خدمات
سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه تغذیه و ورزش
اتوماسیون مکاتبات اداری
سامانه اداری، مالی و رفاهی (sufa)
مرکز مشاوره و سبک زندگی
پست الکترونیک
آموزش
سامانه CV اساتید
سامانه آموزشی – پژوهشی
اموردانش آموختگان
پژوهش
سامانه پژوهشی اساتید
سامانه علم سنجی اساتید
سامانه جامع کتابخانه
لینک های مفید
دانشکده
ادبیات و علوم انسانی
منو اصلی
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
اعضای هیأت علمی
اعضای هیات علمی
محبوبه سعادت
محبوبه سعادت
(EN Page)
دانشیار
بخش زبان های خارجی و زبان شناسی
اتاق: -
پست الکترونیکی:
وب سایت:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/masaadat
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
امید ملاحی،محبوبه سعادت ,کتابهای مقدماتی مطالعه زبان روانشناسی زبان ,انتشارات دانشگاه هرمزگان ,1398 ,978-600-7279-73-73-1 ,تهران ,
Abdolmehdi Riazi، ،Naser Rashidi، ، ،Mahboobeh Saadat ,English for the students of history an d philosophy of education ,0 ,7-044-530-964-978 ,
مقالات
شهلا مطهری،محبوبه سعادت ،Sexist language in the social magazines of Iran A case study of four high-circulating magazines ،Microscopy ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 133 تا 157 ،
سعید مهرپور،محبوبه سعادت،سارا جعفری ،مقایسه کتابهای انگلیسی با اهداف ویژه برای دانشجویان رشته های مهندسی، علوم انسانی و پزشکی در دانشگاههای ایران بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم ،پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 67 تا 89 ،
شهلا مطهری،محبوبه سعادت ، بررسی زبان جنسیتی در مطبوعات اجتماعی ایران مطالعة موردی چهار مجلة خانوادگی پرتیراژ ،زبان پژوهی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 133 تا 157 ،
Mohammad Rahimi،Ehya Amal Saleh،Mahboobeh Saadat ,A discursive representation of the winner and loser The case of sports reports ,Iranian Journal Of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2008 ,pp. 113-141 ,
Mohammad Rahimi،Mahboobeh Saadat ,The application of item analysis ,Language Forum ,vol. 0 ,2006 ,pp. 87-107 ,
Mohammad Rahimi،Mahboobeh Saadat ,a verbal protocol analysis ... ,Iranian Journal Of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2005 ,pp. 55-86 ,
Mohammadali Farsidoust،Firouz Sadighi،Mahboobeh Saadat ,Investigating the Primacy of Aspect in the Performance of Iranian EFL Learners ,Iranian EFL Journal ,vol. 0 ,2011 ,pp. 203-219 ,
Mahboobeh Saadat،Firouz Sadighi ,An account of null-prep constructions in the interlanguage grammar of EFL learners ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2006 ,pp. 21-44 ,
Firouz Sadighi،Mohammad Reza Parhizkar،Mahboobeh Saadat ,The development of preposition pied-piping and prepostion stranding constructions in the interlanguge grammar of Iranian EFL learners ,Pan-Pacific Association of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2005 ,pp. 33-53 ,
Mahboobeh Saadat،Saeed Mehrpour،Hiwa Weisi ,Bilinguality vs. Monolinguality among Kalhuri Kurdish Speakers Gender Social Class and English Language Achievement ,Journal Of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,2013 ,pp. 27-44 ,
Mahboobeh Saadat،Yaser Khajavi ,Once upon a time Empowering young language learners through story writing , The Teacher ,vol. 0 ,2014 ,pp. 42-46 ,
Zahra Kheradmand Saadi،Mahboobeh Saadat ,Iranian EFL learners' grammatical Knowledge Effect of direct and metalinguistic corrective feedback ,English Language Teaching ,vol. 0 ,2015 ,pp. 0-0 ,
marzieh souzandehfar،Mahboobeh Saadat،Rahman Sahragard ,The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning-Making Process ,Iranian Journal Of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2014 ,pp. 115-143 ,
Zahra Kheradmand Saadi،Mahboobeh Saadat ,EFL learners' writing accuracy Effects of direct and metalinguistic electronic feedback ,Theory and Practice in Language Studied ,vol. 0 ,2015 ,pp. 2053-0 ,
Asma Dabiri،Naser Rashidi،Mahboobeh Saadat،Rahman Sahragard،Zahra Alimorad ,TEXTUAL AND INTER-TEXTUAL ANALYSES OF ,The Journal of Teaching Language Skills ,vol. 0 ,1394 ,pp. 29-55 ,
Somayeh Bakhtiari،Mahboobeh Saadat ,Gender representation in Interchange ... ,Iranian Journal Of Applied Linguistics ,vol. 0 ,2015 ,pp. 1-39 ,
Mahboobeh Saadat،Saeed Mehrpour،Yaser Khajavi ,Internet-mediated corrective feedback for digital natives ,TESOL Journal ,vol. 0 ,2016 ,pp. 233-245 ,
Mahboobeh Saadat،Sayed Ali Hosseini ,The effect of ethnic identity and motivation on English language proficiency of Turk language learners ,International Researchers ,vol. 0 ,2015 ,pp. 115-128 ,
Asma Dabiri،Naser Rashidi،Mahboobeh Saadat،Rahman Sahragard،Zahra Alimorad ,Textual and intertextual analysis of the Iranian EFL undergraduates' types of English reading towards developing a careful reading framework ,Journal of teaching language skills ,vol. 0 ,2016 ,pp. 29-55 ,
Maryam Homayounzadeh،Saeed Mehrpour،Mahboobeh Saadat ,Peer corrective feedback on L2 writing ,The Journal of Language Teaching and Learning ,vol. 0 ,2016 ,pp. 28-45 ,
elaheh suleimany،Mahboobeh Saadat ,EFL writers' metacognitive experiences at the macrolevel of MASRL model and metacognition at social level ,International Journal of Foreign Language Teaching in the Islamic World ,vol. 0 ,2016 ,pp. 5-11 ,
Mahboobeh Saadat،sahar zahed alavi ,The Effect of Type of Paragraph on Native and Non-native English Speakers' Use of Grammatical Cohesive Devices in Writing and Raters' Evaluation , Language Linguistics Literature ,vol. 0 ,2018 ,pp. 97-111 ,
Mahboobeh Saadat،sahar zahed alavi ,Inter-individual variability in CAF A case study of two individuals and two pairs' writtern productions ,International Journal Of English Language And Translation Studies ,vol. 0 ,2017 ,pp. 61-74 ,
Mahboobeh Saadat،Saeed Mehrpour،Yaser Khajavi ,The role of individual difference factors in writing feedback use and involvement A qualitative study of Iranian EFL learners' perceptions ,KHAZAR JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES ,vol. 0 ,2017 ,pp. 82-106 ,
Maryam Homayounzadeh،Mahboobeh Saadat،Alireza Ahmadi ,Investigating the effect of source characteristics on task comparability in integrated writing tasks ,Assessing Writing ,vol. 0 ,2019 ,pp. 25-46 ,
Zahra Kheradmandsaadi،Mahboobeh Saadat،Ali-Mohammad Kamali،Seyedeh Saeedeh Yahyavi،Mohammad Nami ,Electrophysiological modulation and cognitive-verbal enhancement by multi-session Broca’s stimulation a quantitative EEG transcranial direct current stimulation based investigation ,Journal of Integrative Neuroscience ,vol. 0 ,2019 ,pp. 107-115 ,
Omid Mallahi،Mahboobeh Saadat ,Proposing a Socioculturally-informed Syllabus to Teach Paragraph Writing to Iranian Undergraduate EFL learners Materials Methods and Assessment ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2019 ,pp. 47-72 ,
Hussein Meihami،Mahboobeh Saadat ,An investigation into the effects of prompt selection on writing complexity accuracy and fluency The case of Iranian learners at different proficiency levels ,JOURNAL OF LANGUAGE AND CULTURAL EDUCATION ,vol. 0 ,2019 ,pp. 79-96 ,
Mahboobeh Saadat،sahar zahed alavi ,Variability in peer-peer scaffolding during writing tasks in L2 English ,Iranian Journal of Language Teaching Research ,vol. 0 ,2020 ,pp. 99-120 ,
Mahboobeh Saadat،Omid Mallahi ,Exploring the Effects of Mediation in Group-Dynamic Assessment (G-DA) Approach for an Iranian Undergraduate EFL Writing Course ,Language Teaching Research Quarterly ,vol. 0 ,2021 ,pp. 72-89 ,
omid Mallahi،Mahboobeh Saadat ,Effects of Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Development Group Dynamic Assessment vs. Formative Assessment ,Iranian Evolutionary And Educational Psychology ,vol. 0 ,2021 ,pp. 258-277 ,
Farhang Daneshfard،Mahboobeh Saadat ,The Role of Strategy Use Instruction in Improving EFL Learners’ Integrated Writing Ability and Their Affective State A Mixed-Methods Study.. ,Journal of Modern Research in English Language Studies ,vol. 0 ,2023 ,pp. 117-143 ,
Farhang Daneshfard،Mahboobeh Saadat ,Cross-linguistic and intra-linguistic influence in the use of L3 French prepositions A stimulated recall content analysis ,Issues In Language Teaching ,vol. 0 ,1403 ,pp. 0-0 ,
همایش ها
مجید فیاض دستگردی،محبوبه سعادت ,مقایسه ویژگی های زبانی در انشاهای توصیفی دختران و پسران فارسی زبان ,First National conference on Language Literature and Translation in Education ,2015 ,میبد یزد ,
Mahboobeh Saadat،sarvin hosseini ,use of translation as a learning strategy ,TELLSI ,
Mahboobeh Saadat، ,Gender Differences in the Compositions Written by Iranian EFL Learners ,The 8th International TELLSI Conference ,
Mahboobeh Saadat ,The Effect of Topic on Reading Comprehension An ESP Context ,The 6th Internation TELLSI Conference ,
Ehya Amalsaleh،Mahboobeh Saadat ,A Report on a Library Search on the features of Textbooks and Other Teaching /Learning materials ,TESOL Arabia ESP-SIG ,
Mahboobeh Saadat،fatemeh arshadi،maryam mousavi ,Gender and social class variation in the use of metaphorical and colloquial expressions ,The 9th International TELLSI Conference ,
Mahboobeh Saadat، ,EFL learners' linguistic intelligence and their use of cohesive devices ,The 1st National Conference on Applied Linguistics Literature and Translation ,
Mahboobeh Saadat، ,Assessment of Iranian EFL learners' L2 descriptive compositions Ethical concerns ,6th Conference on Issues in English Language Teaching in Iran (IELT) ,
Mahboobeh Saadat، ,Predictors of Iranian EFL learners' L2 writing performance The role of individual learner characteristics ,1st National Conference on ELT in Iran ,
omid Mallahi،Mahboobeh Saadat ,A comparative analysis of move patterns and metadiscourse elements in Linguistics and Persian Literature abstracts ,2nd National Conference on Farsi Language Teaching and Linguistics ,
Mahboobeh Saadat،Elham Pourrasa ,Effect of L1 versus L2 gloss on Iranian EFL learners' short-term and long-term incidental vocabulary learning in literary and journalistic texts , National Conference in Teaching English Literature and Translation ,
Mahboobeh Saadat، ,Correlates of L2 writing ability of Iranian Students Majoring in English ,International Conference on Current Trends in ELT ,
Mahboobeh Saadat،Elyas Barabadi،RAHELEH MAVADDAT ,The Dominant Supervision Model in Iranian Private English Language Institutes ,The 11th TELLSI International Conference ,
Mahboobeh Saadat،vahid heshmati ,Assessment of Iranian EFL Learners' Listening Comprehension The Effect of Mode of Presentation and Listening Support ,ELP 2012 ,
Somayeh Bakhtiari،Mahboobeh Saadat ,Investigation of the predictors of Iranian EFL teachers' burnout ,Issues in English Language Teaching in Iran (IELTI) 7 ,
Mahboobeh Saadat،Elham Pourrasa ,Effect of L1 Gloss vs. L2 Gloss on Iranian EFL Learners Reading Comprehension across Literary and Journalistic Texts ,12th International TELLSI Conference ,
Mahboobeh Saadat،sahar zahed alavi ,Development of complexity accuracy and fluency features in individual vs. pair writing performance of selected EFL cases ,Symposium on second language writing 2017 ,
sahar zahed alavi،Mahboobeh Saadat ,Investigating language-related episodes in collaborative writing tasks ,16th International TELLSI Conference ,
Faeze Safari،Mahboobeh Saadat ,Looking beyond the classroom Investigating the quality of out-of-class language learning activities ,16th International TELLSI Conference ,
Omid Mallahi،Mahboobeh Saadat ,The Role of Creative Thinking in the Writings of Iranian EFL Learners ,The Sixth International Conference on Applied Research in Language Studies ,
maryam azarian،Mahboobeh Saadat ,The Use of Analytic and Holistic Scales in the Evaluation of Iranian EFL Learners' Essay Writing ,ُSecond National Conference on Recent Developments in English Language Teaching Literature and Translation ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
مجید فیاض دستگردی
تحلیل زبانشناختی"هشت کتاب"سهراب شپهری: بررسی عناصر انسجام و الگو های نحوی.
کارشناسی ارشد
1389/06/01
الهام ارجمند
بررسی ارتباط بین دانش معلمان ایرانی در زمینه سنجش زبان انگلیسی و تأثیر بازشویی آزمون: مطالعه موردی مدرسان زبان عمومی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1398/06/31
مریم آذریان
کاربرد مقیاس های تحلیلی و کلی نگر در ارزشیابی مهارت مقاله نویسی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1392/09/13
مریم اذریان
تأثیر آموزش راهبردهای کاربرد متن منبع بر نگارش تلفیقی خوانداری-نوشتاری در مقایسه با نگارش تلفیقی شنیداری- نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی
دکتری
سمیه بختیاری
بازنمایی جنسیت در تصاویر کتابهای اینترچینج(ویرایش سوم)
کارشناسی ارشد
1390/11/15
رضا بیرم وند
تاثیر شیوه ارزیابی پویای بر هم کنشی بر یادگیری واژگان: مطالعه موردی یک فراگیر ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1396/06/29
حجت اله برومندی
تحسین و پاسخ به تحسین در زبانهای آمریکایی انگلیسی و فارسی
کارشناسی ارشد
1388/10/01
اسما دبیری
تجزیه و تحلیل متنی و بین متنی مهارت های خواندن با دقت متون انگلیسی توسط دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی
دکتری
1395/04/23
فرهنگ دانش فرد
تاثیرات میان زبانی در کاربرد حروف اضافه ی زمانی در زبان فرانسه به عنوان زبان سوم: مقایسه ی دانشجویان ایرانی رشته ی زبان انگلیسی و رشته ی زبان فرانسه
کارشناسی ارشد
1396/06/27
فرهنگ دانش فرد
نقش آموزش مستقیم کاربرد راهبردها در پیشرفت توانایی نگارش تلفیقی فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1402/05/01
فاطمه ابراهیمی
بررسی تأثیرات هوش هیجانی انگیزش خواندن و راهبردهای خواندن بر میزان درک مطلب دانشجویان ایرانی رشته ی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1395/12/17
بابک امامی
عقاید مدرسان ایرانی در مورد اشتباهات نوشتاری زبان آموزان و نحوه تصحیح آنان: تاُثیر تجربه تدریس و میزان تحصیلات مدرسان و سطح بسندگی زبانی نویسندگان
کارشناسی ارشد
1391/07/11
فرزانه اسماعیلی روشناوند
کاربرد «را» در زبان بینابین فارسی آموزان غیر فارسی زبان در سطوح مختلف یادگیری
کارشناسی ارشد
1397/11/30
فاطمه غلامی
تاثیر توضیح نوشتاری در پاسخ به بازخورد اصلاحی مستقیم بر درستی نوشتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
حامد حاجی باقری فرد
ماهیت و نوع بخش های زبان-محور در تعاملات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی هنگام نگارش مشارکتی: تأثیر بسندگی، جنسیت و برونگرایی/درونگرایی
کارشناسی ارشد
1398/06/30
سهیلا هاشمی دوانی
ویژگیهای اساتید درس انگلیسی با اهداف ویژه در ایران : بررسی نظر اساتید و دانشجویان از طریق روش دلفی
کارشناسی ارشد
1391/06/28
وحید حشمتی
بررسی عملکرد گروهی از زبان آموزان ایرانی در چهارشیوه ارائه فعالیتهای شنیداری: تاثیر دو سبک مختلف یادگیری
کارشناسی ارشد
1390/06/29
سروین حسینی
کاربرد ترجمه به عنوان یک راهبرد یادگیری در مهارت خواندن توسط زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف بسندگی
کارشناسی ارشد
1387/07/30
سیدعلی حسینی
بررسی تاثیر هویت قومی زبان آموزان ایرانی بر انگیزش و بسندگی آنها در زبان انگلیسی: مطالعه موردی زبان آموزان ترک و بلوچ
کارشناسی ارشد
1391/03/17
مریم جمال ابادی
مقایسه بین تأثیر تماشای کارتون و قصهگویی دیجیتال بر یادگیری تصادفی واژگان انگلیسی توسط کودکان ایرانی
کارشناسی ارشد
1402/06/21
رویا جمالی نسب
ارزیابی کتاب مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان مینا براساس مدل مک دونا،شاو و ماسوهارا(2013)
کارشناسی ارشد
1397/11/30
غسان عدنان جاسم جاسم
ادراک معلمان عراقی زبان انگلیسی در دبیرستان های دولتی از آموزش راهبردهای خواندن و درک مطلب
کارشناسی ارشد
1403/04/11
مریم کاظمی ملک محمودی
بررسی چگونگی درگیرشدن دانشجویان کارشناسی ارشد با بازخورد صوتی ویدیوئی و بازخورد آنلاین یک به یک استاد در مورد نوشتار دانشگاهی به زبان دوم با رویکردی اجتماعی فرهنگی
دکتری
ندا کیخائی
بررسی الگوهای پاسخ به تحسین در زبان فارسی در شهر اصفهان: تأثیر سن، جنسیت و موقعیت اجتماعی.
کارشناسی ارشد
1393/06/30
مرجان خادمی پور
راهکارهای یادگیری زبان به کار برده شده توسط خودآموزان و زبان آموزانی که در کلاس شرکت می کنند: مطالعهی موردی دانشگاه پیام نور
کارشناسی ارشد
1389/03/01
یاسر خواجوی
بررسی نقش عوامل محیطی و تفاوتهای فردی در توجه به بازخورد و به کارگیری آن در رشد مهارت نگارش: مطالعه موردی چند فراگیر ایرانی زبان انگلیسی
دکتری
1395/04/29
نرگس خانجانی بلالمی
میزان فراهم سازی بافت و یادگیری واژگان زبان انگلیسی توسط کودکان ایرانی: کاربرد فلش کارت، ارتباط واژگانی و ایفای نقش
کارشناسی ارشد
1394/08/20
زهرا خردمندسعدی
تاثیرات تحریک الکتریکی فراجمجه ای در ناحیه شکنج قدامی زیرین سمت چپ مغز در حین فراگیری دستور زبان انگلیسی به دو روش ضمنی و صریح: بررسی فراگیران بزرگسال ایرانی از طریق الکتروانسفالوگرافی کمی و طیف نگاری کارکردی مادون قرمز نزدیک
دکتری
1398/06/09
زهرا خردمندسعدی
تاثیر بازخورد الکترونیکی بر درستی نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی: مقایسه بازخورد مستقیم با بازخورد فرا زبانی
کارشناسی ارشد
1393/06/30
فاطمه ملکی
انواع بازخورد بازریزی و بازتولید زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف بسندگی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1391/12/16
امید ملاحی
تاثیرات بازخورد بر گسترش مهارت نگارش انگلیسی زبان آموزان ایرانی : مقایسه رویکرد ارزیابی پویای گروهی با ارزیابی تکوینی
کارشناسی ارشد
1392/06/25
سارا مشایخ
بررسی تاثیر اموزش تفکر انتقادی بر درک مطلب، انگیزش و نگرش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1389/06/31
سمیرا محمدی
تاثیر جنسیت، بافت و سطح تحمیل تقاضا بر نحوه درخواست کردن فارسی زبانان
کارشناسی ارشد
1388/07/13
شهلا مطهری
بررسی زبان جنسیتی در مطبوعات اجتماعی ایران :مطالعه موردی 4 مجله ی خانوادگی پر تیراژ
کارشناسی ارشد
1390/04/14
سامان نجفی
رابطه بین رابطه بین نگرش به خواندن، میزان آگاهی از راهبردهای فراشناختی خواندن و توانایی خواندن دانشجویان رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه جهرم
کارشناسی ارشد
1394/11/07
پروین نیک سرشت
رابطه ی بین اضطراب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و باورهای آنان در مورد بازخورد اصلاحی در نگارش
کارشناسی ارشد
نسیم پرنده خوزانی
تأثیر آموزش راهبردهای شنیداری- نوشتاری تلفیقی بر عملکرد فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در نگارش تلفیقی
کارشناسی ارشد
1402/09/19
الهام پوررسا
تاثیر حاشیه نویسی به زبان مادری و به زبان دوم بر یادگیری اتفاقی کوتاه مدت و بلند مدت واژگان و درک مطلب زبان آموزان ایرانی در متون ادبی و روزنامه ای
کارشناسی ارشد
1390/06/30
فاطمه رحیمیان
اثر توانبخشی شناختی بر یادگیری واژگان توسط فراگیران زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
آمنه رنجبر
بررسی تمیز شنیداری واکه ها و همخوان های زبان فارسی در کودکان کم شنوا
کارشناسی ارشد
1389/07/01
مرضیه روستا
خطاهای دستوری زبان آموزان ایرانی در نگارش: تاثیر سبک شناختی تکانشگری/تامل گرایی
کارشناسی ارشد
سروش روشن
تأثیر هدف خواندن بر یادگیری اتفاقی کلمات زبان دوم در کوتاه مدت و بلند مدت و انگیزه یادگیری زبان
کارشناسی ارشد
1389/06/01
ابوالفضل شاه علی
بررسی عملکرد جملات چند استفهامی زبان فارسی در چهارچوب اصل اثر برتری
کارشناسی ارشد
1387/12/01
آیت شمس الدینی
رابطه ی بین عوامل انگیزه زدا، جهت گیری های انگیزشی و بسندگی زبانی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1392/06/30
مرضیه سوزنده فر
آموزش سواد چندگانه و کارآیی آن در شناسایی ایدئولوژی های نئولیبرالیسم در فضای مجازی در کلاسهای انگلیسی عمومی مقطع کارشناسی: مطالعه ی زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دکتری
1394/04/24
الهه سلیمانی
تاثیر آموزش سبک محور نگارش انگلیسی بر آگاهی فراشناختی ، آگاهی فراشناختی سبک و توانایی نگارش متن های استدلالی در فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1394/06/31
شبنم ترنگان
بررسی خود باوری در درک شنیداری، اضطراب در درک شنیداری، استفاده از راهکارهای درک شنیداری و مهارت درک شنیداری زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1391/12/09
هیوا ویسی
فارسی: فراگیری زبان دوم به خطر افتادن زبان اول وتاثیر ان بر یادگیری زبان انگلیسی مطالعه موردی گویش وران کرد زبان ایران
دکتری
1392/07/07
سیده سحر زاهد علوی
بررسی تاثیر عملکرد فردی در مقابل عملکرد دونفره بر پیچیدگی، دقت و تسلط در نگارش
دکتری
1396/10/23
زهرا باقری
بررسی فواید بالقوه آموزش راهبردهای خواندن
کارشناسی ارشد
1387/06/26
رخشان دانشورکشکولی
بررسی مکالمات بین جنسی فارسی زبانان: مطالعه موردی "قطع مکالمه" و "همپوشانی کلامی"
کارشناسی ارشد
1388/07/29
گلناز دوات گرزاده
بازنمایی کارگزاران اجتماعی در مجموعه کتابهای Interchange Third Edition :تحلیل انتقادی گفتمان با توجه به مؤلفه های جامعه شناختی-معنایی
کارشناسی ارشد
1386/09/14
سید داریوش رضوی
بررسی دستوری سامانه ی قید در زبان فارسی معاصر و تعیین مرزهای نسبی آن با سازه های موازی براساس الگوی هادلستون و پولوم 2002
کارشناسی ارشد
1393/06/31
قاسم زارع
نگرش فراگیران و مدرسینِ ایرانیِ زبانِ انگلیسی نسبت به آموزشِ زبان به روشِ تکلیف- محور
کارشناسی ارشد
1386/03/20
عطاالله سنچولی
تأثیر ماهیت معنایی فعل بند پایه بر بند پیرو
کارشناسی ارشد
1387/06/03
حسن نجفی
بررسی الگوهای عذرخواهی در زبان فارسی مبتنی بر سن،¬ جنس و تحصیلات
کارشناسی ارشد
1387/06/16
سحر عباسی سرداری
ارزیابی تشخیصی شناختی نگارش تلفیقی آیلتس
دکتری
احسان عباسی
تاثیر استفاده از بازی های کامپیوتری تجاری بر یادگیری لغات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1397/06/31
مرضیه عبداللهی پور
تاثیر تسلط بر تکنولوژی و دسترسی به رایانه بر نگرش دانشجویان و اساتید زبان انگلیسی دانشگاههای شیراز نسبت به استفاده از رایانه در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1393/06/30
فرشاد ادیب
بررسی تاثیر اضطراب تلفظ و انگیزش تلفظ بر تمایل زبان آموزان ایرانی به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
سارا عفیفی
بررسی تعامل فراگیران زبان انگلیسی با بازخورد تصحیحی نوشتاری آموزگار و رایانه در نگارش به زبان انگلیسی: مطالعه موردی هشت دانشجوی ایرانی زبان و ادبیات انگلیسی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
مرجان افشاری راد
بررسی ویژگی¬های زبانی در گفتار و نوشتار بیماران با تشخیص اسکیزوفرنی
کارشناسی ارشد
1388/12/15
ساناز اکبرزاده
مقایسه بازخورد نوشتاری و ارزشیابی معلمان انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان: نگارش دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/11/10
الهام آل محمد
روانی در خواندن و نوشتن زبان آموزان ایرانی: بررسی تاثیر فعالیت های زماندار در یک برنامه تلفیقی خواندن و نوشتن
کارشناسی ارشد
1391/12/12
زهرا علی مراد
بررسی فرایند گفتمان مدار شکل گیری یا کاهش انگیزش: مطالعه موردی دانشجویان مقطع کارشناسی زبان انگلیسی دانشگاه شیراز
دکتری
1392/06/17
زهرا علی مراد
تا ثیر بسند گی زبان دوم، جنسیت و راهبرد های درک مطلب در زبان اول بر روی استفاده از راهبرد های معنا یی و ساختاری در درک مطلب زبان دوم
کارشناسی ارشد
1387/08/01
فروه امین
تأثیر طولانی مدت همسویی برنامه درسی با نیازهای زبانی فراگیران بر عملکرد معلمان و عادات یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان به عنوان یک زبان خارجی
دکتری
1402/04/03
پیام اراسته
بررسی وضعیت تقلب در میان دانشجویان ایرانی با تمرکز بر دانشجویان زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1397/06/26
ابراهیم اسدی
رهیابی تأثیر دو روش مستقیم و غیرمستقیم تصحیح اشتباهات نوشتاری بر ساختار و محتوای متن¬های اصلاح شده و متون نوشته شده جدید زبان¬آموزان
کارشناسی ارشد
1389/12/01
زینب بخشی
ارزیابی کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی دوره متوسطه اول و دوم در نظام آموزشی افغانستان
کارشناسی ارشد
1394/04/01
سمیه بختیاری
فرآیند ارزیابی مقالات توسط معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با استفاده از مقیاس های ارزیابی کلی نگر و تحلیلی: مطالعه ی ردیابی چشمی
دکتری
مرجان دانشور کشکولی
ساختارواژگان احساسی زبان فارسی:رویکردی فراالگویی
کارشناسی ارشد
1387/08/07
سعید دست برحق
تأثیر آموزش صریح منابع عضویت در گفتمان بر موضع¬گیری مقتدرانه فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در نوشتار توضیحی
کارشناسی ارشد
1403/04/10
شهرزاد دهقان
مقایسه ی دانشجویان ایرانی سال اول و سال چهارم زبان انگلیسی در زمینه ی آگاهی آنان از راهبردهای فراشناخت شنیداری در فراگیری زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1392/12/19
موژان اعتمادی
مقایسه هویت بازتاب شده نویسندگان در مقالات انگلیسی نوشته شده توسط پژوهشگران فارسی زبان در علوم انسانی و مهندسی
کارشناسی ارشد
1392/12/18
فاطمه فاریابی
میانجی گری مدرسین ایرانی زبان انگلیسی در استفاده موثر و مناسب ارزشیابی پویای بازخورد نوشتاری
دکتری
1402/03/22
رضا فتاحی
کدام متغیر بسندگی زبان انگلیسی را بهتر پیش بینی می کند؟ میزان استفاده از شبکه های اجتماعی یا سطح مهارت ارتباطی؟
کارشناسی ارشد
1395/07/10
راحله فیروزشاهیان
تاثیر افزایش عزت نفس بر توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان دختر ایرانی
کارشناسی ارشد
1395/09/22
حدیث قائدی
تحلیل و بررسی حرکت، ساختار آغازین و ' که' ارزشیا بی در بخش نتیجه گیری مقالات تحقیقی رشته های آموزس زبان انگلیسی و زمین شناسی
کارشناسی ارشد
1389/03/01
عبدالرسول قنبری
چگونگی نمود حیطه بندی باز نگری شده بلوم در مجموعه کتابهای تاپ ناچ
کارشناسی ارشد
1392/07/09
زهرا حسن زاده
نوشتار جدلی در فارسی به عنوان زبان اول و انگلیسی به عنوان زبان دوم: تاثیر فرهنگ و آموزش
کارشناسی ارشد
1399/06/31
رقیه حاتمی بهمن بگلو
بررسی اثر آموزش و بازخورد اصلاحی بر ارتباط بین ساختار استدلال و کیفیت مولفه های استدلال در نگارش استدلالی
کارشناسی ارشد
1402/06/22
محمدحامد هومان فرد
بررسی تاثیر بازخورد برخط نوشتاری توسط ھمسان و معلم بر توانایی نگارش زبان آموزان زبان انگلیسی بھ عنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1391/04/27
سارا جعفری
ارزیابی کتابهای انگلیسی با اهداف ویژه مورد استفاده دردانشگاه های ایران بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: مقایسه کتابهای رشته های مهندسی، علوم انسانی و پزشکی
کارشناسی ارشد
1391/09/08
سجاد کبگانی
تحلیل انتقادی تصاویر موجود در مجموعه کتابهای 'Top Notch ' (با رویکرد نشانه شناسی اجتماعی)
کارشناسی ارشد
1390/11/15
طاهره کاربر
بررسی تاثیر انگیزه انسجامی در مقابل انگیزه ابزاری ، کاربرد راهکارهای یادگیری و جنسیت برروی بسندگی زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1390/12/24
رواء ریاض کریمش کریمش
تدریس موثر در دبیرستانهای دولتی عراق: مقایسه ادراک مدرسان و دانش آموزان
کارشناسی ارشد
1403/04/11
رقیه کهترفرد
بررسی نقش عاملهای تفاوتهای فردی در میزان پذیرش و حفظ موثر بازخورد در اصلاحات نوشتاری: چه زبان آموزانی بیشتر بهره می برند؟
کارشناسی ارشد
1390/06/30
افسانه کیوان شکوه
تاثیر استفاده دانشجویان ایرانی از نرم افزار بر- خط moodlereader بر یادگیری تصادفی واژگان زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1390/10/14
فرنوش خندان
مقایسه تاثیر بازخورد خودکار رایانه با بازخورد با واسطه رایانه بر درستی نگارش فراگیران زبان انگلیسی:نقش کاربرد راهکارهای دستوری و خودتنظیمی
کارشناسی ارشد
1398/04/31
صبا محمودی
آموزش و کاربرد راهکارهای یادگیری زبان برای فراگیران مبتدی زبان انگلیسی در مدارس راهنمایی ایران : روش ترکیبی
کارشناسی ارشد
1391/12/15
مژگان محمودی کیا
بررسی نیازهای گفتاری انگلیسی دانشجویان دانشگاه مطالعه موردی گروه زبان های خارجی و زبانشناسی دانشگاه شیراز
دکتری
1399/06/31
فاطمه منوچهری
تجزیه و تحلیل خطا در استفاده از زمان دستوری زبان فرانسه توسط فارسی زبانان با دانش زبان انگلیسی
کارشناسی ارشد
1389/06/01
محدثه مهرزاد
سنجش روایی ارزیابی نگارش با واسطه ی رایانه و ارزیابی خودکار نگارش بر اساس رویکرد استدلالی
دکتری
1398/12/14
سبحان میرجلیلی
تاثیر بهکارگیری تکنولوژی واقعیت مجازی سه بعدی در نوشتار توصیفی و مشارکت فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
کارشناسی ارشد
1403/06/28
مهران محمدی مقدم
بررسی پیشرفت شناختی و احساسی معلمان و فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از روش میانجیگری کلامی از دیدگاه اجتماعی فرهنگی
دکتری
1399/06/31
مهران محمدی مقدم
بررسی اثرات آنی و آتی ارزیابی پویای تعاملی بر گسترش دانش دستور زبان: تحلیل موردی یک زبان آموز ایرانی
کارشناسی ارشد
1394/06/24
رضا منفرد
-
کارشناسی ارشد
1389/06/15
زهرا منتصری
روایی سنجی استدلال-محور چک لیست توانش تعاملی زبان دوم
دکتری
1400/11/15
سیدعباس موسوی
جنبه های تاثیر آزمون زبان: تحلیل آزمون ورودی دانشگاه در سطح کارشناسی در ایران با استفاده از نظریه اجتماعی هابرماس
دکتری
1396/06/28
صدیقه موسوی زاده
خود کارآمدی و مدیریت کلاسی مدرسان زبان انگلیسی ایران
کارشناسی ارشد
1387/07/24
لیلا نقوی
سنجش دانش کاربردشناسی فارسی آموزان غیرفارسیزبان: بررسی نقش دورههای آموزش زبان فارسی، خانواده زبانی و سطح زبانی زبانآموزان
کارشناسی ارشد
1394/06/18
نسیمه نوحی جدسی
بررسی عوامل موثر بر شیوه ارزیابی ارزیابان آموزش ندیده ایرانی در مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی
دکتری
1395/06/31
ایلار نوروزی فرد
بررسی تفاوت بین نگارش بر خط و مرسوم: کیفیت، خصوصیات کلامی، راهکارهای نگارشی و نگرش زبان آموزان
کارشناسی ارشد
1389/12/11
المیرا نوروزی صیام
تاثیر آموزش راهکار مدار بر روی نگارش: رویکرد اجتماعی- فرهنگی
کارشناسی ارشد
1389/11/20
فاطمه پارسا
رابطه ی بین آگاهی معلمان زبان انگلیسی در ایران از نتایج پژوهش در زمینه یادگیری زبان دوم و کاربرد این نتایج در روش تدریس آنها
کارشناسی ارشد
1392/06/27
امیر قرایی تربتی
عوامل موثر در کاهش انگیزش دانشجویان ایرانی در کلاس های انگلیسی با اهداف ویژه
کارشناسی ارشد
1398/06/27
ابوذر رجب پور
تحلیل اصطلاحات یافت شده در سه کتاب انگلیسی پیشرفته کانون زبان ایران و فراوانی آنها بر اساس پیکره های رایانه ای
کارشناسی ارشد
1391/09/25
حمید رنج بر
دقت معلمان انگلیسی درکاربردصحیح تکیه برکلمات: بررسی مدرک دانشگاهی، تجربه تدریس، جنسیت، سن و روش تدریس معلمان ایرانی
کارشناسی ارشد
1392/12/20
مهدی رضایی جوزم
بکارگیری رویکرد هوش چندگانه در بررسی کتاب های زبان انگلیسی، روش آموزش آموزگاران و ویژگی های فراگیران ایرانی در دبیرستان های شهربابک
کارشناسی ارشد
1391/12/13
پیمان رضائی
بررسی وضعیت تفکر از طریق تجزیه و تحلیل سوالات تشریحی کتاب های درک مطلب زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا خارجی
کارشناسی ارشد
1397/06/31
آسیه روستائی
بررسی روند تغییر نمود جنسیتی در کتابهای اموزش زبان انگلیسی در طول سه دهه : مطالعه موردی مجموعه کتابهای Interchange ,Top Notch Streamline ,
کارشناسی ارشد
1390/11/15
فائزه صفری
کاربرد آزمون تطبیقی آفلاین به منظور نمره دهی و تعیین سطح
کارشناسی ارشد
1391/06/28
فایزه صفری
ارائه استدلال روایی برای تشخیص توانایی نگارش تلفیقی با استفاده از مقیاس ارزیابی مبتنی بر داده های تجربی و رویکرد ارزیابی تشخیصی شناختی
دکتری
1398/06/31
مهشید صفویان
بررسی وضعیت آموزش و فراگیری فرهنگ زبان انگلیسی در ایران : موانع و راه حلها
کارشناسی ارشد
1396/12/20
سارا شهاب
فرهنگ پذیری رشته ای: مقایسه کتب درسی مقدماتی رشته های جامعه شناسی و زبان شناسی در زبان انگلیسی و فارسی
کارشناسی ارشد
1392/06/31
شیوا صدیقی
رابطهی بین تراکم همآیی واژگانی و درک مطلب زبانآموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1389/12/11
الهام شفیعی سروستانی
عوامل احساسی و اضطراب ارتباط گفتاری: اعتماد به نفس درونگرایی/برونگرایی
کارشناسی ارشد
1387/07/30
زینب شاکرمی
اکتساب تصادفی زمان حال کامل و گذشته کامل انگلیسی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: مقایسه بین روش های آموزشی معنا محور و دستور محور
کارشناسی ارشد
1397/11/30
زهرا شعرا
بررسی بازنمایی جتسیت در مجموعی کتابهای انگلیسی Touchstone
کارشناسی ارشد
1391/04/28
سیده هدی شجاعی
آموزش لغات چند معنایی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی: مقایسه ی رویکرد معنای زیر ساختی و رویکرد گزینش معنایی
کارشناسی ارشد
1391/09/15
ندا سلیمانی
بررسی کارایی بازخوردهای اصلاح کننده ی نگارشی از دیدگاه نظریه ی فعالیت: نقش تربیت معلم
دکتری
1400/06/31
شکیب سرخه
تاثیر زبان بازخورد بر درگیرشدن دانشجویان: نقش حالت بازخورد (متنی در مقابل صوتی - ویدیویی) و جنسیت مدرسان
کارشناسی ارشد
1402/12/02
غلامرضا طباطبایی
بررسی عناصر فرهنگی در تصاویر کتاب آموزش زبان Four Corners
کارشناسی ارشد
الهه تقوی پور
مقایسه تاثیر آموزش سنتی و شیوه نوین (چندرسانه ای) بر یادگیری اصطلاحات انگیسی توسط زبان آموزان ایرانی
کارشناسی ارشد
1396/10/30
مصطفی تاجگذاری
وجه اشتراک ادراک و عمل: مطالعه تطبیقی ادراک مدرسان زبان انگلیسی و زبان آموزان از معیارهای سنجش عملکرد نوشتاری زبان آموزان
کارشناسی ارشد
1396/06/29
احمدرضا تمدن
تحلیل منتقدانه ساختار موجه/غیر موجه سازی در گفتمان: مطالعه موردی یک رخداد خبری در فارس نیوز، بی بی سی و وی او ای
کارشناسی ارشد
1391/06/26
مینا تواضعی
بررسی فرآیندهای شناختی ارزیابیکنندگان انشاء انگلیسی در حین نمره دهی: مطالعه ترکیبی مبتنی بر ردیابی چشمی وروش فکرگویی برای آموزش ارزیابان
دکتری
زهره واحدی
بررسی دستگاه وابستگی فارسی بر اساس مدل پاپافراگو
کارشناسی ارشد
1387/06/31
سمانه یدالهی
طراحی و ساخت پیکر? نوشتاری زبانآموز انگلیسی برای زبانآموزان ایرانی مبتنی بر برچسبگذاری خطاها
دکتری
1403/06/28
علی زارعی
بررسی منصفانه بودن آزمون زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در ایران بر اساس چارچوب انصاف آزمون کیونان
کارشناسی ارشد
حنان جلالی
عدم تطابق سبک یادگیری و نوع بازخورد تصحیحی نوشتاری:تاثیر میانجی گر نظریه ضمنی سبک یادگیری
کارشناسی ارشد
1398/04/31
نام درس
نمایش 11 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
دستور زبان پیشرفته
120633371
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نگارش پیشرفته
120631071
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نامه نگاری
120633471
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
مطالعات یادگیری زبان دوم
120679104
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
نگارش متون علمی دانشگاهی
120642021
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1400
خواندن و درک مطلب (1)
120633201
4
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
دستور زبان پیشرفته
120633371
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نگارش پیشرفته
120631071
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نگارش پیشرفته
120631071
2
2
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
مطالعات یادگیری زبان دوم
120679104
2
1
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نگارش متون علمی دانشگاهی
120642021
2
2
نامشخص
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 11 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
مدیریت
ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور اداری
بخش های آموزشی
تاریخ
زبان وادبیات فارسی
زبان و ادبیات عربی
زبان های خارجی و زبان شناسی
درباره دانشکده
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
اعضای هیأت علمی
افتخارات
امکانات
تماس با ما