران در کلاس های برخط
کارشناسی ارشد
1400/11/15
زهرا فارمر
بازنمایی انواع هوش چند گانه در کتاب های سطح متوسط کانون زبان ایران: ارزیابی کتاب
کارشناسی ارشد
1390/01/01
سعید فضلی خانکهدانی
چالش های شکل گیری هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی :پژوهش روایتی
کارشناسی ارشد
1402/06/20
محمدرضا قهرمانی
تاثیر دو شیوه تکلیف محور و قالب محور بر توانایی خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی دانش آموزان ایرانی مقطع دبیرستان
کارشناسی ارشد
1392/06/31
فخرالسادات قاسمیه
رابطه بین قومیت ملی و بسندگی زبان انگلیسی در میان معلمان ایرانی انگلیسی زبان
کارشناسی ارشد
1390/12/24
زبیر حمد محی
توسعه یک مدل تفکر محاسباتی برای فراگیران زبان انگلیسی دولت منطقه کردستان و ارتباط متقابل آن با تراکم واژگان
دکتری
بهمن حسنزاده
ساخت روبریک مشارکتی برای مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی براساس دیدگاه دبیران و مدرسان
کارشناسی ارشد
1402/06/26
فاطمه حصیری
بازنمایی کنش اجتماعی در گفتمان فارسی و انگلیسی: تحلیل گفتمان انتقادی در مورد انرژی هسته ای در روزنامههای ایران و آمریکا
کارشناسی ارشد
1390/04/15
حمیدرضا حسنی باغینی
ابعاد هویت و سطوح واژگان در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
زهرا همایون زاده
بررسی سواد ارزشیابی در عمل در یک بافت ایرانی: آیا تفاوتی میان استادان و دانشجویان وجود دارد؟
کارشناسی ارشد
1398/06/26
محمدعلی ایزدپناه
رابطه بین سواد (خواندن و نوشتن) و سبکهای پردازش هویت در میان زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/10/06
سیدمحمد جعفری
شکل گیری هویت حرفه ای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی در حوزه پزشکی:رویکردی نظریه بنیاد
دکتری
1400/12/22
زهرا جوزقی
بررسی نمودهوش چندگانه در عوامل پایه ای آموزش زبان انگلیسی:مدرسین،زبان آموزان و کتب آموزشی
کارشناسی ارشد
1390/06/30
زهرا کریمی
رابطه میان ابعاد هویت مدیریت زمان و آموزش ذهن-سازگار درمیان معلمان زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1403/06/24
الهه کاظم پورفرد
بازنمایی چارچوب اصلاح شده بلوم در کتابهای اینتر چنج
کارشناسی ارشد
1389/11/11
پروانه کیان
رابطه بین عمق و اندازه واژگان و درک متون در میان فراگیران زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1389/03/01
مرضیه کوثر
تاثیر بازخورد همکاران و زبان آموزان بر پیشرفت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی بارویکرد تدریس
کارشناسی ارشد
1396/11/10
هاله مدنی
تحلیل محتوایی بخش انگلیسی آزمون ورودی دانشگاه ها بر اساس مدل اصلاح شده ی بلوم
کارشناسی ارشد
1391/08/01
نیره مهدی یار
بررسی رابطه جنبه هایی از هویت و توانایی نگارش در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/06/31
سید محمد علی منصوریان
تأثیر جایگاه اقتصادی- اجتماعی زبان آموزان ایرانی بر سبکهای پردازش هویت و پیشرفت زبان انگلیسی
دکتری
1399/06/31
راحله مودت
قضاوت بر عادلانه بودن ارزشیابی، سرمایه گذاری و پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: رویکرد ترکیبی
دکتری
1399/06/31
راحله مودت
درکی از چالش های حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1391/08/24
علی مهدی زاده نادری
تاثیر نوع برنامه درسی بر بسندگی زبان انگلیسی در بافت ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/10/06
شراره میراستوار
تحلیلی مقابله ای از گفتمان شعارهای تبلیغاتی ایرانی و انگلیسی
کارشناسی ارشد
1393/10/06
علی محمدی نیا
تاثیر مدل آموزشی فلیپ بر روی توانایی مهارت گفتاری زبان آموزان با تاکید بر سطوح بالای تفکر در طبقه بندی اصلاح شده بلوم.
کارشناسی ارشد
1403/06/20
مرجان معین وزیری
ارائه مدلی برای چالش های پیش روی دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان فعلی و آینده
دکتری
1394/12/03
محبوبه معینی
تاثیر یادگیری لغت مبتنی بر فعالیت بر کامل کردن متنهای ناکامل در زبان آموزان سطح متوسط
کارشناسی ارشد
1391/06/29
هستی ناظمی
بررسی رابطه ی بین استقلال و سواد خواندن و نگارش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط
کارشناسی ارشد
1395/06/31
نسیمه نوحی جدسی
بررسی عوامل موثر بر شیوه ارزیابی ارزیابان آموزش ندیده ایرانی در مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی
دکتری
1395/06/31
تقی محمد حنون النصیری
توسعه مدلی از سبک های پردازش هویت برای زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی و ارتباط آن با توانایی خواندن
دکتری
محمود پیشوا
بررسی رابطه میان رفتارفکورانه، شخصیت و سطح بسندگی زبان معلمان انگلیسی ایران
کارشناسی ارشد
1393/06/31
صلاح الدین رحیمی
طراحی و اعتبارسنجی مقیاسهای سبکهای پردازش هویت و سواد سنجش زبانی و بررسی رابطه آنها برای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: رویکردی ترکیبی
دکتری
1400/06/31
سارا رحمانی باوریانی
بررسی رابطه بین انگیزش، راهبردهای فراشناختی، استقلال و پیشرفت تحصیلی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1394/08/11
سیده سارا رمضانی
تاثیر بازخورد جمعی همکاران و زبان آموزان در تدریس ژرفاندیش بر پیشرفت مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/12/16
سعید ریزی
بازخورد سنتی و برخط معلم و بازخورد بر خط همکلاسی در ایران: مطالعه ی تطبیقی مهارت نوشتاری
کارشناسی ارشد
1395/10/21
نسیم روزبهانی
رویکرد داده بنیاد به هویت حرفه ای معلمان آموزش زبان انگلیسی کلاس های جوانان و بزرگسال
کارشناسی ارشد
ناصر صبوریان زاده
بررسی شیوه های آموزشی معلمان در کلاس های فراگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی با تمرکز بر زبان آموزان معلول
دکتری
1397/04/31
مهران شاه سیاه
تاثیر ادراک معلمان بر روی آموزش لغات زبان انگلیسی به زبان آموزان بزرگسال و خوردسال
کارشناسی ارشد
1392/10/09
مهدخت وطن
انواع سوالات مورد استفاده توسط معلمان ایرانی زبان انگلیسی در فرآیند آموزش زبان: بررسی تاثیر سطح بسندگیو نوع فعالیت کلاسی
کارشناسی ارشد
1392/12/13
ملیحه یاراحمدی
ارایه تصویری از سازگاری آموزشی توسط معلمان زبان انگلیسی دوره متوسطه در کلاس های برخط
کارشناسی ارشد
1401/06/30
خاطره ظهرابی
طراحی الگوی برنامه ی درسی کثرت گرا برای آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان در ایران
دکتری
1399/06/31
ساناز دقت
بررسی انتقادی گفتمان در سخنرانی های کاندیدای دموکرات انتخابات 2008 آمریکا از
کارشناسی ارشد
1388/02/30
سیدمیرمسعود صدری
بررسی زبان شناختی ابزارهای برجسته سازی ادبی (هنجارگریزی معنایی و توازن آوایی) در غزلیات حافظ و شکسپیر بر مبنای رویکرد صورتگرایی
کارشناسی ارشد
1390/06/26
مرتضی عباسی
بررسی رابطه بین دانش پیشین از ژانر متن و عملکرد خواندن زبان¬آموزان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1387/05/02
سولماز یزدان پناهی
نشانگرهای درگیرکننده در مقالات مجلات علوم انسانی و علوم محض
کارشناسی ارشد
1392/07/10
لیلا اکبرپور
گامی به سوی تدوین الگویی برای آموزش زبان انگلیسی در ایران بر اساس رویکرد تعلیم و تربیت انتقادی
دکتری
1394/12/19
غلامرضا اخوندعلی
روش های تدریس معلمان آموزش زبان انگلیسی ایرانی و نگرش های آنها درباره فراگیری و فراگیر موفق: بررسی تجربه آموزشی، مدرک تحصیلی و جنسیت
کارشناسی ارشد
1390/06/20
محمد عبدالجبوری
بررسی تاثیر بافت، تحلیل ساختاری کلمات و نقشه های مفهومی بر یادگیری کلمات برای زبان اموزان سطح متوسط انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1402/04/27
محمدعلی ایزدپناه
تأثیرآموزش زبان انگلیسی به واسطه زبان اول بر یادگیری و خود تنظیمی زبان آموزان ایرانی در چارچوب پساروش و رویکرد اجتماعی فرهنگی
دکتری
فروه امین
بررسی ویژگیهای هویتی معلمان زبان انگلیسی و تامل انتقادی آنها در آموزش
کارشناسی ارشد
1393/06/22
الهام اصغری آستانه
تجزیه و تحلیل گفتمان ساخت خودکارآمدی زبان انگلیسی در زبان آموزان ایرانی در محیط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
زینب باقری نجف آباد
تحلیل محتوای کتب آزفا ( زبان فارسی، احمد صفارمقدم) براساس طرح ارزیابی تلفیقی
کارشناسی ارشد
1398/03/20
رضا بیات ترک
نگرش استادان و دانشجویان در مورد کلاسهای برخط رشته کارشناسی ارشد در زمان همه گیری کوید 19 در چند دانشگاه ایران
کارشناسی ارشد
1401/11/15
بهنام بزمی
بررسی استفاده از چهره نماها در ارتباط بین فراگیران زبان با معلم خود دربرنامه واتسآپ
کارشناسی ارشد
1402/06/29
فاطمه بشارتی سرملی
ارزیابی پویا با رویکرد تعاملی به دو صورت چهره به چهره و بر پایه شبکه یک مطالعه مقایسه ای
دکتری
1395/12/02
سیما بینا
نقش ارتباطی و کارکرد آثار گرافیک در مجموعه کتابهای «زبان فارسی» دکتر احمد صفار مقدم
کارشناسی ارشد
1401/06/29
زهرا چابک رو
ارزیابی برنامه آموزش انگلیسی یک مدرسه دو زبانه در ایران بر اساس مدل SWOT
کارشناسی ارشد
1392/06/25
علی دارابی بازوند
بررسی کاربرد آزمون متمرکز دکتری رشته زبان انگلیسی با توجه به رویکرد روایی استدلال محور و نظریه عمل
دکتری
1394/12/08
مریم داورپناه
بررسی رابطه بین انگیزه های درونی بیرونی وسیله ای و ترکیبی و عمق دانش لغوی زبان آموزان ایرانی رشته انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/06/21
مهرنوش اسلامی
مقایسه مدارس دوزبانه و موسسات آموزش زبان: بررسی مهارت درک مطلب،درک شنیداری،دانش واژگان و دانش دستوری زبان آموزان.
کارشناسی ارشد
1391/04/25
مهرنوش اسلامی
بررسی تأثیر مستند سازی ویدیویی به عنوان روش بازخورد معلمان بر درک مطلب انگلیسی زبان آموزان ؛ تدوین یک مدل
دکتری
1401/11/15
فرمان فهام
نقش سبکهای یادگیری در استفاده از راهکارهای درک شنیداری زبان انگلیسی توسط شنونده های ماهر و مبتدی ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/10/14
عذرا قندهاریون
تصویر ِ"بهشت های گمشده": بخش های مختلف از کهن الگو و تکامل آن ها
کارشناسی ارشد
1387/06/01
سمانه حبیبی
رابطه میان استقلال، تحمل ابهام، راهبردهای فراشناختی و پیشرفت مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/04/28
جواد حسنی
نقش متون ترجمه شده و بومی شده در افزایش درک مطلب زبان خارجی توسط دانش آموزان ایرانی در مقطع راهنمایی
کارشناسی ارشد
1391/07/12
محمود حیدریه
تاثیر سواد سنجش معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر عمکلرد آنها از نظر تدریس و آزمون سازی
دکتری
مریم همایون زاده
مقایسه دو رویکرد سبک محور به آموزش نگارش در زبان انگلیسی: روش انگلیسی با اهداف ویژه با روش بلاغت نوین
کارشناسی ارشد
1391/04/28
صادق الغراوی
نمود طبقه بندی اصلاح شده بلوم در کتاب درسی انگلیسی اکادمی پلیس عراق
کارشناسی ارشد
1402/05/24
سیدعلی حسینی
بررسی تاثیر هویت قومی زبان آموزان ایرانی بر انگیزش و بسندگی آنها در زبان انگلیسی: مطالعه موردی زبان آموزان ترک و بلوچ
کارشناسی ارشد
1391/03/17
پگاه جعفرپور
ادراک معلمان ایرانی زبان انگلیسی از رویکرد ژانر محور به آموزش مهارت صحبت کردن
کارشناسی ارشد
تورج جلیلی
بررسی دلایل عملکرد متفاوت سئوالات آزمون درک مطلب به زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1391/04/28
زهرا جوکار
بررسی رابطه بین استقلال،انگیزه و معدل دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه پیام نورشیراز
کارشناسی ارشد
1390/04/01
آمال صبار جلید جلید
تأثیر راهبردهای شناختی خوانداری بر درک انواع مختلف متون برای فراگیران عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: یک مطالعه ترکیبی
دکتری
طاهره کاربر
بررسی تاثیر انگیزه انسجامی در مقابل انگیزه ابزاری ، کاربرد راهکارهای یادگیری و جنسیت برروی بسندگی زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/12/24
علی اصغر کارگر
تاثیر فعالیت ترجمه همیار محور بر پیشبرد دانش منظور شناختی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1391/09/29
مرجان خادمی پور
راهکارهای یادگیری زبان به کار برده شده توسط خودآموزان و زبان آموزانی که در کلاس شرکت می کنند: مطالعهی موردی دانشگاه پیام نور
کارشناسی ارشد
1389/03/01
عباس خضری
طراحی و اعتباریابی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
دکتری
1398/06/27
محمدرضا خورشیدی
بررسی رابطه بین ابعاد هویت، لذت یادگیری زبان خارجی و دامنه واژگان زبان آموزان پیشرفته زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1402/06/20
حمید کیان مهر
بررسی راهکارهای یادگیری واژگان زبان فارسی توسط غیر فارسی زبانان و عوامل موثر بر آنها
کارشناسی ارشد
1388/04/17
فرزاد محمودی لرگانی
مقابله برنامه های درسی انگلیسی موسسات و معلمان در ایران
کارشناسی ارشد
1392/12/13
سارا مشایخ
بررسی تاثیر اموزش تفکر انتقادی بر درک مطلب، انگیزش و نگرش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1389/06/31
حسین میهمی
نقش تعامل در رشد هویت فرهنگی مدرسان دروس انگلیسی عمومی و انگلیسی با اهداف ویژه
دکتری
1397/11/30
زهرا السادات میرسنجری
بررسی نمود خصوصیات تخصص در تدریس در میان معلمان تازه کار و با تجربه زبان انگلیسی در محیط دبیرستان ها و دانشگاه در ایران
دکتری
1395/11/18
سیدباقر میرشجاعی
یادگیری حرفه ای دبیران زبان انگلیسی ایرانی بر اساس سیستم های طبیعی یادگیری مغز
دکتری
1398/10/28
حسین میرزائی
رابطه بین اضطراب زبانی، منبع کنترل و مهارت زبانی در کلاس های برخط : مطالعه موردی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1400/09/21
احسان محمدی نژاد کهتکی
طراحی مدل اعمال نقش هویت ملی زبان آموزان زبان انگلیسی در مدارس ایران: با استفاده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کتب درسی دوره دبیرستان
دکتری
1399/06/10
ساناز مهذبیه
تحلیل انتقادی تصاویر فیلمهای آموزشی کتابهای تاچ استون
کارشناسی ارشد
1392/12/06
مریم مختاریان
بررسی چالش ها و فرصت های آموزش زبان انگلیسی از راه دور به شکل اضطراری در طول همه گیری کووید- 19
کارشناسی ارشد
1401/11/15
میلاد مصدق
سازگاری معنایی دو ترجمه انگلیسی از ده شعر حافظ با اصل آن
کارشناسی ارشد
1400/06/29
راحله موسوی
تاثیر سبک های شناختی تکانش گری و تامل گرایی بر روی فعالیت های نوشتاری مستقل و تلفیقی آیلتس زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
امیر نعامی
تاثیر آموزش فرایند محور و نقش دو متغیر عدم وابستگی به زمینه و آگاهی از دستور زبان در فراگیری ساختار مجهول زبان انگلیسی توسط دانش آموزان ایرانی
دکتری
1400/03/26
سراج الدین نفس ارجنلی
بررسی باورهای معلمان زبان انگلیسی از بازخورد اصلاحی شفاهی در کلاس های برخط و حضوری در مؤسسات زبان ایران
کارشناسی ارشد
1402/12/09
فاطمه نامدار
بررسی نیازهای توسعه حرفه ای معلمان ایرانی در حوزه آموزش زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1400/06/31
اطهر ناسک
بررسی رابطه ی بین شخصیت فراگیران بزرگسال و عملکرد انان در خواندن و درک مفاهیم زبان دوم
کارشناسی ارشد
1393/06/30
سارا نیسی
بررسی عوامل موثر در عملکرد نوشتاری دانشجویان ایرانی در زبان انگلیسی : رویکرد ساختاری
دکتری
1396/06/28
سعیده رنجبر
موقعیت های روزمره از دیدگاه مقایسه عملکرد منظور شناختی انگلیسی زبانان و زبان آموزان زبان انگلیسی در نظریه کنش گفتار ________________________________________
کارشناسی ارشد
1389/06/01
افروز رضایی
رابطه بین هوش هیجانی، راهکارهای مورداستفاده در آزمون و بسندگی زبان آموزان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1391/07/12
زهرا روزیطلب
بررسی گفته عمل و نقشهای زبانی در مکالمه های شنیداری مجموعه Total English
کارشناسی ارشد
1391/07/12
سروش روشن
تأثیر هدف خواندن بر یادگیری اتفاقی کلمات زبان دوم در کوتاه مدت و بلند مدت و انگیزه یادگیری زبان
کارشناسی ارشد
1389/06/01
علی جان سعدی پور
بررسی علل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان مدارس راهنمایی شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1391/08/23
علیرضا سبزه پرور
بررسی رابطه ی بلوغ خواندن، راهبردهای خواندن و جنسیت با درک مطلب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1392/12/20
مسلم صادقی
بررسی هویت نقش در میان معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبانی خارجی
دکتری
1395/06/20
الهام صادقی مزیدی
ارزیابی مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی :مقایسه ی سه حالت آزمون
کارشناسی ارشد
1392/06/18
پروین صفری
ارائه ی مدل ارزشیابی دموکراتیک برای سه آزمون فراگیر در حوزه ی آموزش زبان انگلیسی ایران
دکتری
1396/12/17
الهام صالحی
بررسی آگهی¬های تلویزیونی از دیدگاه گفتمان شناسی انتقادی
کارشناسی ارشد
1389/10/01
ابوالفضل شاه علی
بررسی عملکرد جملات چند استفهامی زبان فارسی در چهارچوب اصل اثر برتری
کارشناسی ارشد
1387/12/01
امیرحسین شاه بالا
ارزیابی فهم متون از طریق منطق فازی
کارشناسی ارشد
1389/10/04
مریم شاهدی
میزان تسلط دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز بر واژگان آگهیهای روزنامهای
کارشناسی ارشد
1389/06/01
مهسا شیخ عطار
بررسی رابطه خودکارآمدی و احساس فریبکاری با درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1387/12/14
زهرا شعرا
بررسی بازنمایی جتسیت در مجموعی کتابهای انگلیسی Touchstone
کارشناسی ارشد
1391/04/28
پریسا شجاعی نژاد
بررسی عوامل موثر برخلاصه نویسی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/08/11
نوشین صیامی
بررسی رابطه ی بین درک مطلب، راهبردهای خواندن و هوش هیجانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط
کارشناسی ارشد
1394/06/25
سید محمد علی سوزنده فر
بررسی عملکردهای گفتار و زبان در متون top_notch
کارشناسی ارشد
1389/11/11
سید محمد علی سوزنده فر
الگویی پیشنهادی در مورد هویت گشتاری در آموزش برای آموزگاران ایرانی آموزش زبان انگلیسی
دکتری
1394/08/25
محبوبه تباشیر
ارزیابی هم راستایی عمودی کتاب های درسی انگلیسی رسمی ایران (سری ویژن) از نظر طبقه بندی اصلاح شده بلوم
کارشناسی ارشد
1401/11/15
محمد تمیمی
تدوین الگویی از یادگیری مشارکتی براساس نظر و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ای ترکیبی
دکتری
الهام وزین
تاثیر استفاده از بازخورد همزمان و غیرهمزمان برخط گروه همسان بر سطح نگارش فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم و دقت بازخوردها و عملکرد بازخوردهای آنها
کارشناسی ارشد
1395/09/02
محسن ویسی
به کارگیری زمینه سازی در بازیابی واژگان و درک خواندن/شنیداری زبان آموزان خارجی زبان انگلیسی: شواهدی از تکنیک های زمینه سازی معنایی و املایی-آوایی
دکتری
1403/03/07
پریسا یاری
بررسی نمود جنسیتی ویژگی های زبانشناختی در کتابهای آموزش زبان انگلیسی در دو سطح کودکان و بزرگسالان : مورد کتابهای درسی Happy و Pacesetter
کارشناسی ارشد
1390/11/15
زهره یزدانی
بررسی تاثیر شیوه های استنباط از متنهای روایی و توضیحی بر درک مطلب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1391/07/11
مهدی ضیاء
تدوین یک مدل آزمایشی کلاس آموزش معکوس و تاثیر آن بر مهارت نوشتاری آیلتس عمومی زبان آموزان ایرانی زبان انگیسی در سطح متوسط
دکتری
1399/06/31
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
روش تحقیق
120633501
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
بیان شفاهی داستان (1)
120633481
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1400 الی 1600)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
بیان شفاهی داستان 1
120631061
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1600 الی 1800)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
تحقیق در آموزش زبان
120679102
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نرم افزارهای پژوهش در آموزش زبان
120642011
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
روش تحقیق در آموزش زبان
120644011
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
بیان شفاهی داستان 1
120631061
2
2
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
تحقیق در آموزش زبان
120679102
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نرم افزارهای پژوهش در آموزش زبان
120642011
2
2
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 9 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما