پیشخوان الکترونیکی دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
سامانه نوبت دهی مدیریت امور آموزشی
دانشکده
ادبیات و علوم انسانی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
اعضای هیأت علمی
اعضای هیات علمی
محمد رحیمی
محمد رحیمی
(EN Page)
استاد
بخش زبان های خارجی و زبان شناسی
اتاق: -
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/rahimim
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
Mohammad Rahimi،Saeed Mehrpour ,A Complete Guide to Academic Writing ,0 ,978-964-462-406-3 ,
Morteza Yamini،Mohammad Rahimi ,a guide to statistics ,0 ,
Morteza Yamini،Mohammad Rahimi ,Aguide to Statistics and SPSS ,0 ,978-864-974-019-8 ,
مقالات
محمد رحیمی،طیبه رئوف زاده ،Etude Comparative de l’Impact de Deux Méthodes d'Enseignement Centrées sur la Forme le Cas des Apprenants Iraniens de Français Langue Etrangère ،Recherches En Langue Et Littérature Françaises ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 103 تا 114 ،
محمد رحیمی،محمدحامد هومان فرد ،مقایسه تأثیر بازخورد برخط معلم و همتایان بر بهبود کیفیت نگارش فراگیران ایرانی زبان انگلیسی ،فصلنامة علمی - پژوهشی زبانپژوهی دانشگاه الزهرا (س) ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 327 تا 352 ،
Mohammad Rahimi ,EFL students’ perceptions and preferences for teachers’ written feedback Do students’ ideas reflect teacher’s practice? ,Iranian journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2010 ,pp. 75-98 ,
Saeed Mehrpour،Mohammad Rahimi ,The impact of general and specific vocabulary knowledge on reading and listening comprehension A case of Iranian EFL le ,System ,vol. 0 ,2010 ,pp. 292-300 ,
Mohammad Rahimi،Ehya Amal Saleh،Mahboobeh Saadat ,A discursive representation of the winner and loser The case of sports reports ,Iranian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2008 ,pp. 113-141 ,
Mohammad Rahimi،Firouz Sadighi،Zahrah Alimorad Dastkhezer ,Do L2 proficiency and L1 reading strategies affect persian EFL learners us of ,The Journal of Asia TEFL ,vol. 0 ,2009 ,pp. 177-200 ,
Mohammad Rahimi ,the role of teachers corrective ... ,reading and writing ,vol. 0 ,0 ,pp. 0-0 ,
Mohammad Rahimi ,L2 reading comprehension test... ,مجله علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شیراز ,vol. 0 ,0 ,pp. 0-0 ,
Abdolmehdi Riazi،Mohammad Rahimi ,iranian efl learners pattern of ... ,the journal of asia tefl ,vol. 0 ,0 ,pp. 0-0 ,
Mohammad Rahimi،Mahboobeh Saadat ,The application of item analysis ,Language Forum ,vol. 0 ,2006 ,pp. 87-107 ,
Mohammad Rahimi،Mahboobeh Saadat ,a verbal protocol analysis ... ,Iranian Journal of Applied linguistics ,vol. 0 ,2005 ,pp. 55-86 ,
Mohammad Rahimi ,Rahimi M. (2009). The Effect of coaching on test-taker?s attitudes towards and performance on the C-test. ,Iranian EFL Journal ,vol. 0 ,0 ,pp. 48-0 ,
Mohammad Rahimi ,The role of teacher's corrective feedback... ,Journal of Reading and Writing ,vol. 0 ,0 ,pp. 219-0 ,
Mohammad Rahimi،Abdolmehdi Riazi ,). Factors affecting the use of language learning strategies by Iranian EFL learners. 11 31-60. ,Canadian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,0 ,pp. 31-0 ,
Mohammad Rahimi ,Useing Dictation to Improve Langauge Proficiency ,The Asian EFL Journal ,vol. 0 ,0 ,pp. 33-0 ,
Mohammad Rahimi،Firouz Sadighi،Zahra Alimorad ,Do L2 Proficiency and L1 Reading Strategies affect Persian EFL learners' use of English reading strategies? Threshold Hypothesis revisited ,The Journal of Asia TEFL ,vol. 0 ,2009 ,pp. 177-200 ,
Mohammad Rahimi،Ehya Amalsaleh، ,The CDA of 2008 Presidential Campaign ,Iranian Journal of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2010 ,pp. 75-100 ,
Mohammad Rahimi،Firouz Sadighi،zahrah Hosseififard ,The Impact of Linguistic and Emotioanal Intelligence .... ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2011 ,pp. 151-171 ,
Mohammad Rahimi ,Discourse markers in argumentative and expository writing ,World Journal of English Language ,vol. 0 ,2011 ,pp. 68-78 ,
Mohammad Rahimi ,Is training peer reviewers worth its while? ,Language Teaching Research ,vol. 0 ,2013 ,pp. 67-89 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Discursive motivation construction A case of two Iranian EFL learners ,Journal of teaching language skills ,vol. 0 ,2013 ,pp. 91-111 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Discursive motivation construction A case of two Iranian EFL learners ,Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2013 ,pp. 91-111 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Iranian university English learners' discursive demotivation construction ,Iranian journal of language teaching research ,vol. 0 ,2014 ,pp. 35-49 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Iranian university English learners' discursive demotivation construction. ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2014 ,pp. 35-49 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Iranian EFL learners' motivation constructionIntegrative motivation revisited ,Issues in language teaching ,vol. 0 ,2014 ,pp. 101-123 ,
Mohammad Rahimi،Elmira Noroozi Siam ,The Effect of Strategies-Based Instruction on the Improvement of EFL Learners’ Writing Quality A Sociocultural Approach ,Sage Open ,vol. 0 ,1394 ,pp. 1-8 ,
Mohammad Rahimi،Firouz Sadighi، ,A comparison of Linguistic Skills between Persian cochlear implants ,Iranian Rehabilitation Journal ,vol. 0 ,1394 ,pp. 11-19 ,
Mohammad Rahimi،Arezou sobhani ,Teachers' different types of feedback on ,Research papers in language teaching and learning ,vol. 0 ,1394 ,pp. 1-13 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi، ,.Iranian EFL learners' motivation constructionIntegrative motivation revisited ,Issues in Language Teaching ,vol. 0 ,2016 ,pp. 101-123 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi، ,Iranian university English learners' discursive demotivation ... ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2016 ,pp. 25-49 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Farzaneh Dehghan ,Perspectives of L2 graduate students and their professors about students' academic writing practices Patchwriting or plagiarism? ,English Language Teaching ,vol. 0 ,2016 ,pp. 95-110 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Farzaneh Dehghan ,Perspectives of L2 graduate students and their professors about students' academic writing practices Patchwriting or plagiarism ,English Language Teaching ,vol. 0 ,2016 ,pp. 95-110 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi، ,Discursive Motivation Construction A Case of Two Iranian EFL Learners. ,The Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2017 ,pp. 91-111 ,
Mohammad Rahimi ,A comparative study of the impact of focused vs. comprehensive corrective feedback and revision on ESL learners’ writing accuracy and quality ,Language Teaching Research ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
Stephanie Link،Mohaddeseh Mehrzad،Mohammad Rahimi ,Impact of automated writing evaluation on teacher feedback student revision and writing improvement ,Computer Assisted Language Learning ,vol. 0 ,2020 ,pp. 1-30 ,
Hossein Nassaji،Ali Kushki،Mohammad Rahimi ,The Differential Diagnostic Affordances of Interventionist and Interactionist Dynamic Assessment for L2 Argumentative Writing ,Language and Sociocultural Theory ,vol. 0 ,2020 ,pp. 1-25 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,Discursive motivation construction ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2015 ,pp. 91-111 ,
Naser Rashidi،Mohammad Rahimi،Zahra Alimorad ,English learners’ discursive demotivation construction ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2015 ,pp. 35-49 ,
neda soleimani،Mohammad Rahimi ,(Mis) Alignment of Iranian EFL Teacher’s Written Corrective Feedback beliefs and practices from an Activity Theory Perspective ,Cogent Education ,vol. 0 ,2021 ,pp. 1901640-0 ,
Ali Kushki،Mohammad Rahimi،Kristin Davin ,Dynamic assessment of argumentative writing Mediating task response ,Assessing Writing ,vol. 0 ,2022 ,pp. 100606-0 ,
Mohammad Hamed Hoomanfard،Mohammad Rahimi ,Effect of Computer-Mediated vs. Face-to-Face Peer Feedback on L2 Introverted vs. Extroverted Learners’ Writing Ability and Language-Related Episodes ,Journal Of Language Horizons Alzahra University ,vol. 0 ,1400 ,pp. 51-73 ,
Mahdi Modarres Mosadegh،Mohammad Rahimi ,Writing Formative Assessment for IELTS Preparation Courses Investigating Iranian Teachers’ Knowledge and Beliefs ,Iranian Journal Of Applied Linguistics ,vol. 0 ,1400 ,pp. 0-0 ,
Hanan Jalali،Mohammad Rahimi ,Incongruence Between Learning Style and Written Corrective Feedback Type Mediating Effect of Implicit Theory of Learning Style ,CANADIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS ,vol. 0 ,1400 ,pp. 1-23 ,
Ali Kushki،Hossein Nassaji،Mohammad Rahimi ,Interventionist and interactionist dynamic assessment of argumentative writing in an EFL program ,System ,vol. 0 ,2022 ,pp. 102800-0 ,
همایش ها
Mohammad Rahimi ,The effect of formal instruction on learning the rhetorical organization of ,Canadian Association of Applied Linguistics ,
Mohammad Rahimi ,Does strategy instruction result in the improvement of listening... ,Canadian Association of Applied Linguistics ,
Mohammad Rahimi ,factors affecting the use of language learning strategies ,Canadian Applied lingistics Association ,
Mohammad Rahimi ,Does gramar error correction result in ... ,Recherches en didactique des langues etrangeres et secondes ,
Mohammad Rahimi ,The effect of training peer reviewers on the quality and quantity of comments and writing revisions ,The Malaysia International Conference in English Language Teaching ,
Sepideh Alavai-Shooshtari،Mohammad Rahimi،Afsaneh Keivanshekouh ,The Effect of MoodleReader on Incidental Vocabulary Acquisition of Iranian Students ,The first extensive reading conference ,
Mohammad Rahimi ,An investigation into the interplay between ,Symposium on Second Language Writing ,
Mohammad Rahimi،Mohaddeseh Mehrzad ,Computer-mediated vs. computer-generated corrective feedback ,Symposium on Second Language Writing ,
Maryam Homayounzadeh،Mohammad Rahimi ,The role of voice in high-stakes L2 academic writing ,Symposium on Second Language Writing ,
Mohaddeseh Mehrzad،Mohammad Rahimi ,Computer-generated vs. computer-mediated written corrective feedback ,CALICO ,
Mohammad Rahimi،Maryam Homayounzadeh ,Developing writing assessment rubrics based on the quality of the writers' voice A case of IELTS argumentation and graph-description tasks ,CALA ,
Mohammad Rahimi ,The Effects of Interventionist versus Interactionist Dynamic Assessment on EFL Learners’ Academic Writing Skills ,AAAL (American Association of Applied Linguistics) ,
Mohammad Rahimi ,Exploring written corrective feedback through a sociocultural lens A case against the directness debate ,Sociocultural Theory and Second Language Learning ,
Stephanie Link،Mohammad Rahimi،Mohaddeseh Mehrzad ,Impact of Automated Versus Teacher Feedback on Higher and Lower-Level Revision and Long-term Improvement ,CALICO ,
Mohammad Rahimi،Farvah Amin ,The washback effect of rubrics in language classrooms ,TELLSI ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
فاطمه زارعی
یادگیری خودسامان و رابطه آن با راهبردهای خواندن و خودارزیابی دانشجویان زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1387/07/24
حسن نجفی
بررسی الگوهای عذرخواهی در زبان فارسی مبتنی بر سن،¬ جنس و تحصیلات
کارشناسی ارشد
1387/06/16
احسان عباسی
تاثیر استفاده از بازی های کامپیوتری تجاری بر یادگیری لغات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1397/06/31
عبدالرضا عبداللهی
تاثیر آموزش در سازمان کلامی انشاء جدلی فارسی و انگلیسی فراگیران ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/07/19
سارا عفیفی
بررسی تعامل فراگیران زبان انگلیسی با بازخورد تصحیحی نوشتاری آموزگار و رایانه در نگارش به زبان انگلیسی: مطالعه موردی هشت دانشجوی ایرانی زبان و ادبیات انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
ساناز اکبرزاده
مقایسه بازخورد نوشتاری و ارزشیابی معلمان انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان: نگارش دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/11/10
زهرا علی مراد
بررسی فرایند گفتمان مدار شکل گیری یا کاهش انگیزش: مطالعه موردی دانشجویان مقطع کارشناسی زبان انگلیسی دانشگاه شیراز
دکتری
1392/06/17
زهرا علی مراد
تا ثیر بسند گی زبان دوم، جنسیت و راهبرد های درک مطلب در زبان اول بر روی استفاده از راهبرد های معنا یی و ساختاری در درک مطلب زبان دوم
کارشناسی ارشد
1387/08/01
فروه امین
تأثیر طولانی مدت همسویی برنامه درسی با نیازهای زبانی فراگیران بر عملکرد معلمان و عادات یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان به عنوان یک زبان خارجی
دکتری
ابراهیم اسدی
رهیابی تأثیر دو روش مستقیم و غیرمستقیم تصحیح اشتباهات نوشتاری بر ساختار و محتوای متن¬های اصلاح شده و متون نوشته شده جدید زبان¬آموزان
کارشناسی ارشد
1389/12/01
مجید دولتی جلیلیان
طراحی، تولید و برچسبزنی پیکرهی زبانآموز فارسی
کارشناسی ارشد
1397/11/30
فرمان فهام
نقش سبکهای یادگیری در استفاده از راهکارهای درک شنیداری زبان انگلیسی توسط شنونده های ماهر و مبتدی ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/10/14
فاطمه فاریابی
میانجی گری مدرسین ایرانی زبان انگلیسی در استفاده موثر و مناسب ارزشیابی پویای بازخورد نوشتاری
دکتری
مهسا فاتحی
تاثیر بازخورد نوشتاری غیرمستقیم بر دقت و پیچیدگی نوشتاری زبان آموزان خارجی انگلیسی زبان: سهم سبک یادگیری قیاسی و استقرایی
کارشناسی ارشد
1399/11/29
مرضیه قادری
تحلیل پیکرهای از فراوانی و نوع خوشه های واژگانی در بخش مقدمه مقالات دانشگاهی زبانشناسی کاربردی انگلیسی توسط محققان ایرانی و بومی انگلیسی
کارشناسی ارشد
1401/09/30
شقایق قالیباف ثانی
بررسی تاثیر عوامل بی انگیزه کننده و مهارت گفتاری در زبان انگلیسی: مطالعه عقاید زبان آموزان و معلمان
کارشناسی ارشد
1390/07/19
مهراب قاسم زاده
: بررسی مقابله ای عناصر زنجیری گفتار در فارسی و فرانسه
کارشناسی ارشد
1388/02/27
میلاد هرندی
بررسی تأثیر ارزش یابی پویای بازخورد اصلاحی نوشتاری بر روی درستی دانش دستوری زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1400/04/29
زهرا حسن زاده
نوشتار جدلی در فارسی به عنوان زبان اول و انگلیسی به عنوان زبان دوم: تاثیر فرهنگ و آموزش
کارشناسی ارشد
1399/06/31
احسان هدایتی
تاثیر آموزش راهکارهای درک شنیداری بر مهارت درک شنیداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1389/06/24
مریم همایون زاده
مقایسه دو رویکرد سبک محور به آموزش نگارش در زبان انگلیسی: روش انگلیسی با اهداف ویژه با روش بلاغت نوین
کارشناسی ارشد
1391/04/28
محمدحامد هومان فرد
بررسی تاثیر بازخورد برخط نوشتاری توسط ھمسان و معلم بر توانایی نگارش زبان آموزان زبان انگلیسی بھ عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1391/04/27
مریم کاظمی ملک محمودی
بررسی چگونگی درگیرشدن دانشجویان کارشناسی ارشد با بازخورد صوتی ویدیوئی و بازخورد آنلاین یک به یک استاد در مورد نوشتار دانشگاهی به زبان دوم با رویکردی اجتماعی فرهنگی
دکتری
رقیه کهترفرد
بررسی نقش عاملهای تفاوتهای فردی در میزان پذیرش و حفظ موثر بازخورد در اصلاحات نوشتاری: چه زبان آموزانی بیشتر بهره می برند؟
کارشناسی ارشد
1390/06/30
افسانه کیوان شکوه
تاثیر استفاده دانشجویان ایرانی از نرم افزار بر- خط moodlereader بر یادگیری تصادفی واژگان زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/10/14
سما کناردریائی
نقش حافظه کارآمد در تأثیر بازخورد آموزگاران در بهبود کیفیت نوشتار فراگیران زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
فرنوش خندان
مقایسه تاثیر بازخورد خودکار رایانه با بازخورد با واسطه رایانه بر درستی نگارش فراگیران زبان انگلیسی:نقش کاربرد راهکارهای دستوری و خودتنظیمی
کارشناسی ارشد
1398/04/31
حمید کیان مهر
بررسی راهکارهای یادگیری واژگان زبان فارسی توسط غیر فارسی زبانان و عوامل موثر بر آنها
کارشناسی ارشد
1388/04/17
علی کوشکی
ظرفیت های تشخیصی و رشدی ارزیابی پویا برای مهارت نگارش
کارشناسی ارشد
1391/04/28
فاطمه منوچهری
تجزیه و تحلیل خطا در استفاده از زمان دستوری زبان فرانسه توسط فارسی زبانان با دانش زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1389/06/01
سارا مشایخ
بررسی تاثیر اموزش تفکر انتقادی بر درک مطلب، انگیزش و نگرش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1389/06/31
محدثه مهرزاد
سنجش روایی ارزیابی نگارش با واسطه ی رایانه و ارزیابی خودکار نگارش بر اساس رویکرد استدلالی
دکتری
1398/12/14
سید مهدی مدرس مصدق
تحقیقی درباره سواد ارزیابی نوشتن معلمان ایرانی با محوریت ارزیابی برای یادگیری: پروژه معلمان دوره های آمادگی آیلتس
دکتری
1401/06/29
صدیقه موسوی زاده
خود کارآمدی و مدیریت کلاسی مدرسان زبان انگلیسی ایران
کارشناسی ارشد
1387/07/24
ایلار نوروزی فرد
بررسی تفاوت بین نگارش بر خط و مرسوم: کیفیت، خصوصیات کلامی، راهکارهای نگارشی و نگرش زبان آموزان
کارشناسی ارشد
1389/12/11
المیرا نوروزی صیام
تاثیر آموزش راهکار مدار بر روی نگارش: رویکرد اجتماعی- فرهنگی
کارشناسی ارشد
1389/11/20
فاطمه نوروزیان مقدم
تاثیر شیوه مفهوم محور بر پیشرفت توانایی نگارش فراگیران زبان انگلیسی : با تاکیید بر نگارش متون استدلالی
کارشناسی ارشد
1398/11/30
محمدحسین ردادی
تاثیر بازخورد نگارشی پویا بر کاهش مشکلات زبانی کلی فراگیران زبان خارجی: مقایسه بین بازخورد متمرکز با جامع
کارشناسی ارشد
1399/06/25
ثمینه رازقی
مقایسه مهارت های نحوی، معناشناسی و واجشناسی کودکان 5-8 ساله کاشت حلزون با کودکان طبیعی
کارشناسی ارشد
1389/11/20
سروش روشن
تأثیر هدف خواندن بر یادگیری اتفاقی کلمات زبان دوم در کوتاه مدت و بلند مدت و انگیزه یادگیری زبان
کارشناسی ارشد
1389/06/01
زینب شاکرمی
اکتساب تصادفی زمان حال کامل و گذشته کامل انگلیسی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: مقایسه بین روش های آموزشی معنا محور و دستور محور
کارشناسی ارشد
1397/11/30
پریسا شجاعی نژاد
بررسی عوامل موثر برخلاصه نویسی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/08/11
ارزو سبحانی
انواع مختلف بازخورد معلم به خطاهای زبانی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و تاثیر ان بر میزان پذیرش شکل صحیح خطاه
کارشناسی ارشد
1391/04/27
ندا سلیمانی
بررسی کارایی بازخوردهای اصلاح کننده ی نگارشی از دیدگاه نظریه ی فعالیت: نقش تربیت معلم
دکتری
1400/06/31
سمانه یدالهی
طراحی و ساخت پیکر? نوشتاری زبانآموز انگلیسی برای زبانآموزان ایرانی مبتنی بر برچسبگذاری خطاها
دکتری
حنان جلالی
عدم تطابق سبک یادگیری و نوع بازخورد تصحیحی نوشتاری:تاثیر میانجی گر نظریه ضمنی سبک یادگیری
کارشناسی ارشد
1398/04/31
ندا اعتمادی
بررسی تا ثیر واژگان حا شیه بر یاد گیری مهارت های دریافتی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجه
کارشناسی ارشد
1390/06/31
مجید فیاض دستگردی
تحلیل زبانشناختی"هشت کتاب"سهراب شپهری: بررسی عناصر انسجام و الگو های نحوی.
کارشناسی ارشد
1389/06/01
شاداب مصلحی
ارزیابی کارایی مقیاس نمره گذاری چند جزیی، پلکانی، تعاملی برای نمره دهی بندهای انگلیسی با شیوه های مختلف بلاغی
کارشناسی ارشد
1385/11/01
سحر عباسی سرداری
ارزیابی تشخیصی شناختی نگارش تلفیقی آیلتس
دکتری
احسان عبدالهی
طراحی، تولید و برچسبزنی پیکره گفتاری زبانآموز زبان فارسی
کارشناسی ارشد
1400/01/18
فاطمه عابدزاده
پایان دادن به موضوع در مکالمات تلفنی طبیعی: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
کارشناسی ارشد
حکیمه ایوبیان
سنجش روایی مقیاس ارزشگذاری فعالیت نوشتاری 2 آیلتس در چارچوب استدلال-محور با تمرکز بر استنباط های ارزیابی و تعمیم
دکتری
1401/09/22
مریم اذریان
تأثیر آموزش راهبردهای کاربرد متن منبع بر نگارش تلفیقی خوانداری-نوشتاری در مقایسه با نگارش تلفیقی شنیداری- نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی
دکتری
افسانه بهارلو
بررسی رابطه دغدغه موفقیت و احساس فریب کاری با موفقیت تحصیلی و دانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1387/04/31
حجت اله برومندی
تحسین و پاسخ به تحسین در زبانهای آمریکایی انگلیسی و فارسی
کارشناسی ارشد
1388/10/01
فرهنگ دانش فرد
نقش آموزش مستقیم کاربرد راهبردها بر پیشرفت توانایی نگارش تلفیقی فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
رسول فتحی عمادابادی
تاثیر انواع اطلاعات دیداری بر عملکرد آزمون دهندگان در فعالیت نوشتاری 1 آزمون آیلتس
کارشناسی ارشد
هاجر غفارپور
ماهیت تکاملی ژانر: چکیده در آموزش انگلیسی به عنوان زبان خارجی و اخترفیزیک
کارشناسی ارشد
1387/08/01
فرزانه قرقانی نژاد
یادگیری خود سامان و رابطه آن با کنش نگارشی و انگیزه یادگیری فراگیران زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/06/27
فاطمه غلامی
تاثیر توضیح نوشتاری در پاسخ به بازخورد اصلاحی مستقیم بر درستی نوشتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
لیلا حاجی عبدالرسولی
تاثیر آموزش با استفاده از روش بحث و تبادل نظر بر ارزیابی مهارت نگارش توسط ارزیابان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1400/06/17
حامد حاجی باقری فرد
ماهیت و نوع بخش های زبان-محور در تعاملات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی هنگام نگارش مشارکتی: تأثیر بسندگی، جنسیت و برونگرایی/درونگرایی
کارشناسی ارشد
1398/06/30
وحید حشمتی
بررسی عملکرد گروهی از زبان آموزان ایرانی در چهارشیوه ارائه فعالیتهای شنیداری: تاثیر دو سبک مختلف یادگیری
کارشناسی ارشد
1390/06/29
سیدعلی حسینی
بررسی تاثیر هویت قومی زبان آموزان ایرانی بر انگیزش و بسندگی آنها در زبان انگلیسی: مطالعه موردی زبان آموزان ترک و بلوچ
کارشناسی ارشد
1391/03/17
حدیث جهانیان
مقایسه کاربرد تکواژهها، عبارتهای چندواژهای و گفتماننماها در زبان بینابینی فارسیآموزان عربزبان و گویشوران بومی زبان فارسی
کارشناسی ارشد
1400/06/31
تورج جلیلی
بررسی دلایل عملکرد متفاوت سئوالات آزمون درک مطلب به زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1391/04/28
زهرا جاویدان مهر
بررسی کاربرد تدریس تاملی در موسسات خصوصی زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1390/06/30
سجاد کبگانی
تحلیل انتقادی تصاویر موجود در مجموعه کتابهای 'Top Notch ' (با رویکرد نشانه شناسی اجتماعی)
کارشناسی ارشد
1390/11/15
الهام کریمی فام
بررسی وجودونحوه تاثیرات ایدئولوژیکی وچرخش گفتمان درترجمه:درچارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
کارشناسی ارشد
1390/04/21
مرجان خادمی پور
راهکارهای یادگیری زبان به کار برده شده توسط خودآموزان و زبان آموزانی که در کلاس شرکت می کنند: مطالعهی موردی دانشگاه پیام نور
کارشناسی ارشد
1389/03/01
محدثه مهرزاد
نامه های الکترونیکی تجاری انگلیسی فارسی زبانان و انگلیسی زبانان: مطالعه مقابله ای گفتمان در سطح خرد و کلان
کارشناسی ارشد
1390/03/25
مینا معظم جزی
بررسی تخصص ارزیاب در سنجش مهارت نوشتاری زبان دوم با استفاده از مدل چند وجهی راش
کارشناسی ارشد
1398/06/27
زهرا منتصری
روایی سنجی استدلال-محور چک لیست توانش تعاملی زبان دوم
دکتری
1400/11/15
فرزانه مظفری
آموزش و پرورش به سوی آینده : بررسی کاربرد آموزش انتقادی در کلاس های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی ایرانیان
کارشناسی ارشد
1390/06/30
سحر نادری
بررسی تاثیر جنسیت، دانش زبانی و سبک یادگیری بر الگوهای تعاملی کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران
کارشناسی ارشد
1390/03/25
ساسان نوبهار
منابع عضویت در گفتمان در نوشتار توضیحی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: بررسی نقش جنسیت و سطح بسندگی زبان
کارشناسی ارشد
الهام پوررسا
تاثیر حاشیه نویسی به زبان مادری و به زبان دوم بر یادگیری اتفاقی کوتاه مدت و بلند مدت واژگان و درک مطلب زبان آموزان ایرانی در متون ادبی و روزنامه ای
کارشناسی ارشد
1390/06/30
ابراهیم رحیمی
توانش تعاملی در آزمون های شفاهی گروهی: تدوین مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی بر اساس شاخصه های برجسته از دیدگاه ارزیابان
دکتری
آسیه روستائی
بررسی روند تغییر نمود جنسیتی در کتابهای اموزش زبان انگلیسی در طول سه دهه : مطالعه موردی مجموعه کتابهای Interchange ,Top Notch Streamline ,
کارشناسی ارشد
1390/11/15
آرزو سالکی
بررسی درک ذینفعان ایرانی نسبت به چالش ها و فرصت های ارزیابی مبتنی بر وب در دوره های آموزش زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
الهام شفیعی سروستانی
عوامل احساسی و اضطراب ارتباط گفتاری: اعتماد به نفس درونگرایی/برونگرایی
کارشناسی ارشد
1387/07/30
علی زارعی
بررسی منصفانه بودن آزمون زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در ایران بر اساس چارچوب انصاف آزمون کیونان
کارشناسی ارشد
سمیرا زارع زاده
تاثیر ملیت نویسنده بر مهارت ارزیابی معلمان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1398/06/27
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
روش تدریس مهارت های زبان
120642071
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1400 الی 1600)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
مقاله نویسی
120631261
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
مقاله نویسی
120631261
2
2
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
تربیت معلم زبان
120679302
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
سمینار در مسائل آموزش زبان
120643041
2
2
هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نگارش متون علمی دانشگاهی
120642021
2
2
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
مقاله نویسی
120631261
2
2
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
مقاله نویسی
120631261
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
تربیت معلم زبان
120679302
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نگارش متون علمی دانشگاهی
120642021
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما